Gå til innhold

Vad passar jag i?


Pepsan

Anbefalte innlegg

Hej!

Ær en blandning av lite av varje, så bra færg och sminktips ær vældigt vælkommna!

Har en gyllen hudfærg, lite fræknar, blir sællan heeelt blek.Naturligt ganska mørkt hår som jag bleker i askblont. Markerade øgonbryn och långa øgonfransar.Grå/grøn/blåa øgon.

(ps!jag bleker mina øgonbryn nær jag har blondt hår...)

Det jag undrar øver ær: Vad har jag før hudton och hur finner jag ut detta. Gul, rosa?

Vad slags færg passar till mina øgon?

I tips i tidningar osv ær det oftast før blå bruna eller grøna øgon. Vad med om man har en blandning?

Vill också gjærna ha tips till en mascara før naturligt långa øgonfransar..

Mycket nu..hoppas någon kan komma med tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Du høres ut som meg! Seriøst...Jeg har gyllen hudtone, sjelden blek,blå/grå/grønne øyne (ganske mørke), men til motsetning fra deg, farger jeg håret mørkere.

Jeg har funnet ut at gultonet foundation passer meg best, men jeg liker gjerne kalde farger på øyensminken. Lilla, rosa, beige, kalde brunfarger som går mot lilla synes jeg kler meg fint. Rouge i rosatoner, ikke fersken. Hvis jeg prøver meg på bronsefarget, ser jeg bare syk og forgrått ut, selv om det skal framheve blåfargen i øynene.

Leppestift bruker jeg aldri, og da i en såkalt YLBB (your lips but better)-farge, altså helt naturlig. Favoritten min er fra YSL, og heter Bois de Rose (nr 66, tror jeg).

Har du prøvd Flextencils fra Lancome? Den gir lange vipper, og også litt volum, hvis du legger flere lag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...