Gå til innhold

Lære meg å merke fler enn én med @


Wonders

Anbefalte innlegg

@Rumle  

@An0nymBruker

 

Hæ? Jeg får det ikke til. Noen som vet hvordan dette gjøres? Når man først skriver @ og en bokstav dukker det opp en boks med flere navn. 

Om jeg gjør det samme igjen så virker ikke den funksjonen...

__________________________________________________________________________________

Redigerte innlegget nå å skrev det første som fallt meg inn, og da gikk det en gang til. Men ikke en gang til etter det. 

@woah

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Winza skrev:

Trykker du på mellomrom mellom hver tagging?

Vet ikke, jeg klikker og klarte det når jeg satte pilmarkøren på forrige navn, men så virket det plutselig ikke igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever det samme selv i blant jeg også. Når du har skrevet @ og en bokstav må du sjekke at den boksen med navneforslag kommer opp tror jeg, ellers må du starte på nytt. Det gjør i alle fall jeg :vetikke: :ler:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da prøver jeg igjen @f ---Nei, det kommer ikke opp noe boks med alle medlemmer på bokstaven f.

Det skal det vel normalt gjøre.

 

Prøver igjen. @g   , nei den står bare å blinker å venter på neste bokstav. Hmm skal høre med de som sitter med dette.

 

@Rumle , takk takk. Selv om den ikke kommer opp i blått så du blir tagget så takker jeg uansett.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Wonders skrev:

Vet ikke, jeg klikker og klarte det når jeg satte pilmarkøren på forrige navn, men så virket det plutselig ikke igjen...

Er du på data eller mobil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

@@Lillemorbare @Lillemorbare @Lillemorbare

 

@A @b e l l a @C @D_of_Feministi @E @F!owerpower @G @H @i - magikeren @J @k @L

Nå gadd jeg ikke mer, men for min del sluttet det å virke hvis jeg skrev feil og måtte slette bokstaven og derretter skrive på nytt, om det ga mening? 

(Beklager til dere som ble tagget, om dere er aktive enda, jeg bare tester). 

Endret av Lillemorbare
Skriveleif
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lillemorbare skrev:

 

@@Lillemorbare @Lillemorbare @Lillemorbare

 

@A @b e l l a @C @D_of_Feministi @E @F!owerpower @G @H @i - magikeren @J @k @L

Nå gadd jeg ikke mer, men for min del sluttet det å virke hvis jeg skrev feil og måtte slette bokstaven og derretter skrive på nytt, om det ga mening? 

(Beklager til dere som ble tagget, om dere er aktive enda, jeg bare tester). 

Wohooo la meg prøve. Takk håper det går. 

 

Beklager også til alle som blir tagget. Jeg har lurt på denne funksjonen i 12 år nå. :bolledeig:

 

@C Det var alt som kom opp om jeg ikke tok mellomrom. Skal prøve med nytt innlegg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm   @ø nei, vil ikke komme noe boks. :klo:    Jeg blir ikke fort irritert, men nå logger jeg av å tar meg en bolle. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte:

Huff, jeg føler så med deg!! Det skal virke, jeg gjør det fra telefon... Om du skriver feil, fjern da både bokstaven og @, så skal det gå..

@Ø. G. @Æddabædda

Nå oppdaget jeg også at det må være mellom rom!! 

@@--;-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Wonders skrev:

Wohooo la meg prøve. Takk håper det går. 

 

Beklager også til alle som blir tagget. Jeg har lurt på denne funksjonen i 12 år nå. :bolledeig:

 

@C Det var alt som kom opp om jeg ikke tok mellomrom. Skal prøve med nytt innlegg.

 

Kom ikke funksjonen først for 3 år siden? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser forresten at når jeg logget meg på mobil kom emoji opp med riktig bilde, mens på pc så kommer det opp noe snålt i sort/hvitt. Ser ikke bra ut. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Wonders skrev:

Ser forresten at når jeg logget meg på mobil kom emoji opp med riktig bilde, mens på pc så kommer det opp noe snålt i sort/hvitt. Ser ikke bra ut. 

 

Man kan ikke se mobil emoji-er når man er på pc virker det som

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Winza stemmer. Det ser bare merkelig ut på PC. Kjipt. Man går ho glipp av mye. 

 

Men jeg får sett de kg-sine egene som ikke er av emoji-tastatur, om du forstår. De virker likt på begge plattformer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...