Gjest gjesta Skrevet 4. mai 2005 #901 Del Skrevet 4. mai 2005 Så spent på å høre om jobb! Håper det går din vei nå....du har jo venta lenge! Jaaa!! Håper det! Er helt gira nå, så det spørs om jeg klarer å sove senere. tenkte å ta en hvil i 4-tiden før festen begynner. Kose deg masse!! Nå er det ikke lenge til partyy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. mai 2005 #902 Del Skrevet 4. mai 2005 Skriver med broder'n på msn.. Nå skal jeg snart hvis jeg klarer.. Greitt å være opplagt til ikveld.. Uff som jeg Nå må jeg hoppe til køys!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 4. mai 2005 #903 Del Skrevet 4. mai 2005 Heldigris som skal ut da :-? Jeg og vil,ikke lett å få til med to små i hus,men man klarer det man vil,men i dag blir det vel ikke. Stakkars minste pia mi er sjuk :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2005 #904 Del Skrevet 4. mai 2005 Gratulerer med nytt intervju!! Det har du jammen meg fortjent *krysser fortsatt fingrene*. Kos deg masse i kveld. Jeg er hjemme alene i kveld, og da brukes tiden på kg og tv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. mai 2005 #905 Del Skrevet 4. mai 2005 :-x Neida, det skal IKKE gå ann å få sove... AHH... Håper jeg får mer energi av ølen!... Nå har jeg satt discokula på rullings.. Får kaste meg i dusjen snart & være klar til hun kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 4. mai 2005 #906 Del Skrevet 4. mai 2005 Du må nok satse på sprit om du skal få mer energi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. mai 2005 #907 Del Skrevet 4. mai 2005 Takk for det meja! Kose deg home alone, koselig det også iblant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. mai 2005 #908 Del Skrevet 4. mai 2005 Du må nok satse på sprit om du skal få mer energi SPRIT?! Jeg blir alltid sløv av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. mai 2005 #909 Del Skrevet 4. mai 2005 Heldigris som skal ut da :-? Jeg og vil,ikke lett å få til med to små i hus,men man klarer det man vil,men i dag blir det vel ikke. Stakkars minste pia mi er sjuk :-( Kjipt da! Kanskje du kan ta deg entur ut i helga? Fikse barnevakt! God bedring til lille pia di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. mai 2005 #910 Del Skrevet 4. mai 2005 Kaffe først!! :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 4. mai 2005 #911 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg blir faktisk våken av sprit, jeg! Øl gjør meg superdupertrøtt. desverre er det det eneste jeg har i dag :-( Jeg har lyst på 1 1/2 l med pepsi max. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. mai 2005 #912 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg blir faktisk våken av sprit, jeg! Øl gjør meg superdupertrøtt. desverre er det det eneste jeg har i dag :-( Jeg har lyst på 1 1/2 l med pepsi max. Løp å kjøp!! Uff... Ja noen liker øl og noen liker sprit! Nå kommer snart folka her. Ah, tok meg første pilsen nå... deiiilig... Må bare nyte øla dine! Kos deg ikveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2005 #913 Del Skrevet 4. mai 2005 Håper du får en fin kveld Dark Angel og takk for mange koselige hilsner i dagboka mi :dagensrose: :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 4. mai 2005 #914 Del Skrevet 4. mai 2005 Takk og det samme til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 5. mai 2005 #915 Del Skrevet 5. mai 2005 Heilu.. Hadde du det kjekt på jente fest i går da?? Det var det helt sikkert Jeg skal ut på lørdag. Huff da er det tredje helgen jeg er ute på rad, er blit *ung* igjen Krysser fortastt alt som kan krysses for at jobben skal bli din.. Nei får fortsette å lese, måtte bare innom å si hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 5. mai 2005 #916 Del Skrevet 5. mai 2005 Hei du! Kjekt å lese at du har fått flere intervju, det ordner seg nok snart mht jobb skal du se. Håper du hadde det artig i går, gøy med sånne jentekvelder Håper formen din er fin i dag også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. mai 2005 #917 Del Skrevet 5. mai 2005 Håper dere hadde det kooos igår Aniola-Fisken! Kjempegøy igår!! Tok helt av Var på nattklubb etterpå, og hjemme rundt kl. 05. Idag laget jeg meg pommefri med veggisboller, var så sulten i 15-tiden. Nå skal jeg snart ta en dusj & så blir det slappe av resten av kvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. mai 2005 #918 Del Skrevet 5. mai 2005 Nå er kjæresten nede å kjøper take-away, han sov litt lenger enn meg idag. Ba han kjøpe med noe snooop.. mm! Gleder meg til å slappe av i sofaen... Blir skjønnnnt! Helv..#! Fagerstrand kommer ikke før senere pga BOOOORING fotball så jeg nå .. Kjeeeedelig... Jaja, vi ser vel en film eller flere etterhvert.. :-D Ah... Nå må jeg ta en dusj & våkne litt! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 5. mai 2005 #919 Del Skrevet 5. mai 2005 Så bra at du hadde det gøy! :D Deilig med sånne slappe av kvelder, selv skal jeg på kino med en venninne. Først blir det taco til middag Også var det støvsugingen av rommet da Må bare spise opp eplet mitt først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. mai 2005 #920 Del Skrevet 5. mai 2005 Gøy med kino Aniola-Fisken Ja, herlig å slappe av dagen derpå... Har sett Master & Commander nå, ganske kul. Skal se Fagerstrand som kommer senere idag, men først kjøpe pizza take-away... Ah, redusert ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg