Wonders Skrevet 5. september 2018 #1 Del Skrevet 5. september 2018 (endret) @Rumle @An0nymBruker Hæ? Jeg får det ikke til. Noen som vet hvordan dette gjøres? Når man først skriver @ og en bokstav dukker det opp en boks med flere navn. Om jeg gjør det samme igjen så virker ikke den funksjonen... __________________________________________________________________________________ Redigerte innlegget nå å skrev det første som fallt meg inn, og da gikk det en gang til. Men ikke en gang til etter det. @woah Endret 5. september 2018 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. september 2018 #2 Del Skrevet 5. september 2018 Trykker du på mellomrom mellom hver tagging? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 5. september 2018 Forfatter #3 Del Skrevet 5. september 2018 @2009@Q-Tip@Ho der veit du@aaaaa Hææææ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 5. september 2018 Forfatter #4 Del Skrevet 5. september 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Trykker du på mellomrom mellom hver tagging? Vet ikke, jeg klikker og klarte det når jeg satte pilmarkøren på forrige navn, men så virket det plutselig ikke igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 5. september 2018 Forfatter #5 Del Skrevet 5. september 2018 @cccccc nå går det jo ikke lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. september 2018 #6 Del Skrevet 5. september 2018 Opplever det samme selv i blant jeg også. Når du har skrevet @ og en bokstav må du sjekke at den boksen med navneforslag kommer opp tror jeg, ellers må du starte på nytt. Det gjør i alle fall jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 5. september 2018 Forfatter #7 Del Skrevet 5. september 2018 Da prøver jeg igjen @f ---Nei, det kommer ikke opp noe boks med alle medlemmer på bokstaven f. Det skal det vel normalt gjøre. Prøver igjen. @g , nei den står bare å blinker å venter på neste bokstav. Hmm skal høre med de som sitter med dette. @Rumle , takk takk. Selv om den ikke kommer opp i blått så du blir tagget så takker jeg uansett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. september 2018 #8 Del Skrevet 5. september 2018 13 minutter siden, Wonders skrev: Vet ikke, jeg klikker og klarte det når jeg satte pilmarkøren på forrige navn, men så virket det plutselig ikke igjen... Er du på data eller mobil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 5. september 2018 Forfatter #9 Del Skrevet 5. september 2018 pc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 5. september 2018 Forfatter #10 Del Skrevet 5. september 2018 @A Cup Of Weirdness @b e l l a @c skulle ta alfabetet men kom ikke lagt... Her tok jeg bare mellomrom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemorbare Skrevet 5. september 2018 #11 Del Skrevet 5. september 2018 (endret) @@Lillemorbare @Lillemorbare @Lillemorbare @A @b e l l a @C @D_of_Feministi @E @F!owerpower @G @H @i - magikeren @J @k @L Nå gadd jeg ikke mer, men for min del sluttet det å virke hvis jeg skrev feil og måtte slette bokstaven og derretter skrive på nytt, om det ga mening? (Beklager til dere som ble tagget, om dere er aktive enda, jeg bare tester). Endret 5. september 2018 av Lillemorbare Skriveleif 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 5. september 2018 Forfatter #12 Del Skrevet 5. september 2018 2 minutter siden, Lillemorbare skrev: @@Lillemorbare @Lillemorbare @Lillemorbare @A @b e l l a @C @D_of_Feministi @E @F!owerpower @G @H @i - magikeren @J @k @L Nå gadd jeg ikke mer, men for min del sluttet det å virke hvis jeg skrev feil og måtte slette bokstaven og derretter skrive på nytt, om det ga mening? (Beklager til dere som ble tagget, om dere er aktive enda, jeg bare tester). Wohooo la meg prøve. Takk håper det går. Beklager også til alle som blir tagget. Jeg har lurt på denne funksjonen i 12 år nå. @C Det var alt som kom opp om jeg ikke tok mellomrom. Skal prøve med nytt innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 5. september 2018 Forfatter #13 Del Skrevet 5. september 2018 hmmmm @ø nei, vil ikke komme noe boks. Jeg blir ikke fort irritert, men nå logger jeg av å tar meg en bolle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemorbare Skrevet 5. september 2018 #14 Del Skrevet 5. september 2018 Huff, jeg føler så med deg!! Det skal virke, jeg gjør det fra telefon... Om du skriver feil, fjern da både bokstaven og @, så skal det gå.. @Ø. G. @Æddabædda Nå oppdaget jeg også at det må være mellom rom!! @@--;- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 5. september 2018 Forfatter #15 Del Skrevet 5. september 2018 Da sitter jeg på mobil. @D_of_Feministi @E @F!owerpower Ja da går det. På mobil ja. Snåle greier. Hadde vært så fint å kunne gjøre dette og det funket hver gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. september 2018 #16 Del Skrevet 5. september 2018 12 minutter siden, Wonders skrev: Wohooo la meg prøve. Takk håper det går. Beklager også til alle som blir tagget. Jeg har lurt på denne funksjonen i 12 år nå. @C Det var alt som kom opp om jeg ikke tok mellomrom. Skal prøve med nytt innlegg. Kom ikke funksjonen først for 3 år siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 5. september 2018 Forfatter #17 Del Skrevet 5. september 2018 @Winza mulig den gjorde det på KG. Men har brukt den an andre anledninger på andre plattformer. Heia KG, 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 5. september 2018 Forfatter #18 Del Skrevet 5. september 2018 Ser forresten at når jeg logget meg på mobil kom emoji opp med riktig bilde, mens på pc så kommer det opp noe snålt i sort/hvitt. Ser ikke bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. september 2018 #19 Del Skrevet 5. september 2018 19 minutter siden, Wonders skrev: Ser forresten at når jeg logget meg på mobil kom emoji opp med riktig bilde, mens på pc så kommer det opp noe snålt i sort/hvitt. Ser ikke bra ut. Man kan ikke se mobil emoji-er når man er på pc virker det som Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 5. september 2018 Forfatter #20 Del Skrevet 5. september 2018 @Winza stemmer. Det ser bare merkelig ut på PC. Kjipt. Man går ho glipp av mye. Men jeg får sett de kg-sine egene som ikke er av emoji-tastatur, om du forstår. De virker likt på begge plattformer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå