AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #1 Skrevet 1. september 2018 okay kloke damer, hvor lenge må det gå før du skjønner at han ikke er interessert? datet en fyr en liten stund. Sist vi møtte endte det med at vi hadde sex. etter det har jeg ikke hørt fra han. hvor lang tid må det gå før dere innser at han ikke er interessert? han sa tidlig i relasjonen at han ikke likte så godt å skrive meldinger. han var mer en person som ringte innimellom. men egentlig føler jeg det bare er en unnskyldning for å være dust. tidligere har det også gått lang tid mellom vi har snakket, men siden vi hadde sex sist har jeg nå ekstra dårlig magefølelse på at det kun var det han var ute etter. Anonymkode: db43c...733
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #2 Skrevet 1. september 2018 Hvor lenge er det siden du har hørt noe da? Har du skrevet til han? Anonymkode: 0d999...9d3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #3 Skrevet 1. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge er det siden du har hørt noe da? Har du skrevet til han? Anonymkode: 0d999...9d3 en uke siden. jeg skrev til han rett etter han dro fra meg sist etter vi hadde sex. han svarte høflig, men inviterte ikke til å chatte for å si det slik. det er ok tenker jeg, vi hadde jo akkurat sett hverandre. etter det har jeg ikke skrevet noe. Ts Anonymkode: db43c...733
Apekatten Skrevet 1. september 2018 #4 Skrevet 1. september 2018 Han er ikke interessert i deg, da hadde han tatt kontakt. 6
eller Skrevet 1. september 2018 #5 Skrevet 1. september 2018 Så er du gjerne ikke en som trigger ham. Da kan du gi opp, eller du kan henge på. Hvor spesiell er han for deg? 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #6 Skrevet 1. september 2018 3 minutter siden, Apekatten skrev: Han er ikke interessert i deg, da hadde han tatt kontakt. harde ord men du har nok rett. desverre. ts Anonymkode: db43c...733
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #7 Skrevet 1. september 2018 Når skal dere lære dere til å vente med sex til ting er mer avklart?? Hvis han fremdeles er interessert da, så klarer han å vente med å ligge med dere. Dere er for lette på tråden og de fleste menn liker ikke det med de som er verdt å dele livet med. Anonymkode: c8718...ba3 3
Apekatten Skrevet 1. september 2018 #8 Skrevet 1. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: harde ord men du har nok rett. desverre. ts Anonymkode: db43c...733 Det er ikke sikkert jeg har rett i ditt tilfelle, men det høres sånn ut. Jeg har opplevd det flere ganger selv, dessverre. 1
Sirah Skrevet 1. september 2018 #9 Skrevet 1. september 2018 Send en melding TS. Dersom du ikke får svar eller svaret er lunkent så ville jeg bare satt en strek over fyren og gått videre. Jeg er nok dessverre redd for at @Apekatten har rett... 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #10 Skrevet 1. september 2018 3 minutter siden, eller skrev: Så er du gjerne ikke en som trigger ham. Da kan du gi opp, eller du kan henge på. Hvor spesiell er han for deg? æsj, ikke det jeg ville høre men du har nok rett. dårlig magefølelse på dette. jeg liker han desverre veldig godt. jeg kunne nok fått han til sengs flere ganger tror jeg, men det er nok sant som du sier. han er ikke interessert nok, og for min den bør jeg nok da styre unna. ts Anonymkode: db43c...733
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #11 Skrevet 1. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når skal dere lære dere til å vente med sex til ting er mer avklart?? Hvis han fremdeles er interessert da, så klarer han å vente med å ligge med dere. Dere er for lette på tråden og de fleste menn liker ikke det med de som er verdt å dele livet med. Anonymkode: c8718...ba3 Akkurat det samme rådet burde du gi til menn, for kvinner kan ta akkurat de samme helomvendingene, det har man ingen garanti for. Eller man kan bare luke ut idiotene til man finner en som er stabil, og prøve å ha det litt gøy på veien. Anonymkode: b8710...6b4 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #12 Skrevet 1. september 2018 1 minutt siden, Sirah skrev: Send en melding TS. Dersom du ikke får svar eller svaret er lunkent så ville jeg bare satt en strek over fyren og gått videre. Jeg er nok dessverre redd for at @Apekatten har rett... jeg tror ikke jeg vil sende en melding. føler for det første at det er hans «tur» siden jeg skrev sist. problemet er også det at jeg nok tror jeg godt kunne fått til et møte til, men han er jo da åpenbart ikke nok interessert til at det er viktig for han selv å holde koktakten. ts Anonymkode: db43c...733 1
eller Skrevet 1. september 2018 #13 Skrevet 1. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: æsj, ikke det jeg ville høre men du har nok rett. dårlig magefølelse på dette. jeg liker han desverre veldig godt. jeg kunne nok fått han til sengs flere ganger tror jeg, men det er nok sant som du sier. han er ikke interessert nok, og for min den bør jeg nok da styre unna. ts Anonymkode: db43c...733 Om han er spesiell for deg, så får du bruke tid på å la han bli kjent med deg. Jeg leste om Sigvart Dagsland og Karoline Krüger i dag. Hun forelsket seg i ham, og kom over det. To år etter fattet han interesse for henne. Og hun gjenvant fasinasjonen. I dag skal alt gå så raskt. 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #14 Skrevet 1. september 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når skal dere lære dere til å vente med sex til ting er mer avklart?? Hvis han fremdeles er interessert da, så klarer han å vente med å ligge med dere. Dere er for lette på tråden og de fleste menn liker ikke det med de som er verdt å dele livet med. Anonymkode: c8718...ba3 så du tror rett og slett at jeg gjorde meg uinteressant fordi jeg hadde sex med han, og at han kanskje hadde likt meg bedre / blitt interessert om vi ikke hadde hatt sex? ts Anonymkode: db43c...733
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #15 Skrevet 1. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: så du tror rett og slett at jeg gjorde meg uinteressant fordi jeg hadde sex med han, og at han kanskje hadde likt meg bedre / blitt interessert om vi ikke hadde hatt sex? ts Anonymkode: db43c...733 Ja!! Anonymkode: e609f...d85 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #16 Skrevet 1. september 2018 For en "dessverre" gjeng. Hva er det med folk og det at alt skal gå så fort for tiden? Anonymkode: 8f92b...294 1
Sirah Skrevet 1. september 2018 #17 Skrevet 1. september 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg tror ikke jeg vil sende en melding. føler for det første at det er hans «tur» siden jeg skrev sist. problemet er også det at jeg nok tror jeg godt kunne fått til et møte til, men han er jo da åpenbart ikke nok interessert til at det er viktig for han selv å holde koktakten. ts Anonymkode: db43c...733 Da dropper du det Det er nok det lureste. Jeg personlig hadde neppe klart og ikke sende en melding, men om du føler det går greit å la være så lar du være. Sett en strek over denne fyren du TS og gå videre
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #18 Skrevet 1. september 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: For en "dessverre" gjeng. Hva er det med folk og det at alt skal gå så fort for tiden? Anonymkode: 8f92b...294 hva mer du? at vi hadde sex for fort eller at jeg ‘forventer noe’ på en relativt tidlig stadie?ts Anonymkode: db43c...733
SoWhat? Skrevet 1. september 2018 #19 Skrevet 1. september 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg tror ikke jeg vil sende en melding. føler for det første at det er hans «tur» siden jeg skrev sist. problemet er også det at jeg nok tror jeg godt kunne fått til et møte til, men han er jo da åpenbart ikke nok interessert til at det er viktig for han selv å holde koktakten. ts Anonymkode: db43c...733 Lurt. Ikke bli den needy jenta som alltid tar initiativ, og hvor det alltid ender i sex uten at du hører fra ham i mellomtiden. Du har sendt meld, så vent å se om han tar kontakt. Hvis han gjør, så la vær å ha sex? Da finner du ut om han liker deg, eller om det kun er sex han er ute etter. Tror du er smart nok til å skjønne selv da men. Godt å se at noen vet sitt eget beste! 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #20 Skrevet 2. september 2018 7 timer siden, SoWhat? skrev: Lurt. Ikke bli den needy jenta som alltid tar initiativ, og hvor det alltid ender i sex uten at du hører fra ham i mellomtiden. Du har sendt meld, så vent å se om han tar kontakt. Hvis han gjør, så la vær å ha sex? Da finner du ut om han liker deg, eller om det kun er sex han er ute etter. Tror du er smart nok til å skjønne selv da men. Godt å se at noen vet sitt eget beste! ja. håper bare ikke jeg har ødelagt alt nå fordi vi hadde sex slik en annen bruker her skriver. men samtidig, da var kan kanskje ikke så interessert uansett håper jeg. ts Anonymkode: db43c...733 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå