Gå til innhold

Vente eller gå videre?

Fremhevede innlegg

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke så veldig lett når han daglig forsikrer meg om at han er interessert og har lyst til å være med meg.. Men "action speaks louder than words"- I guess.. 

Anonymkode: 966d1...ef3

Én ting du skal lære deg er at menn kan finne på å si alt mulig bare Fordi det er til fordel for en og ikke fordi de mener det oppriktig 

Anonymkode: 01c76...50b

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Én ting du skal lære deg er at menn kan finne på å si alt mulig bare Fordi det er til fordel for en og ikke fordi de mener det oppriktig 

Du har rett i det. Har erfart det før. 

Skrevet

Jeg er ikke Ts, men det er også noe jeg har erfart.

Anonymkode: ab98d...4ae

Skrevet

Du har rett i det. Har erfart det før. 

Jeg er ikke Ts, men det er også noe jeg har erfart.

Anonymkode: ab98d...4ae

Tror at alle kvinner kan signere på den ja 

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøver stadig.. Spør han hver uke, men så får han andre forpliktelser. Men jeg får kanskje bare trekke meg tilbake. Har jo alltid hørt at dersom han er interessert så tar han kontakt og initiativ. Men man er jo alltid redd for at den spesielle personen skal glemme en. Det er tøft og hardt og innse. Vi har kjent hverandre et par år. Og så er han sjenert, det er jeg også forsåvidt, men i denne relasjonen har jeg virkelig prøvd. Helt utrolig at det skal være sånn. Hater "spillet" derfor har jeg prøvd å spille med åpne kort hele veien. 

Kjent hverandre i et par år, eller datet/vært sammen i et par år? Det er jo en vesensforskjell. Hvis dere har vært sammen i to år og du fremdeles er så usikker, da er dette feil forhold.

Anonymkode: 6bdd6...3f2

Skrevet

Kjent hverandre i et par år, eller datet/vært sammen i et par år? Det er jo en vesensforskjell. Hvis dere har vært sammen i to år og du fremdeles er så usikker, da er dette feil forhold.

Vi har kjent hverandre i 2 år. Hatt kontakt litt av og på. Men er nå i sommer at vi har begynt å gå sammen igjen. Funnet tonen på nytt. Følte det var bedre timing denne gangen enn for 2 år siden (det funka ikke da). Men tydeligvis ikke. 

TS. 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har kjent hverandre i 2 år. Hatt kontakt litt av og på. Men er nå i sommer at vi har begynt å gå sammen igjen. Funnet tonen på nytt. Følte det var bedre timing denne gangen enn for 2 år siden (det funka ikke da). Men tydeligvis ikke. 

TS. 

Så egentlig har det aldri vært et skikkelig forhold? 

Han liker deg og vil treffe deg en sjelden gang i blant? Antar dere har sex når dere treffes?

Hvis dere har det, tror jeg du har svaret ditt der. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så egentlig har det aldri vært et skikkelig forhold? 

Han liker deg og vil treffe deg en sjelden gang i blant? Antar dere har sex når dere treffes?

Hvis dere har det, tror jeg du har svaret ditt der. 

Jeg har ikke sagt at vi har vært i et forhold :)

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sagt at vi har vært i et forhold :)

Nei, da stiller det seg litt annerledes. Jeg trodde faktisk dere hadde vært sammen, sett på dere som et par.. DA holder jeg på det jeg skrev tidligere: at han ikke har tid til noen kjæreste i livet sitt nå. Et råd til deg er å trekke deg litt unna han, ikke ta så mye kontakt, vær opptatt med andre ting, gå ut med venninner, gjør deg litt utilgjengelig. Hvis han tar kontakt, sier du at dere må treffes hvis dere skal fortsette å ha kontakt. 

Skrevet

Nei, da stiller det seg litt annerledes. Jeg trodde faktisk dere hadde vært sammen, sett på dere som et par.. DA holder jeg på det jeg skrev tidligere: at han ikke har tid til noen kjæreste i livet sitt nå. Et råd til deg er å trekke deg litt unna han, ikke ta så mye kontakt, vær opptatt med andre ting, gå ut med venninner, gjør deg litt utilgjengelig. Hvis han tar kontakt, sier du at dere må treffes hvis dere skal fortsette å ha kontakt. 

Jo, takk for det. Hadde aldri tolerert å ha en kjæreste som ikke ville tilbringe tid med meg. Men ja, han har nok ikke tid. Selv om han sier ofte at "etter denne turen blir det mye tid".. Men når jeg spør så har han ikke tid. Så jeg får prøve å trekke meg unna, men det er vanskelig siden vi snakker hver dag. Tenker at jeg er redd han skal bli usikker på meg dersom jeg plutselig endrer meg veldig og trekker meg unna. 

Skrevet

Jo, takk for det. Hadde aldri tolerert å ha en kjæreste som ikke ville tilbringe tid med meg. Men ja, han har nok ikke tid. Selv om han sier ofte at "etter denne turen blir det mye tid".. Men når jeg spør så har han ikke tid. Så jeg får prøve å trekke meg unna, men det er vanskelig siden vi snakker hver dag. Tenker at jeg er redd han skal bli usikker på meg dersom jeg plutselig endrer meg veldig og trekker meg unna. 

Her er det to ting jeg kjenner meg igjen i:

Når man har kontakt hver dag er man vant til det. Og miste den kontakten, er jo et tap i seg selv. Det er hyggelig å ha kontakt med en annen person hver dag, en som liker en og gir gode tilbakemeldinger. Jeg liker så godt den daglige kontakten!

Jeg har tenkt at han trekker seg bort hvis jeg trekker meg unna, men her har jeg faktisk motsatt erfaring. Når jeg droppet godnatt-meldinger og ikke sendte så mange snap, begynte han å gjøre det i stedet! Og en god periode kontaktet han meg mer enn jeg han, til det jevnet seg ut igjen. Hvis han blir så usikker at han trekker seg bort, da er han jo ikke intr. Da får du svaret ditt.

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er det to ting jeg kjenner meg igjen i:

Når man har kontakt hver dag er man vant til det. Og miste den kontakten, er jo et tap i seg selv. Det er hyggelig å ha kontakt med en annen person hver dag, en som liker en og gir gode tilbakemeldinger. Jeg liker så godt den daglige kontakten!

Jeg har tenkt at han trekker seg bort hvis jeg trekker meg unna, men her har jeg faktisk motsatt erfaring. Når jeg droppet godnatt-meldinger og ikke sendte så mange snap, begynte han å gjøre det i stedet! Og en god periode kontaktet han meg mer enn jeg han, til det jevnet seg ut igjen. Hvis han blir så usikker at han trekker seg bort, da er han jo ikke intr. Da får du svaret ditt.

Godt å høre du har noe positiv erfaring med det å trekke seg litt unna. Jeg har prøvd det en gang før, men sikkert ikke lenge nok. 

Alltid skummelt, for jeg forventer det verste. Tror det ofte er det jeg gjør feil i relasjoner, sitter å venter på å blir "dumpet". Må kjøre på med mer selvtillitt! 

Skrevet

Jeg må faktisk bare spørre - begynner navnet hans på T? 😂 Han er KLISS lik en jeg har datet i sommer!!!! 🤯😂

Anonymkode: a9807...b82

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må faktisk bare spørre - begynner navnet hans på T? 😂 Han er KLISS lik en jeg har datet i sommer!!!! 🤯😂

Anonymkode: a9807...b82

Nei, det gjør det ikke. Heldigvis. Hadde blitt galen hvis jeg fant ut at han datet fler. 

Hvordan gikk det med deg i den situasjonen da? Holder dere på enda? 

Skrevet

Men hvorfor er det vanskelig å møte han? Bor han langt unna? Hvilken jobb er det han har? Jeg MÅ ikke se noen ila 2 mnd. 

Synes de ser mega teite ut, de som sitter og tror de kan avgjøre hva som egentlig er en relasjon. Det er opp til hver enkelt, men i tråder som dette kommer det alltid masse viktigperer som "vet alt". 

Og så har vi den som ALLTID dukker opp, hun som skriver "han vil pule , ikke noe mer". Du bør jo være forsiktig med det, men det er lett å gjennomskue om de er slike, så dette har jeg personlig aldri problemer med. 

Si det som det er, at du er lei av at han ikke prioriterer deg. 

Anonymkode: fe596...fd9

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor er det vanskelig å møte han? Bor han langt unna? Hvilken jobb er det han har? Jeg MÅ ikke se noen ila 2 mnd. 

Synes de ser mega teite ut, de som sitter og tror de kan avgjøre hva som egentlig er en relasjon. Det er opp til hver enkelt, men i tråder som dette kommer det alltid masse viktigperer som "vet alt". 

Og så har vi den som ALLTID dukker opp, hun som skriver "han vil pule , ikke noe mer". Du bør jo være forsiktig med det, men det er lett å gjennomskue om de er slike, så dette har jeg personlig aldri problemer med. 

Si det som det er, at du er lei av at han ikke prioriterer deg. 

Fordi han har vært mye bortreist, jeg har vært borte en del selv. Han har mye forpliktelser i hverdagen som han ikke bare kan legge fra seg. Men vi bor ganske nærme hverandre. 

Får jo mange nye tanker i hodet av alle tilbakemeldingene her, begynner å tenke om han skjuler ting for meg, eller at han dater fler. Men som sagt så har jeg spurt han rett ut fler ganger om vi skal fortsette å gå sammen utover høsten for jeg syntes vi har hatt en god tone. Han sier det blir hyggelig. Han er nok bare for opptatt og gjerne ikke har tid til noe mer nå, men han vil kanskje ikke innrømme det. Har mildt sagt tenkt mye de siste nettene. Trekke meg unna, fortsette som før? 

Skrevet

Fordi han har vært mye bortreist, jeg har vært borte en del selv. Han har mye forpliktelser i hverdagen som han ikke bare kan legge fra seg. Men vi bor ganske nærme hverandre. 

Får jo mange nye tanker i hodet av alle tilbakemeldingene her, begynner å tenke om han skjuler ting for meg, eller at han dater fler. Men som sagt så har jeg spurt han rett ut fler ganger om vi skal fortsette å gå sammen utover høsten for jeg syntes vi har hatt en god tone. Han sier det blir hyggelig. Han er nok bare for opptatt og gjerne ikke har tid til noe mer nå, men han vil kanskje ikke innrømme det. Har mildt sagt tenkt mye de siste nettene. Trekke meg unna, fortsette som før? 

Spør han om han dater fler. Kg er bare fullt av paranoide og/eller bittre kvinner, som kanskje også jeg hadde skjønt ble valgt bort om jeg traff de irl. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spør han om han dater fler. Kg er bare fullt av paranoide og/eller bittre kvinner, som kanskje også jeg hadde skjønt ble valgt bort om jeg traff de irl. 

Ja, burde jo det. Men er så mange ting jeg føler det mer komfortabelt å spørre om under 4 øyne. Så skulle gjerne truffet han for å ta opp en del ting. Men vi får se. Hva tenker du, skal jeg trekke meg litt unna, ikke ta så mye initiativ til kontakt? 

Skrevet

Gå videre. Det dere driver med nå er meningsløst.

Anonymkode: 6a48e...f3e

• Liker 3
Skrevet

Ei god venninne har noe lignende på gang. Tror hun og kjæresten har holdt på i fem år. Der er det både avstand og barn med i bildet, mye kontakt via nett og få møter. Så vidt jeg vet har hun ikke truffet hverken barn, foreldre eller venner av ham. Han har truffet noen få venner av henne og barna, men ikke foreldrene eller søsknene hennes. Hun fikk mye motbør av oss venninnene de første åra, men nå støtter vi henne. Om kjærlighet kan overvinne et så ikke-ideelt forhold, så tror vi at hun kan få det bra med ham når komplikasjonene (de er alle på hans side) løser seg med hjelp av tiden. 

Det er også usigelig trist, for hun er på alle måter ei flott kvinne med mye å gi, og vi ser at det koster henne mye å holde humøret oppe når vi er sammen med partnere og hun aldri har med sin. Og så har vi andre også vårt å stri med, selv om vi har partnere som er en del av det offisielle hverdagslivet.

Så vidt jeg har skjønt, er han både en sær fyr og har en del angstproblematikk som er knyttet til hans tidligere forhold og har vokst på seg etter det. Venninna som har truffet ham sier han er en bra fyr og er overbevist om at han sterke følelser for venninna vår.

Anonymkode: 91ef2...7aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...