Jettes Skrevet 6. mai 2005 #941 Del Skrevet 6. mai 2005 Åååå,skulle ønske jeg hadde noe kvitvin ståendes,er ikke mye av min type drikke ståendes her,mest conjack og det er jeg ikke store fan av,har akkuratt ferdi å amme,så må vel få litt drikke i hus Idol følger jeg ikke med på denne sesongen,har blitt hekta på bigbrother av alle ting... å så ser jeg lost å bryllupsfeber da. Det er det jeg følger med på for tiden,blir ikke tid til så mye tv. Ihvertfall ikke etter jeg fant dette forumet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 6. mai 2005 #942 Del Skrevet 6. mai 2005 Hei! Hvordan går det? Du er vel på konsert nå og koser deg Har tatt en velfortjent helg her også. Stress denne uka med jobb og eksamen, i morgen skal jeg sove lenge... gleder meg allerede! Men jeg klarer ikke å holde meg unna KG Vet ikke helt hva jeg syns om at Erik gikk ut av idol, han var slett ikke den dårligste i kveld... Syns Tone var hakket dårligere. Menmen. Han hadde vel ikke vunnet uansett. Er heller ikke kjempefan denne gangen, vi får nok ikke oppleve en ny Kurt...han var bare helt RÅ :D Kos deg videre i helga da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 6. mai 2005 #943 Del Skrevet 6. mai 2005 Hei Jette & god helg! Ja, kjipt når de er syke, håper de blir friske snart!! Ja, vi skal på konsert kl. 22, drikker rødvin nå (Da Luca) og hører på musikk & koser oss Åja, lastebilsjåfører,de er vel mye ute på farten tenker jeg. Håper du får sove godt! Å herregud this is spooooky, jeg drikker også rødvin, er på mitt andre glass Nei uff skjerpings her Håper du koser deg på konserten :klem2: Nå skal jeg være her litt mer denne uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2005 #944 Del Skrevet 6. mai 2005 Heisann Hva slags konsert har dere vært på? Håper hvertfall dere har kost dere :-) Dessuten hørtes det ut som en ypperlig måte å tilbringe fredagskvelden på Ønsker deg en fin helg Dark Angel :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. mai 2005 #945 Del Skrevet 6. mai 2005 Håpar du har det gøy på konsert!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 7. mai 2005 #946 Del Skrevet 7. mai 2005 Var det en bra konsert i går? Er det dagen derpå i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 7. mai 2005 #947 Del Skrevet 7. mai 2005 :o Å du skal på det intverjuet nå på mandag, du har vært der på intverju før også? Hadde det ikke vært flott! Håper virkelig du får den jobben, det må jo være positivt om de vil snakke med deg for andre gang Håper du har det fint, har lest noen sider tilbake her hos deg, alt ser jo flott ut Ha fin fin dag :dagensrose: :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 7. mai 2005 #948 Del Skrevet 7. mai 2005 Hei DA, var det en bra konsert? (USH nå mangler jeg norske ord igjen :evil: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. mai 2005 #949 Del Skrevet 7. mai 2005 Konjakk nei, ikke det helt store Jette, enig i det.. Får kjøpe litt vin idag kanskje, så du kan kose deg med ikveld? Blir mindre TV på meg også etter jeg fant Kjempegøy på konsert igår ja! Åh, har egentlig lyst å slappe av ikveld, typen også.. Men venninna mi feirer bursdagen, så jeg føler jeg må gå. Men når kvelden kommer er vi nok gira igjen;) Hatt en fin fredag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. mai 2005 #950 Del Skrevet 7. mai 2005 Ja Chrizzy, det er 2.gangs intervju, så jeg håper at DENNE gangen.... Åh, det hadde vert perfekt. Får jobbe med design litt også + det er bare 5 min fra der vi bor! Hatt en fin fredag? Kjempegøy på konsert. Hadde vert deilig å tatt det rolig ikveld, men blir nok fest igjen ja.. Har du planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. mai 2005 #951 Del Skrevet 7. mai 2005 Veldig bra konsert Blond ! Hadde du en fin fredag da? Planer for dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. mai 2005 #952 Del Skrevet 7. mai 2005 Ja julibrud 2006... Idol er ikke det samme denne sesongen. Synes Erik har blitt veldig mye bedre etterhvert. Fikk bare med oss duettene, og da syns jeg Tone & Erik gjorde det veldig bra... Også eeelsker jeg den sangen! Tror kanskje jeg vil at Tone skulle gått ut ja, for Erik har blitt så flink i det siste.. Men også Ali.. Han imiterer liksom bare David Gray, blir så Stjerner i Sikte... Jourun er flink, men den vonde halsen ødelegger litt.. for hun får ikke vist seg så bra. Skal du ut ikveld da? Planer for dagen? :klem2: Ja, digg å zzz lenge, men KG har litt overtaket på meg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. mai 2005 #953 Del Skrevet 7. mai 2005 God helg ~Alwa~! Var kjempegøy på konsert! Vi så Hayseed Dixie, et band som synger AC/DC, og lager rocka country av det.. Høres helt syk ut, men er utrolig kult! Var utsolgt igår, men fikk billetter av kompisen til typen min. Hadde du en fin fredag, planer for resten av helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. mai 2005 #954 Del Skrevet 7. mai 2005 Var kjempekul på konsert veslo! Har du hatt en fin helg sålangt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. mai 2005 #955 Del Skrevet 7. mai 2005 Nå skal typen snart kjøpe frokost! NAM.. Og senere skal jeg lage stekte grønnsaker med veggisboller, og kylling til han. Vi hadde resten av veggislasagnen + hvitløksbrød (blanda melange + hvitløk, smakte faktisk veldig bra! Men stanker sikkert ikveld.. UFF!) når vi kom hjem igår, blir sulten av øl ja! Gøy på konsert igår, møtte kompisen til typen & en til der nede. Så traff jeg to kjente senere. Ellers stod vi mest for oss sjøl, for vi ville stå framme ved scenen. Litt av et liv! Ikveld er det bursdagsfest for (forlover)venninna mi, blir gøy da, selv om det frister å ta det rolig.. Godt å få sovet ut idag da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. mai 2005 #956 Del Skrevet 7. mai 2005 Var kjempekul på konsert veslo! Har du hatt en fin helg sålangt da? Nett stått opp.... Men no skal eg skrive ferdig semester-oppgåvene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 7. mai 2005 #957 Del Skrevet 7. mai 2005 heisann. Så bra du koste deg på konsert i går har heller ikke lyst å gå ut i kveld.. vil slappe av, er ikke hatt så mye tid med sambo de siste to ukene, siden han har jobbet natt og sovet hele dagene. Har savnet han såååå.. Du får kose deg på fest i kveld, pleier å bli kjekt når en først er ute av døren Ha en flott lørdag.. Jeg skal slappe mest mulig av før folka kommer i 6 tiden... Surfe KG og kose meg med dyra Snakkis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 7. mai 2005 #958 Del Skrevet 7. mai 2005 ååå.. leste akkurat at du skal tilbake på intervju.. Det går nok kjempe bra Er jo positivt at de vil ha deg tilbake Lykke til, og fortell hvordan det gikk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. mai 2005 #959 Del Skrevet 7. mai 2005 Åh, tenker det er kjipt når han har jobba så mye natt solisol. Så det blir fest hos dere ikveld ja? Håper du får en superduper kveld!! Ja, pleier å hjelpe å komme seg ut døra & begynne på øla Blir sikkert kult det. Ja, jeg er så glad for de kallte meg inn igjen på mandag!! Føler det er en god sjangs denne gangen, men tør ikke håpe for mye heller.. Skal slappe av med KG jeg også. Og få med meg første del av reprisen på Idol kl 17. Så tar vi sikkert turen i 19 tiden, hvis ikke vi tar ei øl hjemme først. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 7. mai 2005 #960 Del Skrevet 7. mai 2005 neste uke skal han heldigvis jobbe kvels, og da er han hjemme kl halv 12 ØL. ØL, ØL å som jeg gleder meg til ØL i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg