Gjest gjesta Skrevet 17. april 2005 #501 Del Skrevet 17. april 2005 Nå har jeg støvsuga for full guffe her. Åh, så varmt! Sola steker & alle ovner er av.. deilig da Nå er det herlig å bare slappe av med KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 17. april 2005 #502 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg tar slappeavdagen i dag jeg Cola,røyk og KG :D 24 er bra ja!!!! Gleder meg til neste episode i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. april 2005 #503 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg tar slappeavdagen i dag jeg Cola,røyk og KG :D 24 er bra ja!!!! Gleder meg til neste episode i morgen! Ja, slappedag på meg og idag 24 er sinnnsykt bra!! Cola, røyk, kaffe, KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. april 2005 #504 Del Skrevet 17. april 2005 Nå har jeg spist masse bønner, mais, stekte egg med ost + salat :rap: Så er det rett back to KG Typen stod opp tidlig og la seg litt nå, så trøtt stakkars. Tenkte se One Tree Hill, men det begynte ikke nå.. Uansett, ingenting kan jo overgå dette forumet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 17. april 2005 #505 Del Skrevet 17. april 2005 Nei ingenting overgår dette Røyk! Neida jeg savner ikke Hørtes ut som god middag I dag har vi spist pizza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. april 2005 #506 Del Skrevet 17. april 2005 Håper pizzaen smakte godt Chrizzy Jeg ser litt på "One Tree Hill" (TvNorge) nå, og surfer litt på nettet innimellom. Ikke så mye nytt og spennende å skrive i dagboka. Uff, den røyken... Håååper jeg klarer å slutte en dag! Men hvis vi skal satse på baby neste vår, MÅ jeg jo, så det gjør det jo enkelt ... Derfor du kutta røyken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 17. april 2005 #507 Del Skrevet 17. april 2005 Røykesug, ja.... :-? Er glad jeg har sluttet. Skal du bli prøver snart?? Spennende da Da MÅ du slutte å røyke, da 8) *klems* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. april 2005 #508 Del Skrevet 17. april 2005 Røykesug, ja.... :-? Er glad jeg har sluttet. Skal du bli prøver snart?? Spennende da Da MÅ du slutte å røyke, da 8) *klems* Ja, da SKAL jeg slutte Nei, ikke prøve før neste vår. rett etter bryllupet Har ikke lyst å være gravid i kjolen, og vil helst ha jobb først. Fikk heldiiigvis telefon fra et byrå, ang jobb (sekretær, sentralbord), at de hadde litt jobber inne for tiden & ville jeg skulle utfylle cv'en mer. Så jeg håper de har noe til meg snart. Har du sluttet ja? Lenge siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 17. april 2005 #509 Del Skrevet 17. april 2005 Har du sluttet ja? Lenge siden? Begynner å bli noen år siden. Snart 2 år uten røyk Det er jeg stolt av :-) Håper du får den jobben, da! Hadde jo vært toppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. april 2005 #510 Del Skrevet 17. april 2005 Begynner å bli noen år siden. Snart 2 år uten røyk Det er jeg stolt av :-) Håper du får den jobben, da! Hadde jo vært toppen Så flink ! Hvor gammel er du forresten? Jeg er 28. Ja, nå uten jobb er det så mye dødtid at det er umulig å slutte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
englefjes Skrevet 17. april 2005 #511 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg har ikke sett noe av denne 24sesongen. Er den bedre enn 2. og 3.sesong? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. april 2005 #512 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg har ikke sett noe av denne 24sesongen. Er den bedre enn 2. og 3.sesong? Syns alle er like bra faktisk Har vel sett 14 episoder til nå... er så spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 17. april 2005 #513 Del Skrevet 17. april 2005 Så flink ! Hvor gammel er du forresten? Jeg er 28. Ja, nå uten jobb er det så mye dødtid at det er umulig å slutte.... Blir 21 i sommer 8) Tenker meg du blir hekta på litt av hvert. F.eks. KG Er vel kjedelig å gå ledig over lenger tid! Så jeg skal håpe for deg at du får jobben. Da blir det peng til mer shopping og moro også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. april 2005 #514 Del Skrevet 17. april 2005 Blir 21 i sommer 8) Tenker meg du blir hekta på litt av hvert. F.eks. KG Er vel kjedelig å gå ledig over lenger tid! Så jeg skal håpe for deg at du får jobben. Da blir det peng til mer shopping og moro også Ja, blir hekta på KG Ganske kult å skrive dagbok, og se tilbake senere. Og er inne på bryllupsforumet, er jo ganske grønnuten det... Ja, gleder meg til å kunne shoppe igjen! Det har jo nesten blitt et fremmedord Hva du studerer da? Lenge igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 17. april 2005 #515 Del Skrevet 17. april 2005 Håper pizzaen smakte godt Chrizzy Jeg ser litt på "One Tree Hill" (TvNorge) nå, og surfer litt på nettet innimellom. Ikke så mye nytt og spennende å skrive i dagboka. Uff, den røyken... Håååper jeg klarer å slutte en dag! Men hvis vi skal satse på baby neste vår, MÅ jeg jo, så det gjør det jo enkelt ... Derfor du kutta røyken? Ja det var derfor jeg slutta, ble ganske enkelt da faktisk Det der klarer du helt kjempe super sikkert Nå sitter W i bade stamp og kooser seg. Skal legge han og lese snart Pizzaen var nam nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 17. april 2005 #516 Del Skrevet 17. april 2005 Hei Dark Angel! Leser at du har studert i Australia! Hva studerte du og hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. april 2005 #517 Del Skrevet 17. april 2005 Ja det var derfor jeg slutta, ble ganske enkelt da faktisk Det der klarer du helt kjempe super sikkert Nå sitter W i bade stamp og kooser seg. Skal legge han og lese snart Pizzaen var nam nam Ååå, ser for meg så skjønn han er oppi stampen Ja, jeg skal klare det uten problemer når jeg vil prøve.. Hadde aaaldri hatt samvittighet til det, når jeg VET jeg er gravid. fatter ikke de som gjør det... :o Kose deg med lesestund Hvor gammel er han igjen sa du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 17. april 2005 #518 Del Skrevet 17. april 2005 5 Nå skal vi lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. april 2005 #519 Del Skrevet 17. april 2005 Hei Dark Angel! Leser at du har studert i Australia! Hva studerte du og hvor? Hei Seleena! Jeg studerte i Newcastle, ved Sydney. Studerte grafisk design, veldig gøy, men vanskelig å få jobb.. Har du studert eller tenkt å studere i utlandet? Ser du er fra Vest du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. april 2005 #520 Del Skrevet 17. april 2005 5 Nå skal vi lese Du får gi ham en natta- :klem2: fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg