Gå til innhold

daten har stablet pizza esker opp til taket

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Commander skrev:

Vel, da kan jeg konkretisere for den fremovelendte anonyme.

Ungkarsleiligheter kan fint være rene og pene. Men de er sjelden koselig/hyggelig. Min erfaring er ihvertfall at det blir mer hjemmekoselig når en kvinne har flyttet inn. Altså forandrer det seg fra en leilighet /bolig til et trivelig hjem.

Siden du nevner meg her kan jeg også informere om at jeg ikke har vært singel siden forrige årtusen. Har overlatt interiør, fargevalg, gardiner mm til den med best øye for slikt. Dvs ikke meg, men jeg har utalerett. Tror det er ganske vanlig i mange forhold.

Det er ikke snakk om designmøbler, pynt, kunst og planter,  men å bære ut søpla i det minste og gjøre det litt hyggelig når man får besøk av en man liker. Det er det minste man kan gjøre og å skylde på at menn ikke kan interiør for å unnskylde en giddalaus søppelsamler blir for dumt.  Det han signaliserer er at han må ha andre til å rydde opp etter seg og at han ikke gidder å gjøre noe innsats for daten. Når han ikke gidder det i datingfasen kommer han HVERTFALL ikke til å gidde gjøre noe hyggelig for dama når de har vært sammen lenge. 

Å ha kjæreste handler ikke om å ha noen som kan rydde og gjøre det hyggelig i kåken din men om å være et bra og ansvarsfullt kjæreste emne selv også.  

Anonymkode: ab430...bed

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke snakk om designmøbler, pynt, kunst og planter,  men å bære ut søpla i det minste og gjøre det litt hyggelig når man får besøk av en man liker. Det er det minste man kan gjøre og å skylde på at menn ikke kan interiør for å unnskylde en giddalaus søppelsamler blir for dumt.  Det han signaliserer er at han må ha andre til å rydde opp etter seg og at han ikke gidder å gjøre noe innsats for daten. Når han ikke gidder det i datingfasen kommer han HVERTFALL ikke til å gidde gjøre noe hyggelig for dama når de har vært sammen lenge. 

Å ha kjæreste handler ikke om å ha noen som kan rydde og gjøre det hyggelig i kåken din men om å være et bra og ansvarsfullt kjæreste emne selv også.  

Ok. Jeg gir opp.  Når skrev jeg at menn trenger en mamma til å rydde rundt seg??  Du legger til meninger du tror jeg har og hisser deg opp. Vær sint på noen andre...

Skrevet
Akkurat nå, Commander skrev:

Ok. Jeg gir opp.  Når skrev jeg at menn trenger en mamma til å rydde rundt seg??  Du legger til meninger du tror jeg har og hisser deg opp. Vær sint på noen andre...

? hisser meg ikke opp, snakk om å legge til andre meninger da. Utdatert hersketeknikk  🙄 roll eyes :ler:

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sant. Men det er jo bare enda en grunn til å ikke gå videre med fyren. 

Anonymkode: e5980...e4f

Nemlig.

Skrevet (endret)

Dater som stabler pizza til taket ønsker egentlig drepe og stable kvinner til taket. Dette vet jeg alt om, så det på criminal minds

Endret av magikeren
  • Liker 1
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

var hjemme hos daten for første gang og han har spart på pizza esker, mye takeaway men også mange grandis esker, så mange at de nesten går fra gulvet og helt opp til taket, han er ikke spesielt overvektig bare noen få kilo ekstra, jeg lo bare av det.. hvordan hadde dere reagert?

Anonymkode: 161b1...ab2

Har ikke lest tråden. Har han en plan?

Skrevet

Var på en date med en fyr som luktet gamle våte sokker, valgte å overse det litt til vi kom hjem til han. Middels rotete men det luktet våt bikkje og gammel sokk. Kom aldri tilbake for å si det slik.

Anonymkode: d5d42...76c

• Liker 1
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

var hjemme hos daten for første gang og han har spart på pizza esker, mye takeaway men også mange grandis esker, så mange at de nesten går fra gulvet og helt opp til taket, han er ikke spesielt overvektig bare noen få kilo ekstra, jeg lo bare av det.. hvordan hadde dere reagert?

Anonymkode: 161b1...ab2

Vet ikke ....du fant en pizzagutt ? you go girl ;)

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har et søppelberg hjemme akkurat nå, så fortell gjerne om de røde varselflaggene :)

Anonymkode: 31ee8...5bf

Skjønte du ikke hva det betyr? Det betyr at det ikke hadde blitt noen date nummer to.

• Liker 1
Skrevet

Jeg datet en fyr for 1 år siden med mye pizzaesker og rot. Pluss harry pynt da han er gamer. Han sa selv at det var et ungkarshjem og unnskyldte lite vask. Jeg syns det var litt søtt og ble sjarmert. Jeg hjalp han å vaske, ja vi begge vasket ned huset hans,  og fikk han til å skaffe seg tørketrommel. Han glemte ofte klesvasken i maskinen også. Slik at de luktet surt. Vi ble sammen men jeg fikk ikke respons på følelser og oppmerksomhet så det ble sluttetter 11 mnd. Vi er gode venner nå. Men etter den perioden med meg er han blitt mye flinkere med husvask, klesvask og rydding 😂 Noen menn ( han er i 40 årene) bare må ha hjelp 🤔😉  Og de fleste menn lærer uansett alder.

Sats på han ts og prøv. Husarbeid er mindre viktig enn feks god kommunikasjon og kjemi.

Skrevet

Jeg er 40. Uaktuelt å skulle hjelpe eller instruere menn i rydding og vasking. Et pizzaesketårn er kanskje festlig når man er 20, men senere er det bare tegn på umodenhet og dårlig styr på orden og hygiene. Vil du ha dame? Rydd og vask! 

Anonymkode: b5b25...8b3

• Liker 3
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

? hisser meg ikke opp, snakk om å legge til andre meninger da. Utdatert hersketeknikk  🙄 roll eyes :ler:

Å beskylde andre for bruk av hersketeknikker er faktisk en hersketeknikk i seg selv. Just saying. Her kunne jeg brukt en smiley, men valgte å la være slik at jeg ikke beskyldes for latterliggjøring. Som og er en hersketeknikk.

https://e24.no/jobb/slik-takler-du-hersketeknikker/21610492

God helg.

Oppriktig, ikke spydig ment.

Skrevet

Daten (nå mannen) hadde pizzabokser stablet på kjøkkenet. Hybelen han delte med en kamerat var bombet. Og bortsett fra han selv og klærne han gikk med var det meste møkkete og rotete. 

Nå, 15 år senere, rydder han etter seg løpende, lager middag fra grunnen her dag, baker brød, vasker hus, steller hage, og er tvers igjennom ryddig og solid på hjemmebane. Det skjedde av seg selv - han ble voksen. 

Men han var 20, og student. Jeg var ikke så mye bedre selv på den tiden. Blir selvfølgelig noe helt annet om dette er snakk om en voksen og etablert mann. 

Anonymkode: 758c8...9cd

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, O.G. skrev:

Nemlig.

Ok.

Anonymkode: 63fe4...d72

Skrevet
På 7.9.2018 den 13.47, Commander skrev:

Seriøst. Det der trenger du ikke å tenke på. Single menn (heterofile) tenker lite på estetikk og stil. Hadde kompiser som stablet Grandiosa, andre hadde rekker med snusbokser på kommoden. En annen hadde små spritflasker i endeløse rekker.

Når de fikk damer forsvant unkarspynten raskt. De store høyttalerene og hjemmekinoprojetoren måtte vike.

Mange menn klarer å fikse hus, men for at huset skal bli et HJEM trenger de ei dame. For de fleste ungkarer er en kaffetrakter, godstol og stor TV godt nok.

Hadde det ikke vært værre men en mann som hadde sterke meninger om mote og interiør som kræsjet men din smak. Fyren trenger hjelp, som mange andre menn.

Dvs, at de gjør fortsatt ikke husarbeid etter at de får dame. Derfor bør ts styre unna ham. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...