Gjest O.G. Skrevet 7. september 2018 #21 Skrevet 7. september 2018 Det kan være at mannen er deprimert og fått et problemfylt forhold til å rydde og vaske fordi han ikke makter og starte.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #22 Skrevet 7. september 2018 1 time siden, FrankDrebin skrev: Ikke om det er take-away, nei, men det er dårlig med smuler og rester i grandis-eskene da, siden pizzaen har vært i plast der. Nei, ikke hvis han bruker pizzaesken som tallerken Anonymkode: 910d4...491
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #23 Skrevet 7. september 2018 Hadde bare ledd av det, for det er jo faktisk morsomt 😂 Selv hadde jeg tomme ølkasser stablet nesten opp til taket da jeg var yngre. Alt må ikke være perfekt, deilig å gi litt faen. Anonymkode: 4e186...9af
FrankDrebin Skrevet 7. september 2018 #24 Skrevet 7. september 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, ikke hvis han bruker pizzaesken som tallerken Anonymkode: 910d4...491 Hehe, det har jeg gjort selv et par ganger. Til mitt forsvar kastet jeg esken etterpå, riktignok. 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #25 Skrevet 7. september 2018 1 hour ago, O.G. said: Det kan være at mannen er deprimert og fått et problemfylt forhold til å rydde og vaske fordi han ikke makter og starte. Sant. Men det er jo bare enda en grunn til å ikke gå videre med fyren. Anonymkode: e5980...e4f 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #26 Skrevet 7. september 2018 Nice.... Anonymkode: 156d5...924
got2go Skrevet 7. september 2018 #27 Skrevet 7. september 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde bare ledd av det, for det er jo faktisk morsomt 😂 Selv hadde jeg tomme ølkasser stablet nesten opp til taket da jeg var yngre. Alt må ikke være perfekt, deilig å gi litt faen. Anonymkode: 4e186...9af Da du var yngre ja. Du har forhåpentligvis blitt litt mer husren nå 2
Commander Skrevet 7. september 2018 #28 Skrevet 7. september 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: var hjemme hos daten for første gang og han har spart på pizza esker, mye takeaway men også mange grandis esker, så mange at de nesten går fra gulvet og helt opp til taket, han er ikke spesielt overvektig bare noen få kilo ekstra, jeg lo bare av det.. hvordan hadde dere reagert? Anonymkode: 161b1...ab2 Seriøst. Det der trenger du ikke å tenke på. Single menn (heterofile) tenker lite på estetikk og stil. Hadde kompiser som stablet Grandiosa, andre hadde rekker med snusbokser på kommoden. En annen hadde små spritflasker i endeløse rekker. Når de fikk damer forsvant unkarspynten raskt. De store høyttalerene og hjemmekinoprojetoren måtte vike. Mange menn klarer å fikse hus, men for at huset skal bli et HJEM trenger de ei dame. For de fleste ungkarer er en kaffetrakter, godstol og stor TV godt nok. Hadde det ikke vært værre men en mann som hadde sterke meninger om mote og interiør som kræsjet men din smak. Fyren trenger hjelp, som mange andre menn. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #29 Skrevet 7. september 2018 Just now, Commander said: Seriøst. Det der trenger du ikke å tenke på. Single menn (heterofile) tenker lite på estetikk og stil. Hadde kompiser som stablet Grandiosa, andre hadde rekker med snusbokser på kommoden. En annen hadde små spritflasker i endeløse rekker. Når de fikk damer forsvant unkarspynten raskt. De store høyttalerene og hjemmekinoprojetoren måtte vike. Mange menn klarer å fikse hus, men for at huset skal bli et HJEM trenger de ei dame. For de fleste ungkarer er en kaffetrakter, godstol og stor TV godt nok. Hadde det ikke vært værre men en mann som hadde sterke meninger om mote og interiør som kræsjet men din smak. Fyren trenger hjelp, som mange andre menn. Om han ikke rydder huset før han inviterer daten på besøk så kommer han ikke til å rydde om hun flytter inn. Dette er nok en mann som både mangler grunnleggende hygiene og sosiale ferdigheter. Om man ønsker en slik mann så er det selvsagt bare å fortsette å date han. Anonymkode: e5980...e4f 2
Commander Skrevet 7. september 2018 #30 Skrevet 7. september 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om han ikke rydder huset før han inviterer daten på besøk så kommer han ikke til å rydde om hun flytter inn. Dette er nok en mann som både mangler grunnleggende hygiene og sosiale ferdigheter. Om man ønsker en slik mann så er det selvsagt bare å fortsette å date han. Anonymkode: e5980...e4f Ryddingen/mangel på vaske nok et rødt flagg. Overså det. Men "unkarskunsten" er en forbigående periode for de fleste.
OlsenHansen Skrevet 7. september 2018 #31 Skrevet 7. september 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om han ikke rydder huset før han inviterer daten på besøk så kommer han ikke til å rydde om hun flytter inn. Dette er nok en mann som både mangler grunnleggende hygiene og sosiale ferdigheter. Om man ønsker en slik mann så er det selvsagt bare å fortsette å date han. Anonymkode: e5980...e4f En kvinne som ikke gidder å ta husarbeid er heller ikke mye å samle på.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #32 Skrevet 7. september 2018 Første jeg tenker er hvorfor han ikke har ryddet de bort når han vet du kommer ihvertfall. Anonymkode: f6bfc...410 5
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #33 Skrevet 7. september 2018 ...kanskje han ville se din reaksjon og hvor grensene går. Anonymkode: f6bfc...410
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #34 Skrevet 7. september 2018 38 minutter siden, got2go skrev: Da du var yngre ja. Du har forhåpentligvis blitt litt mer husren nå Har ikke nevnt noe om møkk eller husvask. Tomme ølkasser er ikke møkk. Anonymkode: 4e186...9af 1
got2go Skrevet 7. september 2018 #35 Skrevet 7. september 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke nevnt noe om møkk eller husvask. Tomme ølkasser er ikke møkk. Anonymkode: 4e186...9af Nei, men særlig voksent er det ikke. Og der tyder på umodenhet og latskap som er utiltrekkende. 2
Million Skrevet 7. september 2018 #36 Skrevet 7. september 2018 Det hadde sendt opp røde varselflagg for min del i hvert fall. Tror ikke jeg hadde gått videre med flere dater etter å ha sett det søppelberget hjemme hos en fyr. 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #37 Skrevet 7. september 2018 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: ...kanskje han ville se din reaksjon og hvor grensene går. Anonymkode: f6bfc...410 Han gir vel bare faen. Anonymkode: b5b25...8b3 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #38 Skrevet 7. september 2018 Akkurat nå, Million skrev: Det hadde sendt opp røde varselflagg for min del i hvert fall. Tror ikke jeg hadde gått videre med flere dater etter å ha sett det søppelberget hjemme hos en fyr. Jeg har et søppelberg hjemme akkurat nå, så fortell gjerne om de røde varselflaggene Anonymkode: 31ee8...5bf 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #39 Skrevet 7. september 2018 1 time siden, Commander skrev: Seriøst. Det der trenger du ikke å tenke på. Single menn (heterofile) tenker lite på estetikk og stil. Hadde kompiser som stablet Grandiosa, andre hadde rekker med snusbokser på kommoden. En annen hadde små spritflasker i endeløse rekker. Når de fikk damer forsvant unkarspynten raskt. De store høyttalerene og hjemmekinoprojetoren måtte vike. Mange menn klarer å fikse hus, men for at huset skal bli et HJEM trenger de ei dame. For de fleste ungkarer er en kaffetrakter, godstol og stor TV godt nok. Hadde det ikke vært værre men en mann som hadde sterke meninger om mote og interiør som kræsjet men din smak. Fyren trenger hjelp, som mange andre menn. Vel, de får seg aldri dame av å vise hun at de ikke engang gidder å bære ut søpla som flyter til hun kommer. Tror du og dine kompiser som "trenger hjelp av en dame " skal begynne å ta ansvar for eget liv og innse at kvinner og kjærester er ikke mora deres! Anonymkode: ab430...bed 4
Commander Skrevet 7. september 2018 #40 Skrevet 7. september 2018 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel, de får seg aldri dame av å vise hun at de ikke engang gidder å bære ut søpla som flyter til hun kommer. Tror du og dine kompiser som "trenger hjelp av en dame " skal begynne å ta ansvar for eget liv og innse at kvinner og kjærester er ikke mora deres! Anonymkode: ab430...bed Vel, da kan jeg konkretisere for den fremovelendte anonyme. Ungkarsleiligheter kan fint være rene og pene. Men de er sjelden koselig/hyggelig. Min erfaring er ihvertfall at det blir mer hjemmekoselig når en kvinne har flyttet inn. Altså forandrer det seg fra en leilighet /bolig til et trivelig hjem. Siden du nevner meg her kan jeg også informere om at jeg ikke har vært singel siden forrige årtusen. Har overlatt interiør, fargevalg, gardiner mm til den med best øye for slikt. Dvs ikke meg, men jeg har utalerett. Tror det er ganske vanlig i mange forhold. Endret 7. september 2018 av Commander
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå