AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #1 Skrevet 7. september 2018 var hjemme hos daten for første gang og han har spart på pizza esker, mye takeaway men også mange grandis esker, så mange at de nesten går fra gulvet og helt opp til taket, han er ikke spesielt overvektig bare noen få kilo ekstra, jeg lo bare av det.. hvordan hadde dere reagert? Anonymkode: 161b1...ab2 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #2 Skrevet 7. september 2018 Dealbreaker med uryddig og skittent hjem, og at han ikke har giddet å gå ut med søppelet og lar det flyte rundt når han får en date på besøk forteller at han det kommer aldri til å løfte en finger i husholdningen eller gjøre noe innsats for at det skal være hyggelig for deg. *Buzzer knapp* han går ikke videre hos meg! Anonymkode: ab430...bed 43
Gjest O.G. Skrevet 7. september 2018 #3 Skrevet 7. september 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: var hjemme hos daten for første gang og han har spart på pizza esker, mye takeaway men også mange grandis esker, så mange at de nesten går fra gulvet og helt opp til taket, han er ikke spesielt overvektig bare noen få kilo ekstra, jeg lo bare av det.. hvordan hadde dere reagert? Anonymkode: 161b1...ab2 Hvis voksne menn ikke har boevne så kutter jeg ut kontakten relativt raskt.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #4 Skrevet 7. september 2018 "hording" er no no Anonymkode: 79749...bdb 7
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #5 Skrevet 7. september 2018 Det hadde ikke vært positivt for min del. Ja, kunne ledd av det der og da, men om jeg ser for meg at dette er en person jeg muligens kan få et forhold med så er det plutselig ikke så morsomt. Men så er jeg lite interessert i å gå og rydde etter voksne folk Anonymkode: 910d4...491 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #6 Skrevet 7. september 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Dealbreaker med uryddig og skittent hjem, og at han ikke har giddet å gå ut med søppelet og lar det flyte rundt når han får en date på besøk forteller at han det kommer aldri til å løfte en finger i husholdningen eller gjøre noe innsats for at det skal være hyggelig for deg. *Buzzer knapp* han går ikke videre hos meg! Anonymkode: ab430...bed Dette!! Hadde ikke reagert på pizzaeskene i seg selv, er ikke sikkert han har et dårlig kosthold likevel - kan hende han har «spart» dem over lang tid 😛 men å la søppel flyte rundt når man får en date på besøk hadde vært dealbreaker for meg. Anonymkode: 6c9e5...67a 5
Gjest Reputation Skrevet 7. september 2018 #7 Skrevet 7. september 2018 Jeg har ikke noe i mot at noen spiser så mye pizza, men å aldri gå ut med pappen blir for dumt. Enig med anonymbruker ..bed, det vitner om en lav interesse for husarbeid og jeg orker ikke flere menn som ikke kan rydde etter seg.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #8 Skrevet 7. september 2018 Enig i at dette handler om boevne. Jeg har aldri møtt noen med et tårn av pizzaesker. De som har det lignende i leiligheten sin har en eller flere store psykiske problemer. Ungkarer klarer også å rydde. Så hvis dere skulle bli sammen, så må du forberede deg på å rydde og vaske alt etter ham. Anonymkode: b5b25...8b3 2
FrankDrebin Skrevet 7. september 2018 #9 Skrevet 7. september 2018 Jeg hadde synes det var litt morsomt, og blitt litt lettet. Setter pris på ei som kan gi litt faen. Innenfor rimelighetens grenser, naturligvis. Hadde det i tillegg vært matrester hist og pist med fluer som koste seg, så hadde jeg begynt å tvile. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #10 Skrevet 7. september 2018 Let me see ur pizzaboxes, and I'll tell u what man u areAnonymkode: 63fe4...d72 3
Gjest Stella Rose Skrevet 7. september 2018 #11 Skrevet 7. september 2018 No go for meg også, er bare udelikat med folk som lar søppel og rot flyte.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #12 Skrevet 7. september 2018 Daten en fyr som hadde det ekstremt rotete i bilen sin. Syntes det var ekkelt, mye søppel og drit. Men valgte å overse det litt, han var gutt og vi var unge. Etter et par dater ble jeg med han hjem. Altså, jeg ble målløs. Det var så mye rot og søppel at han hadde laget stier rundt i huset for å unngå å tråkke på rotet og søpla si. Det ble ikke flere dater for å si det sånn. Hadde aldri orket å bo med en fyr som ikke har vett på å kaste søppel og rydde etter seg. Hvis det kun er disse eskene og alt annet er strøkent i leiligheten så hadde jeg kanskje sett gjennom fingrene på det. Men voksene mennesker som ikke gidder rydde, æsj. Anonymkode: 6f45d...47b 8
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #13 Skrevet 7. september 2018 9 minutter siden, FrankDrebin skrev: Jeg hadde synes det var litt morsomt, og blitt litt lettet. Setter pris på ei som kan gi litt faen. Innenfor rimelighetens grenser, naturligvis. Hadde det i tillegg vært matrester hist og pist med fluer som koste seg, så hadde jeg begynt å tvile. Tviler på om en som samler pizzaesker til et tårn tar seg bryet med å renske dem for skorper og smuler før stabling. 😳 Anonymkode: b5b25...8b3 8
FrankDrebin Skrevet 7. september 2018 #14 Skrevet 7. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tviler på om en som samler pizzaesker til et tårn tar seg bryet med å renske dem for skorper og smuler før stabling. 😳 Anonymkode: b5b25...8b3 Ikke om det er take-away, nei, men det er dårlig med smuler og rester i grandis-eskene da, siden pizzaen har vært i plast der.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #15 Skrevet 7. september 2018 Akkurat nå, FrankDrebin skrev: Ikke om det er take-away, nei, men det er dårlig med smuler og rester i grandis-eskene da, siden pizzaen har vært i plast der. Ja jo, der har du et poeng! Anonymkode: b5b25...8b3
FrankDrebin Skrevet 7. september 2018 #16 Skrevet 7. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja jo, der har du et poeng! Anonymkode: b5b25...8b3 Ja, de er praktiske sånn. xD 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #17 Skrevet 7. september 2018 1 minutt siden, FrankDrebin skrev: Ja, de er praktiske sånn. xD 😄 Anonymkode: b5b25...8b3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #18 Skrevet 7. september 2018 Jeg hadde tenkt at det har rukket å "gå prestisje" i det, at det er en intern utfordring i gjengen at de eskene til slutt skal nå taket. Kjenner mange som samler på alt mulig rart i slike sammenhenger, så hvorfor ikke pizzaesker. Hadde det derimot vist seg å være fordi han ikke gadd å ta ut søpla hadde jeg vært mer skeptisk. Men, nå er det mange som har en annen standard på ryddighet når de bor alene kontra sammen med noen andre. Jeg tåler rotet mitt godt, men skjønner at ikke andre gjør det. Derfor er det alltid ryddig og rent hos samboer og meg, selv om det ikke var det når vi bodde hver for oss. Anonymkode: 7efbe...eb9 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #19 Skrevet 7. september 2018 Æsj 😂 hadde droppet han med én gang 🙈 Anonymkode: f6ab2...e90 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #20 Skrevet 7. september 2018 Lurer på hvor gammel daten din er? Anonymkode: b5b25...8b3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå