Gjest gjesta Skrevet 26. april 2005 #721 Del Skrevet 26. april 2005 Charmina: Grattis med 6 års bryllupsdag på forskudd!! Mauritius.... Høres deilig ut... Ja, har så lyst på den kjolen... Men den er nok ganske dyr... Har du bilde av din? Ha en kjempekos dag!! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. april 2005 #722 Del Skrevet 26. april 2005 Endelig litt penger på konto, skal ned å kjøpe smoooke Igår snakka vi med et vennepar som bor borti gata, de inviterte oss med på hyttetur til skjærgården i Kr.sand i pinsen, ååå det blir gøy!! Ellers fyller venninna mi året på fredag, må huske å kjøpe et kort til henne. Skal møte mamma imorgen 1430, så drar jeg tilbake i 18 tiden regner jeg med. På torsdag må jeg sette over leie april & mai til typen, og betale mobilregningen.. Håper de ringer ang sekretærjobben snart!! Hvorfor tar alt så lang tid!! Føler "rasismen".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. april 2005 #723 Del Skrevet 26. april 2005 Nå er jeg suuuulten..! Venter på at soyapølsene skal grilles ferdig i ovnen.. Tiden har gått fort idag gitt! Har nettopp vert å handla litt, varmt ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2005 #724 Del Skrevet 26. april 2005 Hei og hopp! Koss går det? Soyapølser hørtes spennande ut! Kva er det for noko, eigentleg? *klemme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. april 2005 #725 Del Skrevet 26. april 2005 Hei og hopp! Koss går det? Soyapølser hørtes spennande ut! Kva er det for noko' date=' eigentleg? *klemme*[/quote'] Hei! Det går bare bra Har sett en nydelig kjole som de dessverre ikke har på salongen... :cry: Ian Stuart - Helsinki.. Soyapølser er istedenfor vanlige pølser, ikke gris men fra soyaplante. Er veggis Hvordan går det med deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2005 #726 Del Skrevet 26. april 2005 Eg har dte heilt topp! Du då? Synd det med den kjolen, får håpe du finn deg ein annan!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 26. april 2005 #727 Del Skrevet 26. april 2005 Er soyapølser godt? Det er en av de tingene i verden jeg aldri har prøvd *nysgjerrig*. Nå burde de mennene våre dra seg hjem til sine søte kjærester, er du ikke enig? Håper du får en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. april 2005 #728 Del Skrevet 26. april 2005 Nå kom han endelig hjem lillelou Soyapølser er kjempegodt ja! Typen og andre har smakt når jeg har kjøpt soyakjøtt og de syns det smaker veldig likt som "vanlige" pølser & karbonader osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. april 2005 #729 Del Skrevet 26. april 2005 Ja veslo, håper kanskje de kan bestille kjolen hvis leverandørene har den i produksjon Koser meg her på KG ja. Kose deg du også ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. april 2005 #730 Del Skrevet 26. april 2005 Driver på å lage invitasjoner, i Illustrator & Photoshop. Ikveld blir det KG og TV: Frustrerte Fruer, Secret Life Of Us... Bryllupsfeber begynner kl 7, men var ikke det helt store. men må jo få med meg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 26. april 2005 #731 Del Skrevet 26. april 2005 Ikveld blir det KG og TV: Frustrerte Fruer' date=' [/quote'] Her og! Gleder meg allerede. Kjæresten er bortreis med jobb til i morgen kveld, så i kveld har jeg TV'n + data'n helt for meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. april 2005 #732 Del Skrevet 26. april 2005 Ja Xavia, tirsdagen er kul Tv-kveld Typen er borte han også, eller snart - skal møte noen kompiser. Ser du Secret Life of Us (våre små hemmeligheter) på NrK2 også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. april 2005 #733 Del Skrevet 26. april 2005 Nå har jeg lagt opp nye invitasjoner.. Bakgrunnen skulle vert hvit på bildet. Bare syns skriften var rotete.. må fikse på det etterhvert ja. Snart er det Tv Tv Tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 26. april 2005 #734 Del Skrevet 26. april 2005 Ser du Secret Life of Us (våre små hemmeligheter) på NrK2 også? Nei det har jeg ikke sett... Er det bra? Når begynner det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. april 2005 #735 Del Skrevet 26. april 2005 Den går på NrK 2 nå, men begynnte 2050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. april 2005 #736 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg ble så hekta på å lage invitasjoner, blir aldri fornøyd med resultatet Så jeg droppa Tv'n.. tom. favorittserien min! Får se om jeg ser De frustrerte Fruene.. Imens I am hangin' around here.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. april 2005 #737 Del Skrevet 26. april 2005 Måtte se Fruene, digger det mer & mer.. Har laget nye invitasjoner, ganske nøgggd nå.. tror jeg. Ikke sålenge til typen er hjemme.. Da skal jeg :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 26. april 2005 #738 Del Skrevet 26. april 2005 Det tar litt tid å få det akkurat som man vil, også når det gjelder invitasjoner. Det er godt at man kan prøve seg fram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 26. april 2005 #739 Del Skrevet 26. april 2005 50 sider! Tjoho! Det fortjener en liten fest! Da fortjener vi litt og en og du skal få en :blomst_opp: av meg! Stå på! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. april 2005 #740 Del Skrevet 26. april 2005 Yohoooo!! Takk for det Skål lillesky! Har du hatt en koselig kveld? Hei Bettie! Ja, greitt å prøve seg litt frem Håper jeg klarer å bli fornøyd tilslutt da Håper du har hatt en kjempekos kveld! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg