AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #1 Del Skrevet 6. september 2018 Kan noen hjelpe med denne setningen på norsk? Die Umweltexpositionsszenarien für industrielle, gewerbliche und Verbraucheranwendungen von Wasch- und Reinigungsmitteln wurden gemeinsam beurteilt als Anwendung mit weiter Streuung im Expositionsszenario "Verbraucheranwendung von Wasch- und Reinigungsmitteln". Anonymkode: e4474...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 7. september 2018 #2 Del Skrevet 7. september 2018 (endret) Jeg er absolutt ikke forumets flinkeste i tysk, men jeg tror vi snakker om noe i denne retningen: Miljøeksponeringsscenariene for vaskemidler og rengjøringsmidler for bruk i både industriell og kommersiell sammenheng og av forbrukere ble samlet sett vurdert som bruk med omfattende virkning i eksponeringsscenariet "Forbruk av vaskemidler og rengjøringsmidler". Endret 7. september 2018 av Overrasket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #3 Del Skrevet 7. september 2018 4 minutter siden, Overrasket said: Jeg er absolutt ikke forumets flinkeste i tysk, men jeg tror vi snakker om noe i denne retningen: Miljøeksponeringsscenariene for vaskemidler og rengjøringsmidler for bruk i både industriell og kommersiell sammenheng og av forbrukere ble samlet sett vurdert som bruk med omfattende virkning i eksponeringsscenariet "Forbruk av vaskemidler og rengjøringsmidler". Tusen takk ts Anonymkode: e4474...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå