Gå til innhold

Lære meg å merke fler enn én med @


Wonders

Anbefalte innlegg

37 minutter siden, Wonders skrev:

@Winza stemmer. Det ser bare merkelig ut på PC. Kjipt. Man går ho glipp av mye. 

 

Men jeg får sett de kg-sine egene som ikke er av emoji-tastatur, om du forstår. De virker likt på begge plattformer. 

🙂 :)

Nr 2 ser du klart og tydelig mens nr 1 er bare et spørsmålstegn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 hours ago, Lillemorbare said:

 

@@Lillemorbare @Lillemorbare @Lillemorbare

 

@A @b e l l a @C @D_of_Feministi @E @F!owerpower @G @H @i - magikeren @J @k @L

Nå gadd jeg ikke mer, men for min del sluttet det å virke hvis jeg skrev feil og måtte slette bokstaven og derretter skrive på nytt, om det ga mening? 

(Beklager til dere som ble tagget, om dere er aktive enda, jeg bare tester). 

Her som jeg trodde noen faktisk hadde tenkt på meg ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Winza skrev:

🙂 :)

Nr 2 ser du klart og tydelig mens nr 1 er bare et spørsmålstegn?

Jeg bruker pc og ser begge to.

Jeg har samme problem på pc som @Wonders. Hvis jeg har tagget en så får jeg ikke tagget en til, f.eks @winza. Da kom det ikke opp noen boks med navneforslag.

Nytt avsnitt, jeg prøver å tagge @winza igjen, men det går ikke. Det går bare an å tagge en av gangen. Og hvis jeg hadde trykket enter når navnet til wonders kom opp så ville boksen blitt borte og det hadde ikke gått an å tagge henne heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei @Wonders Jeg har ofte samme problem, og  jeg løser det ved å åpne en ny fane, tagge i en annen tråd og kopiere inn taggen i den tråden som jeg vil ha taggen i. Jeg tror at @TSP forklarte i en tråd for en tid tilbake, om hvorfor det er problemer med å tagge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2018 den 15.29, Sala Q skrev:

Jeg bruker pc og ser begge to.

Jeg har samme problem på pc som @Wonders. Hvis jeg har tagget en så får jeg ikke tagget en til, f.eks @winza. Da kom det ikke opp noen boks med navneforslag.

Nytt avsnitt, jeg prøver å tagge @winza igjen, men det går ikke. Det går bare an å tagge en av gangen. Og hvis jeg hadde trykket enter når navnet til wonders kom opp så ville boksen blitt borte og det hadde ikke gått an å tagge henne heller.

Hvis man går inn og endrer innlegget, går det ofte an å tagge flere, har jeg erfart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...