Gå til innhold

Selvbruner til ansikt


Potetskrell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg bruker bare Comodyne sine våtservietter,vennbasert ,du bare vasker ansiktet med servietten.

Gjorde det i går kveld fordi jeg var så bleik ,nå er jeg fin og frisk ,ikke noe skjolder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Lancome sin gele til ansikt.

Synes det er veldig lett å få den jevn. Men det avhenger sikkert av hudtype og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xavia

Jeg har to å anbefale:

Flash Bronzer fra Lancome (til ansikt) og

Bronzer fra Dior (til ansikt)

Akkurat nå bruker jeg den fra Dior, og synes nok at den er hakket bedre enn den fra Lancome. (Både lukt, og påføring er bedre hos Dior.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best Lancôme sin selvbruner (gelè), fordi den er lett å fordele, god konsistens og lukt, samt gir en fin farge. Synes Dior har en altfor tykk konsistens, og er derfor vanskelig å få fordelt jevnt over hele ansiktet. Dessuten gir den (meg) minimalt med farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Xavia

Er det lenge siden du har prøvd Dior Tusseline?

Den er hverken tykk i konsistensen, eller vanskelig å smøre utover. :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får jeg tak i disse Comodyne serviettene ?

Husker du pris ?

Du får kjøpt dem på Vita. Koster like under 150kr hvis ikke jeg husker feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Formosiss
Du får kjøpt dem på Vita. Koster like under 150kr hvis ikke jeg husker feil.

Er disse enkle å bruke for en "nybegynner"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er disse enkle å bruke for en "nybegynner"?

Ja, det vil jeg si, ikke noe vanskelig i det hele tatt. Bare pass på å få smurt deg inn overalt.. Jeg går over med en ekstra serviett på slutten, i ansiktet, på brystet og armene så er jeg sikker på at jeg har fått med alt. Det kan også være greit å få litt hjelp til å smøre inn ryggen. Husk å peele albuene, hælene, knærne osv godt fær du smører med bodylotion. Viktig at den tørker ordentlig før du begynner å smøre deg inn.

Lykke til, det går mest sannsynlig bra! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest manic

Er det veldig mørk farge på disse serviettene? Jeg tenkte da på ansiktet ? Det skal ikke mye til før jeg får gulsott-tryne :hår:

Jeg er veldig fornøyd med Lancome sin, som jeg nettopp har smørt på.....Og det klør helt for jævlig! Er det bare meg eller? Gjelder alle type merker...det stikker og klør :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lenge siden du har prøvd Dior Tusseline?

Den er hverken tykk i konsistensen, eller vanskelig å smøre utover. :riste:

Det er ikke så veldig lenge siden nei. Den som jeg har prøvd heter Dior Bronze (Auto-Bronzant Eclat Irise), og såvidt jeg vet har ikke Dior komt ut med en ny selvbruner til ansiktet (?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar, jeg tenker jeg tester ut de ansikts-serviettene i første omgang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aurélie

Jeg skal kjøpe selvbruner for ansikt idag, og tenkte prøve Dior Bronze Natural Glow. Stemmer det at den kommer i to nyanser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...