AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #1 Skrevet 8. september 2018 Jeg er så forvirra/lei av å vente nå. Jeg har en relasjon med en mann som er ekstremt opptatt. Det er nå over 2 mnd siden jeg så han sist. Vi snakker sammen hver eneste dag og jeg har gang på gang spurt han om å finne på noe, noen ganger planlegger vi og så avlyser han. Noen ganger foreslår han, men så passer det ikke for meg. Jeg har nå spurt han om han vil fortsette å tilbringe tid sammen, det vil han. Men han fortsetter å sette andre ting foran vår relasjon. Så jeg har også spurt han om det er noen hint her jeg burde tatt snart. Det påstår han at det ikke er.. Jeg er veldig betatt av denne mannen, så har ikke lyst til å gå videre. Jeg tror vi kunne vært veldig bra sammen. Men jeg føler kanskje jeg bare må gå videre, så ikke jeg setter mitt liv på vent for han. Noen som har vært ute for det samme, har noen erfaringer å dele? Anonymkode: 966d1...ef3
visp Skrevet 8. september 2018 #2 Skrevet 8. september 2018 Hadde aldri utsatt meg for noe sånt. Over 2 mnd siden du så han? Tror du trenger en wakeup-call nå. Han er ikke interessert. 8
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #3 Skrevet 8. september 2018 Han vil ikke ha dame bare ei søt jente å pule på i blandt. Gå videre Anonymkode: 01c76...50b 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #4 Skrevet 8. september 2018 Du har ingen relasjon til en fyr du ikke har sett på 2 mnder. Selv folk som bor i ulike land klarer gjerne treffes oftere enn det. Gå videre, du kaster bare bort tid som du kunne brukt sammen med et annet menneske som faktisk bryr seg om deg og som kanskje vil se deg hver eneste dag. Anonymkode: f96aa...54a 7
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #5 Skrevet 8. september 2018 Dere har nok rett. Men hvorfor sier han ikke dette når jeg spør han rett ut? Da har han jo en vei ut... Anonymkode: 966d1...ef3 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #6 Skrevet 8. september 2018 Denne mannen hadde selvfølgelig satt av tid til å møte deg om dette var noe han faktisk ville. Anonymkode: 791bd...d00 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #7 Skrevet 8. september 2018 Han har en jobb hvor han reiser mye, og mye forpliktelser når han er hjemme. Og vi hadde begge ferie 4 uker på hver vår kant. Men joda, jeg føler jo selvfølgelig på at jeg ikke er viktig nok for han. Anonymkode: 966d1...ef3
visp Skrevet 8. september 2018 #8 Skrevet 8. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dere har nok rett. Men hvorfor sier han ikke dette når jeg spør han rett ut? Da har han jo en vei ut... Anonymkode: 966d1...ef3 Han er feig. Han håper at det går over uten at han trenger å løfte en finger. Løft hodet ditt og dropp mer kontakt med han. 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #9 Skrevet 8. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dere har nok rett. Men hvorfor sier han ikke dette når jeg spør han rett ut? Da har han jo en vei ut... Anonymkode: 966d1...ef3 Fordi han liker å holde jenter på gress så han alltid har en i backup til når han kjeder seg og ingen andre vil gi han oppmerksomhet Anonymkode: 01c76...50b 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #10 Skrevet 8. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi han liker å holde jenter på gress så han alltid har en i backup til når han kjeder seg og ingen andre vil gi han oppmerksomhet Anonymkode: 01c76...50b Sant nok. Det kan godt være det er pga dette. Men han er ikke typen til det. Han er for snill. Så er vel kanskje heller det at han ikke vil såre noen.. Anonymkode: 966d1...ef3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #11 Skrevet 8. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sant nok. Det kan godt være det er pga dette. Men han er ikke typen til det. Han er for snill. Så er vel kanskje heller det at han ikke vil såre noen.. Anonymkode: 966d1...ef3 Holdt på med en sånn snill fyr selv. Snille fyrer kan også være teite. Han jeg holdt på med var både ydmyk og snill, også litt sjenert på toppen av det hele, men noe forhold var han ikke interessert i. Pule derimot! Dette sa han aldri direkte heller, men jeg skjønte jo tegninga. Anonymkode: c82c2...c01 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #12 Skrevet 8. september 2018 men er dere begge single? og hvor gamle er dere? og bor dere i samme by? 2 måneder virker for meg en av dere har noe å skjule for at noen ikke skal legge merke dere er et par. Anonymkode: c409c...cc9 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #13 Skrevet 8. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: men er dere begge single? og hvor gamle er dere? og bor dere i samme by? 2 måneder virker for meg en av dere har noe å skjule for at noen ikke skal legge merke dere er et par. Anonymkode: c409c...cc9 Vi er single, i 30-årene, bor i samme by. Mulig det er noe han skjuler, ikke vet jeg. Får jo aldri til å møte han. Hadde jo tenkt til å spørre han om alle disse tingene når vi møttes. Syntes det er kleint å ta for mye over melding.. Men ja, får innse at jeg kun er tidsfordriv for han. Anonymkode: 966d1...ef3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #14 Skrevet 8. september 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Holdt på med en sånn snill fyr selv. Snille fyrer kan også være teite. Han jeg holdt på med var både ydmyk og snill, også litt sjenert på toppen av det hele, men noe forhold var han ikke interessert i. Pule derimot! Dette sa han aldri direkte heller, men jeg skjønte jo tegninga. Anonymkode: c82c2...c01 Det er så vanskelig Liker ikke å være i denne situasjonen. Vil jo så klart ha en som bryr seg like mye om meg som jeg bryr meg om han. Jag får gå videre, tenke på meg selv. Anonymkode: 966d1...ef3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #15 Skrevet 8. september 2018 2 måndeder?? Jeg synes det er lenge når vi ikke har sett hverandre på 2 uker grunnet reise med jobb etc. Jeg hadde droppet relasjonen hvis det gikk måneder mellom at vi fikk møtt hverandre. Da er han rett og slett ikke interessert. Det bør du la synke inn. Anonymkode: 6bdd6...3f2 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #16 Skrevet 8. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: 2 måndeder?? Jeg synes det er lenge når vi ikke har sett hverandre på 2 uker grunnet reise med jobb etc. Jeg hadde droppet relasjonen hvis det gikk måneder mellom at vi fikk møtt hverandre. Da er han rett og slett ikke interessert. Det bør du la synke inn. Anonymkode: 6bdd6...3f2 Det er ikke så veldig lett når han daglig forsikrer meg om at han er interessert og har lyst til å være med meg.. Men "action speaks louder than words"- I guess.. Anonymkode: 966d1...ef3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #17 Skrevet 8. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke så veldig lett når han daglig forsikrer meg om at han er interessert og har lyst til å være med meg.. Men "action speaks louder than words"- I guess.. Anonymkode: 966d1...ef3 Han har sikkert lyst, men han klarer det ikke. Da lever han vel et liv der det ikke er plass til deg... Han klarer ikke å leve det livet han ønsker, og er kanskje redd for at du forsvinner for alltid hvis han ikke forsikrer deg om at han har lyst til å være med deg. Du kan sette hardt mot hardt her: Enten møtes dere jevnlig, eller dere slutter å ha kontakt. Anonymkode: 6bdd6...3f2 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #18 Skrevet 8. september 2018 Sett et prinsipp, og si at enten så møtes dere snart - ellers så sier du at du ikke orker dette her mer og kutter ut kontakten. Hadde aaaldri orket det der, så synes du er tålmodig. Ønsker han virkelig å være med deg, har han prioritert deg i løpet av de fire ukene han er hjemme. Anonymkode: 62159...a78 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #19 Skrevet 8. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han har sikkert lyst, men han klarer det ikke. Da lever han vel et liv der det ikke er plass til deg... Han klarer ikke å leve det livet han ønsker, og er kanskje redd for at du forsvinner for alltid hvis han ikke forsikrer deg om at han har lyst til å være med deg. Du kan sette hardt mot hardt her: Enten møtes dere jevnlig, eller dere slutter å ha kontakt. Anonymkode: 6bdd6...3f2 Tror det er noe i det du sier her. Han er rett og slett bare for opptatt og ikke forberedt på å forandre/gjøre plass til andre i livet sitt. Anonymkode: 966d1...ef3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #20 Skrevet 8. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sett et prinsipp, og si at enten så møtes dere snart - ellers så sier du at du ikke orker dette her mer og kutter ut kontakten. Hadde aaaldri orket det der, så synes du er tålmodig. Ønsker han virkelig å være med deg, har han prioritert deg i løpet av de fire ukene han er hjemme. Anonymkode: 62159...a78 Jeg prøver stadig.. Spør han hver uke, men så får han andre forpliktelser. Men jeg får kanskje bare trekke meg tilbake. Har jo alltid hørt at dersom han er interessert så tar han kontakt og initiativ. Men man er jo alltid redd for at den spesielle personen skal glemme en. Det er tøft og hardt og innse. Vi har kjent hverandre et par år. Og så er han sjenert, det er jeg også forsåvidt, men i denne relasjonen har jeg virkelig prøvd. Helt utrolig at det skal være sånn. Hater "spillet" derfor har jeg prøvd å spille med åpne kort hele veien. Anonymkode: 966d1...ef3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå