Gå til innhold

Han tar ikke kontakt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Et par uker, max en måned. Da jeg var yngre kastet jeg bort månedsvis og årevis på sånne menn, trodde jeg skulle få de til å like meg ordentlig godt til slutt om jeg bare fant meg i å være bootycallen deres lenge nok og ikke mase på de, men med alderen innså jeg at jeg bare lot meg være naiv og ikke hadde nok selvrespekt.

Ja, jeg tror også det at han sier som unnskyldnig bare er tull for å prøve å liksom legitimere eller dekke over at han rett og slett bare er en dust med deg som han sier for å fortsette å kunne ha sex med deg og holde deg varm til når han er i humør til å treffe deg.

Anonymkode: b186c...a73

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 2.9.2018 den 17.57, AnonymBruker skrev:

Jeg og flere av mine venninner har opplevd dette. Det er nok ikke så uvanlig. Det har et navn også; ghosting. Skikkelig ufint er det. 

Anonymkode: 02a81...92a

Å date aktivt i 6 mnd uten sex er nok ikke spesielt vanlig, selv om du fremstiller det som vanlig i din gjeng.

Anonymkode: 5b56f...b94

• Liker 1
Skrevet
På 1.9.2018 den 23.50, AnonymBruker skrev:

en uke siden.

jeg skrev til han rett etter han dro fra meg sist etter vi hadde sex. han svarte høflig, men inviterte ikke til å chatte for å si det slik. det er ok tenker jeg, vi hadde jo akkurat sett hverandre. etter det har jeg ikke skrevet noe. 

Ts

Anonymkode: db43c...733

Så du skrev til han, han svarte, også klager du over at han ikke tar kontakt igjen? Det er jo han som har skrevet sist ut fra hva du forteller.

Enda et eksempel på kvinner med kravmentalitet.

Anonymkode: ff8f1...76d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...