Gå til innhold

Han tar ikke kontakt!

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 timer siden, Sirah skrev:

Da dropper du det :) Det er nok det lureste. Jeg personlig hadde neppe klart og ikke sende en melding, men om du føler det går greit å la være så lar du være. Sett en strek over denne fyren du TS og gå videre :) 

tror jeg skal klare å la være selv om det selvsagt er vanskelig. 

så du tenker at han ikke er interessert siden det har gått så lang tid? 

ts

Anonymkode: db43c...733

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva om han tenker det som som deg, at det er din tur til å sende. Det var jo han som sendte den siste meldingen. Kanskje han ikke ville virke for pågående etter sexen?

Anonymkode: a24c5...6ea

• Liker 2
Skrevet

Hvor lenge har dere datet? Dvs. hvor mange dater, over hvor lang tid, og hva slags dater?

Folk skriver "en liten stund" og det sier oss jo ingen verdens ting. 

Anonymkode: 5b56f...b94

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva om han tenker det som som deg, at det er din tur til å sende. Det var jo han som sendte den siste meldingen. Kanskje han ikke ville virke for pågående etter sexen?

njaa.. jeg tror ikke det. han vet nok at jeg er litt mer interessert en han. og jeg har vært mer på en han i det siste. 

ts

Skrevet

Hvor lenge har dere datet? Dvs. hvor mange dater, over hvor lang tid, og hva slags dater?

Folk skriver "en liten stund" og det sier oss jo ingen verdens ting. 

halvannen mnds tid. møtt hverandre fem ganger. gåturer, kaffe og hjemmebesøk. 

ts

Skrevet

Dette tviler jeg sterkt på. 

Han er ikke interessert.

Anonymkode: 2ce38...7f7

• Liker 4
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

halvannen mnds tid. møtt hverandre fem ganger. gåturer, kaffe og hjemmebesøk. 

ts

Det er jo noen ganger. Har han tatt initiativ til datene og har dere blitt godt kjent? Hvordan har kontakten vært mellom datene?

Dersom dette er veldig "atypisk" av ham så kan du jo alltids sende en melding for avklaring. Men jeg ville vært forberedt på negativt svar.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

tror jeg skal klare å la være selv om det selvsagt er vanskelig. 

så du tenker at han ikke er interessert siden det har gått så lang tid? 

ts

Hadde han vært skikkelig interessert hadde han ikke latt det gå en uke... Med mindre han befinner seg på en hytte langt til fjells uten dekning. Men da hadde han gitt deg beskjed om at han dro. 

Jeg kan så klart ta fullstendig feil! Noen mennesker bare dårlige til å ta kontakt. Mine tanker ut i fra det du skriver er iallefall at han dessverre ikke er interessert...

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo noen ganger. Har han tatt initiativ til datene og har dere blitt godt kjent? Hvordan har kontakten vært mellom datene?

Dersom dette er veldig "atypisk" av ham så kan du jo alltids sende en melding for avklaring. Men jeg ville vært forberedt på negativt svar.

ja, vi har begge tatt initiativ til å møtes. men når jeg tenker meg om han mest i begynnelsen, og jeg mest mot slutten. det er ikke helt atypisk av han at det går litt tid mellom hver gang vi snakkes, men jeg har nok antennene litt ekstra ute nå siden vi hadde sex sist. men jeg tror kanskje ikke jeg hører noe mer nå, og jeg vil ikke sende han melding nå. jeg tenker at han tar kontakt om han vil fortsette å møtes. riktignok svarte han sist, men det var jeg som startet «samtalen», og han svare bare hyggelig, men kort. 

ts

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når skal dere lære dere til å vente med sex til ting er mer avklart?? Hvis han fremdeles er interessert da, så klarer han å vente med å ligge med dere.

Dere er for lette på tråden og de fleste menn liker ikke det med de som er verdt å dele livet med.

Anonymkode: c8718...ba3

Det er jo ingen garanti å vente med sex. De fleste menn juger om at de vil ha et forhold bare for å få seg et ligg. En mann kan date deg dag ut og inn i 3 mnd og deretter dumpe deg etter sex dersom det var det han var ute etter. Man kan evt spare seg til ekteskapet, da har man iafall en garanti på at mannen ikke bare kan stikke av. 

Anonymkode: 839a2...f4b

• Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, Sirah skrev:

Hadde han vært skikkelig interessert hadde han ikke latt det gå en uke... Med mindre han befinner seg på en hytte langt til fjells uten dekning. Men da hadde han gitt deg beskjed om at han dro. 

Jeg kan så klart ta fullstendig feil! Noen mennesker bare dårlige til å ta kontakt. Mine tanker ut i fra det du skriver er iallefall at han dessverre ikke er interessert...

ja du har nok rett. selv om han han sagt at han ikke en en meldingstype så ville han vel skrevet noe nå eller tatt initiativ til å møtes igjen om han var interessert tenker jeg. jeg kunne kontaktet han for sex, og han ville sikkert blitt med på det, men jeg vil ikke det om det er kun det han er ute etter. men det er veldig vanskelig å la vær å skrive når jeg har så lyst til møte han. men må prøve å skåne meg selv littt her. 

ts

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

ja. håper bare ikke jeg har ødelagt alt nå fordi vi hadde sex slik en annen bruker her skriver. men samtidig, da var kan kanskje ikke så interessert uansett håper jeg. 

ts

Hvis han dumpa deg pga det så er han idiot. I utgangspunktet så bør man vente en stund med sex til man er mer trygg på personen man dater. Men det er ingen garanti, ei dame kan også skifte mening etter sex og finne ut at daten ikke er noe for henne. 

Jeg hadde sex med kjæresten første kvelden vi møttes,tenk på det a! 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

ja du har nok rett. selv om han han sagt at han ikke en en meldingstype så ville han vel skrevet noe nå eller tatt initiativ til å møtes igjen om han var interessert tenker jeg. jeg kunne kontaktet han for sex, og han ville sikkert blitt med på det, men jeg vil ikke det om det er kun det han er ute etter. men det er veldig vanskelig å la vær å skrive når jeg har så lyst til møte han. men må prøve å skåne meg selv littt her. 

ts

Skjønner deg veldig godt. Helt ok at han ikke er en meldingstype, men det er jo merkelig å ikke gi et eneste livstegn fra seg på en uke til en person man liker veldig godt. Man trenger ikke å tekste dag ut og dag inn, men det finnes lissom en mellomting... Har du han på snap? Snakker han? Altså ikke bare random snaps, men snaps beregnet på deg. 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja, vi har begge tatt initiativ til å møtes. men når jeg tenker meg om han mest i begynnelsen, og jeg mest mot slutten. det er ikke helt atypisk av han at det går litt tid mellom hver gang vi snakkes, men jeg har nok antennene litt ekstra ute nå siden vi hadde sex sist. men jeg tror kanskje ikke jeg hører noe mer nå, og jeg vil ikke sende han melding nå. jeg tenker at han tar kontakt om han vil fortsette å møtes. riktignok svarte han sist, men det var jeg som startet «samtalen», og han svare bare hyggelig, men kort. 

ts

Det høres ut som om magefølelsen sier at han ikke er interessert mer. Hvis du klarer å slå deg til ro med det, så er det bare å gjøre det. 

Jeg har også opplevd noe stillhet fra en mann, men da har det også vært litt usikkerhet fra hans side. Og når jeg kontaktet ham bare med et "hei", så tok han umiddelbart initiativ til å treffes igjen. 

Du har jo sendt en melding som viser interesse, så han tviler nok ikke på hvor han har deg.

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ingen garanti å vente med sex. De fleste menn juger om at de vil ha et forhold bare for å få seg et ligg. En mann kan date deg dag ut og inn i 3 mnd og deretter dumpe deg etter sex dersom det var det han var ute etter. Man kan evt spare seg til ekteskapet, da har man iafall en garanti på at mannen ikke bare kan stikke av. 

Jepp, akkurat min erfaring. Ventet 6 måneder med sex, hans forslag faktisk. Så hørte jeg ingenting etter sex. Kastet bort 6 måneder av mitt liv på ingenting. 

Anonymkode: 13083...63d

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, akkurat min erfaring. Ventet 6 måneder med sex, hans forslag faktisk. Så hørte jeg ingenting etter sex. Kastet bort 6 måneder av mitt liv på ingenting. 

Dette er jo veldig underlig, og her burde det ringt noen bjeller.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo veldig underlig, og her burde det ringt noen bjeller.

Jeg og flere av mine venninner har opplevd dette. Det er nok ikke så uvanlig. Det har et navn også; ghosting. Skikkelig ufint er det. 

Anonymkode: 02a81...92a

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og flere av mine venninner har opplevd dette. Det er nok ikke så uvanlig. Det har et navn også; ghosting. Skikkelig ufint er det. 

Anonymkode: 02a81...92a

tror nok ikke han ville ghostet meg. med det mener jeg at han nok hadde svart om jeg skrev til han. 

ts 

Skrevet
6 timer siden, Sirah skrev:

Skjønner deg veldig godt. Helt ok at han ikke er en meldingstype, men det er jo merkelig å ikke gi et eneste livstegn fra seg på en uke til en person man liker veldig godt. Man trenger ikke å tekste dag ut og dag inn, men det finnes lissom en mellomting... Har du han på snap? Snakker han? Altså ikke bare random snaps, men snaps beregnet på deg. 

ja. han er nok rett og slett ikke interessert. det føles bare så ekstra dumt ut for min del siden det siste vi gjorde var å ha sex. 

har han ikke på snap, har bare snakket på sms. men ser jo at han er aktiv på facebook. 

må vel bare innse at han ikke er så interessert iom at han ikke har tatt kontakt på en uke. eller rett og slett en fuckboy. 

ts. 

• Liker 1
Skrevet

Føler så sykt med deg - det er verdens verste følelse når man tror alt er i orden og kanskje på vei - så slutter bare personen å svare ...

Anonymkode: 8c187...bb7

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...