Gå til innhold

Hva har dere som er kjøpt på parfymeri?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lille Solstråle

Parfyme (selvfølgelig), foundation, mascara, concealer og solpudder "må" jeg kjøpe på parfymeri eller taxfree. Man får så mye igjen for det når man kjøper kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Er nesten avhengig av en body-lotion fra Elsiabeth Arden. Kjøper på tax-free når jeg har mulighet til det, men er det tomt må jeg på parfymeri.....Ellers blir det vel litt sminke i ny og ne, men det er det lite. Bruker eyeliner, en skygge og mascara. Blir sånn at jeg må kjøpe nytt fordi det jeg har omtrent har gått ut på dato....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper mesteparten av sminka mi på parfymeri. Chanel, Dior og Shiseido. Mest fordi jeg ikke er så flink til å legge sminke, og syns jeg får et bedre resultat med produktene derfra. Og de flotte jentene der inne legger alltid sminke på meg for å vise hvordan jeg kan gjøre det etc. når jeg handler der.

Ellers kjøper jeg parfyme der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All sminken, utenom mascara. Parfyme. Har vurdert Kanebo sitt hudpleie program også, men det er så svindyrt. Esthetique er min favoritt butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er all makup, rense produkter og hudkremer, samt bodylotion. Og selvfølgelig parfymen. Delvis taxfree og parfymeri.

Deo og shampoer kjøpes andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Stort sett all sminke og parfyme. Hudpleie kjøper jeg annet steds. :)

Samme her, med noen få, hederlige unntak (Body Shop har et godt kompaktpudder, blant annet, og billige mascaraer er like bra som de dyre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med parfymeri mener folk her også tax-free-parymeri? Jeg fatter ikke at folk tar seg råd til å handle på parfymeri i Norge sånn til vanlig, gjør mange det? Jeg handler utelukkende på nettet eller tax-free. Eneste unntakene er når jeg prøver ut nye produkter, da handler jeg i parfymeri eller hos hudpleier fordi det er lettere å klage og få pengene tilbake, eventuelt få erstatningsvarer jeg vet jeg tåler. Finner jeg ut at de funker, handler jeg dem senere på nett/tax-free.

Har kjøpt foundations på parfymeri her hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler mye på parfymeri. Egentlig det meste av sminke og kropps- og hudpleie: Ansiktkremer, bodylotion, dusjsåpe, deodorant, hårskum, sjampo, øyesminkefjerner, mascara og annen sminke, negllakk, etc... Syntes det er allright med litt spennende produkter. Da er ikke alltid dagligvaren eller Vita det helt store. Som regel er det ikke snakk om så mye ekstra man må legge til for å få noe litt mer eksklusivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ebay veldig mye, men så finnes det ting som man bare vil ha der og da. Når det gjelder skjønnhet utenfra tar jeg meg råd til det meste.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler nesten alt på Vita, tax-free og Internett, samt i utlandet. Det siste jeg kjøpte på parfymeri her i landet, var et kit med Biothermsminke, fordi boksen var så søt :oops:

Handler veldig sjelden på tradisjonelle parfymerier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Parfyme selvfølgelig, foundation og pudder, chanel-eyeliner (anbefales!) nen sminkekoster og øyenskygge. Også noen renseprodukter fra biotherm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

alt jeg eier og har av kosmetikk.

Og hudpleie.

Elsker shiseido, kan ikke leve uten cleansing foam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med parfymeri mener folk her også tax-free-parymeri? Jeg fatter ikke at folk tar seg råd til å handle på parfymeri i Norge sånn til vanlig, gjør mange det? Jeg handler utelukkende på nettet eller tax-free. Eneste unntakene er når jeg prøver ut nye produkter, da handler jeg i parfymeri eller hos hudpleier fordi det er lettere å klage og få pengene tilbake, eventuelt få erstatningsvarer jeg vet jeg tåler. Finner jeg ut at de funker, handler jeg dem senere på nett/tax-free.

Har kjøpt foundations på parfymeri her hjemme.

Hva med å støtte det noske markedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å støtte det noske markedet?

Handler mer om økonomi og sunn vett. Har du muligheten til å kjøpe produkter andre steder der du får det mer enn 1/3 billigere da gjør mange av oss det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å støtte det noske markedet?

Jeg er igrunnen ikke interessert i å støtte opp under blodpriset kosmetikk i norske forretninger. Jeg synes sånt er dyrt nok som det er, i tillegg er det luksusbeskattet. Jeg synes jeg allerede betaler mer enn nok i skatt.

Andre som synes de har bedre råd til det enn hva jeg mener jeg har, får bruke pengene sine til å trygge arbeidsplasser i norske parfymerier.

Du da, Petronella, handler du i norske parfymerier for å støtte norske bedrifter og trygge arbeidsplassene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...