AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #61 Skrevet 9. september 2018 4 minutter siden, Perfektlyimperfekt skrev: Haha! Ja,vet! Enkelt å si til deg at du ikke skal kaste bort tiden din,men kaster bort min egen! Han ringte meg for litt siden og sa han ville at vi skulle satse og at han hadde det så fint med meg og at jeg hadde alt han ønsket seg i en dame,men han var redd for å gå inn i et nytt forhold. Og jeg sa greit,men da må vi gjøre en innsats for å få dette til å fungere begge to. Vi snakket i 2 timer og var enige. Så ventet jeg for å se om han virkelig mente det denne gangen,og det som skjedde var at jeg ikke hørte fra han på en uke😂 Skal sies at jeg tar aldri kontakt med han,svarer kun hvis han spør meg om noe og har aldri lagt press på han,så han trenger ingen unskyldning for å trekke seg unna meg,for når han gjør det så lar jeg han være i fred..gidder ikke sende masse meldinger å være desperat,for det er jeg heller ikke. det er bare det at jeg har aldri møtt en mann som han og man kan jo alltids håpe han plutselig en dag faktisk gjør en innsats,men realisten i meg vet at det mest sannsynlig aldri kommer til å skje. Jeg vet heldigvis at det har ingenting med meg og gjøre å at han er nok mer forvirret enn meg. Veldig synd,for vi hadde nok funket bra sammen og det vet nok han også,men han er nok ikke helt klar for et forhold desverre. Er ikke desperat jeg heller og tror ikke jeg kommer gjennom sånn til han. Men jeg liker å ha kontakt og føler jeg for å ta kontakt så gjør jeg det. Han svarer bestandig. Men så har han vanskelig for å åpne seg. Jeg aner ikke hva han driver med om dagene, hvem han er med, hva han holder på med osv. Han deler litt lite. Så så fort han ikke er pålogget på sosiale medier på noen timer tenker jeg automatisk at han er på en annen date, selv om han mest sannsynlig ikke er det.. Ikke at jeg har så mye med det heller, men dersom han hadde datet fler hadde jeg gått videre med en gang. Jeg følte bare at denne gangen var det bedre timing, denne gangen virket alt annerledes. Men nå syntes jeg at jeg har vært tålmodig nok. (Og det er ikke min sterkeste side, trenger en del bekreftelse) Anonymkode: 966d1...ef3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #62 Skrevet 9. september 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke desperat jeg heller og tror ikke jeg kommer gjennom sånn til han. Men jeg liker å ha kontakt og føler jeg for å ta kontakt så gjør jeg det. Han svarer bestandig. Men så har han vanskelig for å åpne seg. Jeg aner ikke hva han driver med om dagene, hvem han er med, hva han holder på med osv. Han deler litt lite. Så så fort han ikke er pålogget på sosiale medier på noen timer tenker jeg automatisk at han er på en annen date, selv om han mest sannsynlig ikke er det.. Ikke at jeg har så mye med det heller, men dersom han hadde datet fler hadde jeg gått videre med en gang. Jeg følte bare at denne gangen var det bedre timing, denne gangen virket alt annerledes. Men nå syntes jeg at jeg har vært tålmodig nok. (Og det er ikke min sterkeste side, trenger en del bekreftelse) Anonymkode: 966d1...ef3 Dropp han. Jeg driver med en/ mulig bare FF, vi bor 2 timer unna hverandre og begge jobber mye, han ekstremt mye. Enda så får vi til å møtes 1-2 ganger i mnd. Skriver ca daglig, og vi vet ca hva den andre gjør om dagen. Spesielt at du vet så lite om han. Anonymkode: 2b632...c80
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #63 Skrevet 12. september 2018 Jeg har datet noen av denne typen. Har tilslutt bare sagt at jeg ikke orker å forholde meg til ett telefonforhold. Trenger en mann IRL 😊 Anonymkode: 13202...084
Eplejuice123 Skrevet 12. september 2018 #64 Skrevet 12. september 2018 Du får rett og slett bare ignorere han. Han tar kontakt hvis han vil. Han veit jo at du er interessert. Kanskje han er interessert, men ikke interessert.. Nok.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå