Gjest Gjesta Skrevet 4. juni 2005 #1541 Del Skrevet 4. juni 2005 Joda, i dag har det gått greit synes jeg. Takk for at du spør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 4. juni 2005 #1542 Del Skrevet 4. juni 2005 Tipper det blir godt å få litt utløp for handletrangen når du får lønning. Moro med litt nytt når man skal ut. Håper du får det gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 4. juni 2005 #1543 Del Skrevet 4. juni 2005 Hei snuppa! Det ble dårlig med soving på loftet gitt måtte nok bare holde meg sammen med hun som lager fest på rommet om natten ja Men det kommer vel bedre tider, og snart må hun da begynne å sove om natten...........................eller???? Ha en fortsatt fin lørdagskveld da sweety Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2005 #1544 Del Skrevet 4. juni 2005 Håpar du har det gøy på fest ikveld!!! Har det forresten blitt noko bryllups-planlegging på dykk i det siste? *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. juni 2005 #1545 Del Skrevet 5. juni 2005 Godt å høre ~Alwa~ Ha en fin søndag! Ja Bettie, gleder meg til det! Også trenger jeg mer passende klær til jobben, mer klassisk. Håper det blir en mer positiv uke på deg, på jobben. Uff, dårlig med soving Charmina? Det må jo bare bli bedre etterhvert som hun vokser til Ha en super søndag vennen! :-D Var kjempekos på fest igår veslo! :-D Kom oss på festen litt sent, ..er litt hardt 2 dager på rad.. Traff mange venninner jeg ikke ser så ofte lenger, kjempegøy! Bryllupsplanlegginga er ikke enda igang... Venter på svar ang lokale. Hvis vi ikke hører noe snart må vi begynne å se etter noe annet tror jeg.. Jeg skal få printe invitasjonene på jobb, så blir det endel billigere. Kjempegreitt! :D Har det blitt mer planlegging på deg de siste dagene? Ha en kooos kveld! Nå har vi hatt bagels & cola til frokost. Yummy! :-D Skal ta entur til "nabo"byen på Trubadurfest senere, for å få me litt liv i gatene. Ellers blir det nok en rolig søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. juni 2005 #1546 Del Skrevet 5. juni 2005 Lite planlegging for meg også.. Men frå og med onsdag i neste veke blir det planlegging for fullt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. juni 2005 #1547 Del Skrevet 5. juni 2005 Noe spesiellt du har tenkt å fikse fra onsdag av? Hørtes gøy ut med en perm. :-D Kanskje det var en ide ja..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. juni 2005 #1548 Del Skrevet 5. juni 2005 Har printa ut planlegger av bryllupet. Og invitasjoner. Skal få kjøpt en perm når jeg får penger i kassa. :-D Har tatt en dusj og ellers bare trykka på pc'en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2005 #1549 Del Skrevet 5. juni 2005 Takk for koselige hilsninger i dagboken. Håper du har det kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. juni 2005 #1550 Del Skrevet 5. juni 2005 Håper du føler deg bedre snart Cyan! Ja, har en fin dag. Sitter på pc'en å trykker. Skal snart ha spaghetti & reise entur til nabobyen om etpar timer. :-D Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2005 #1551 Del Skrevet 5. juni 2005 Lyst til nabobyen jeg og. Handle klær! Men da må jeg bli rik først. :-? God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. juni 2005 #1552 Del Skrevet 5. juni 2005 Ja Cyan, har også lyst å shoppe! :-D Men må vente en uke på lønna.. Fint vær ute! Drar om ca en halvtime. :D Tror jeg slenger meg i dusjen igjen, er så sløøv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. juni 2005 #1553 Del Skrevet 5. juni 2005 Har printa ut planlegger av bryllupet. Og invitasjoner. Skal få kjøpt en perm når jeg får penger i kassa. :-D Har tatt en dusj og ellers bare trykka på pc'en. Ganske mykje som skal fiksast frå onsdag av ja... Har ei kanon-lang liste tre-fire sider bak i dagboka mi... Gledar meg til å sette i gang!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. juni 2005 #1554 Del Skrevet 5. juni 2005 Da er det greitt å ha ei dagbok å skrive ned alt man skal huske veslo Blir nok gøy! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. juni 2005 #1555 Del Skrevet 5. juni 2005 Da er det greitt å ha ei dagbok å skrive ned alt man skal huske veslo Blir nok gøy! :-D Veeeldig greit!!! Den dagboka er mitt alfa og omega altså!! Kopierer den over til word og skriv den ut innimellom, har den i bryllups-permen min, er lettare å finne fram til til eg har skrive då! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 5. juni 2005 #1556 Del Skrevet 5. juni 2005 Når får dere greie på lokalene, da? Greit med noen frynsegoder på jobben, da, sånn i forhold til bryllupforberdelsene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. juni 2005 #1557 Del Skrevet 5. juni 2005 Aner ikke når vi får svar ang lokale Bettie. Hun virka litt rar sa sambo, hun han spurte. Ikke så behjelpelig kan man si.. Håper du får en fin jobbeuke! Nå har vi vert å sett 3 konserter. Ben fra Australia, Unni Wilhelmsen og Karin Park. Hun siste hadde en sinnnnsyk bra stemme! Enda bedre live enn jeg har hørt på mp3. IIIskaldt '' juni...? uff a meg! ''... Nå skal vi ta et bad... Imorgen skal jeg til tannlegen 0830... Det blir gøy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. juni 2005 #1558 Del Skrevet 5. juni 2005 Kjempesmart veslo! :-D Du har så mange bra ideer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. juni 2005 #1559 Del Skrevet 5. juni 2005 Jøss, synger virkelig Unni Wilhelmsen enda :o Hun har jammen gjemt seg godt bort de siste årene Fint å høre at dere hadde det artig, og håper du får en fin morgendag også :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. juni 2005 #1560 Del Skrevet 5. juni 2005 Kjempesmart veslo! :-D Du har så mange bra ideer! Ikkje sant!!? Hehe... Karin Park er råbra. Lykke til hos tannlegen i morgon. Det går nok så fint så!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg