Gjest gjesta Skrevet 1. juni 2005 #1501 Del Skrevet 1. juni 2005 Uff er de syke? Håper du får slappet av litt idag! Ha en kooos onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. juni 2005 #1502 Del Skrevet 1. juni 2005 Hmmm... Sambo er ikke helt gira på vinterbryllup nei.. Så det blir nok ikke det.. En ny dag, men helgen nermer seg. Vi skal på fest hos ei venninne lørdag, blir gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 1. juni 2005 #1503 Del Skrevet 1. juni 2005 HA en fin dag da engelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 1. juni 2005 #1504 Del Skrevet 1. juni 2005 Ha en flott dag, en! Vinterbryllup eller ei; dere får nok et flott bryllup! Skal dere giftes i kirka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. juni 2005 #1505 Del Skrevet 1. juni 2005 Ha en fin dag du også lillesky! Ja, vi skal giftes i kirka. En ganske storslått midt i byen.. Blir flott.. Er vel kanskje best å gifte seg når våren er her, men begynner å bli babysyk... Derfor tenkte jeg på vinteren.. Har du planer for helga da? Kanskje litt tidlig å spørre men.. Klar for helg jeg vertfall kan man si.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2005 #1506 Del Skrevet 1. juni 2005 Vinterbryllup er fint da. Med masse snø og isroser! Men som oftest er det vel slaps og søledammer da, ikke såå romantisk lengre da. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. juni 2005 #1507 Del Skrevet 1. juni 2005 Ha en SUPER dag Charmina!! Håper ungene holder seg friske! Etter jobb skal jeg sitte på KG og komme innom dagbøkene deres. Gleder meg til surfe-alonetime! Har akkuratt spist lunsj. Nå er jeg tilbake foran pc'en og skal jobbe videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. juni 2005 #1508 Del Skrevet 1. juni 2005 Ja Cyan, det kunne vert utrolig flott, MEN Vestlandet om vinteren er oftest slaps og våte pytter... Men får heller være tålmodig og ta det i april som planlagt. Ha en koooos dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2005 #1509 Del Skrevet 1. juni 2005 Det er ikkje såååå lenge til april, då..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. juni 2005 #1510 Del Skrevet 1. juni 2005 Det er ikkje såååå lenge til april' date=' då..... [/quote'] Føler det er sååå leeenge til!! Særlig høst/vinter mnd går supertregt.. Men får være tålmodig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2005 #1511 Del Skrevet 1. juni 2005 Neida, det går sikkert knall-fort!!!! Sjå på meg, eg har vore forlova eitt år allereie - og det året har berre rast avgarde! Så det går nok så fint så!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. juni 2005 #1512 Del Skrevet 1. juni 2005 veslo Jeg håper det! Har akkuratt spist middag. Satt på en klesvask & oppvask. Rart hvordan det hoper seg opp når man har jobb! Typen fyller året imorgen, må kjøpe kort & rødvin & en liten ting imorgen. Så skal han få hovedpresangen når jeg får lønn. :-D Men aner ikke hva jeg skal kjøpe..... Setter så pris på fritiden jeg har nå som jeg jobber! Er herlig å bare slappe av & gjøre lite... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. juni 2005 #1513 Del Skrevet 1. juni 2005 Nåh frister det med et baaad... Kult, pappa ringte nå, og jeg kan få en sykkel de ikke bruker lenger! :-D Setter på litt kaffe nå, og tar meg et baaaad.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2005 #1514 Del Skrevet 1. juni 2005 Sykkel er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. juni 2005 #1515 Del Skrevet 1. juni 2005 Sykkel er gøy! Yep! Perfekt når det er littt for langt å gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. juni 2005 #1516 Del Skrevet 1. juni 2005 Slapper av hjemme ikveld. Var heeerlig med et varmt skumbad istad. Vasker klær. Ellers sitter jeg og sambo ved pc'en og trykker litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2005 #1517 Del Skrevet 1. juni 2005 Så flink du er dark angel!!! Ha ein fortsatt fin kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 2. juni 2005 #1518 Del Skrevet 2. juni 2005 Noen som ikkje sjelv har goa venner er sjalu på meg fordi jeg har det, og så er de mye uforskammete overfor meg, men jeg prøver å unnvike (to avoid them) men de kommer på samme steder som meg :evil: så det er ikkje altid let :-? Kos deg masse snuppa mi :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. juni 2005 #1519 Del Skrevet 2. juni 2005 Flink veslo? Hvordan det? Ha en kjempefin torsdag!! Uff da blondinen.. Håper de gir seg snart. Dårlig gjort.. Hold sammen med de gode vennene dine, og håper du slipper møte "bad guys" såmye.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2005 #1520 Del Skrevet 2. juni 2005 Flink veslo? Hvordan det? Ha en kjempefin torsdag!! Flink til å vaske klede og slikt!! Ha ein fin dag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg