AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #1 Del Skrevet 8. september 2018 Flax-lodd jeg fikk i gave. Herlighet, jeg er ikke mer enn gjennomsnittlig sløv, så hvor mange flaxlodd-kroner ender ikke i søpla?!?! Anonymkode: d21d8...b68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 8. september 2018 #2 Del Skrevet 8. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Flax-lodd jeg fikk i gave. Herlighet, jeg er ikke mer enn gjennomsnittlig sløv, så hvor mange flaxlodd-kroner ender ikke i søpla?!?! Anonymkode: d21d8...b68 Pleier ikke folk å sjekke flaxloddene etter de er skrapet? Det gjør jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 8. september 2018 #3 Del Skrevet 8. september 2018 hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #4 Del Skrevet 9. september 2018 1 time siden, Peonjenta skrev: Pleier ikke folk å sjekke flaxloddene etter de er skrapet? Det gjør jeg. Noen mener sikkert at loddene er pene å se på da (?) Og f.eks la være å skrape, bare ha'n på hylla, - og tro at man er millionær?? Og bruke pengene på forskudd! Leve glad og lykkelig (inntil du treffer veggen - men det gidder vi ikke tenke på nå)!! Og så har du den andre varianten, da : Folk som ser uten å skjønne eller se, fordi de er for dumme! Er ikke SÅ lett å telle alle 0-ene på flaksloddet, vel??!! Eller at de ser dobbelt!! Skål!! Anonymkode: bb74a...092 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå