Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2005 #1481 Del Skrevet 30. mai 2005 Hei og hå! Hatt ein fin kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 30. mai 2005 #1482 Del Skrevet 30. mai 2005 Hei og hå vennen Herregud snart 100 sider :o e flinke t å skriva du Eg har jo pillen meg ikkje vært her inne på år og dag. Det føles iallefall sånn Er uuuutrolig hekta på KG altså.. Kose du deg på jobb sånn ellers??¨ Kjekt med lønn.. I dag skjekka eg kontoen og hadde 10.44 kr.. Gla det e lønn i mårå Men eg må nok hoppa i seng snart.. e sleden.. Snakkis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 30. mai 2005 #1483 Del Skrevet 30. mai 2005 Fillen og.. Bler det ikke snart 100 sider då??? Nå??? Må jo ha ein liten fest med pære brus og då.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 30. mai 2005 #1484 Del Skrevet 30. mai 2005 jer meg ikkje så lett hadde du det kos i helga??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 30. mai 2005 #1485 Del Skrevet 30. mai 2005 upppps kom to ganger... Men HURRA 100 sider.. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 30. mai 2005 #1486 Del Skrevet 30. mai 2005 Grattis med 100 sider!! Dette har vi ventet lenge på nå, hehe! Så da må vi ha litt god , bra musikk , til beina blir ømme, masse :dagensrose: og ikke minst: :klem2: fra lillesky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. mai 2005 #1487 Del Skrevet 31. mai 2005 Tuuusen takk solisol ! c :-D Utroooolig.. 100 sider!! Hadde det kos igår kveld ja, veslo Så Ungkarskvinnen & Kandidaten. Hva med deg? Rolig helg solisol. Hva med deg? Hadde det koooz? Trives på jobb ja, kjekke folk Koss går det med deg og prøvingå?... Eg tenke av og te om eg bare ska begynna å prøva... NÅ! Men... må jobba ud prøvetiå, så då bler det ikkje før nov/des., og bryllupet e i april... Får nesten lyst å utsetta bryllupet.. Men uff, nei, vil liksom gifta meg fysst og. IKKJE LETT!... Det e rart, for eg trodde aldri eg sko bli lei av festing kver helg & at eg ville ha onga! Ah, røyg og kaffi! Jobb om en halle time... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 31. mai 2005 #1488 Del Skrevet 31. mai 2005 GRATULERER MED DE 100 :blomst_opp: :dagensrose: :blomst_opp: :dagensrose: :blomst_opp: :dagensrose: :blomst_opp: :dagensrose: :blomst_opp: :dagensrose: :blomst_opp: :dagensrose: :blomst_opp: :dagensrose: :blomst_opp: :dagensrose: :blomst_opp: :dagensrose: :blomst_opp: :dagensrose: :blomst_opp: :dagensrose: :blomst_opp: :dagensrose: :blomst_opp: :dagensrose: :blomst_opp: :dagensrose: :blomst_opp: :dagensrose: :blomst_opp: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. mai 2005 #1489 Del Skrevet 31. mai 2005 Takk for en suuuuuper fest Charmina Hjelper når man sitter på jobb om morningen.. Ha en kooooselig tirsdag!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. mai 2005 #1490 Del Skrevet 31. mai 2005 Sitter her på jobb og tenker om jeg skal foreslå for sambo at vi gifter oss rundt desember, og blir prøvere på nyåret................ Mmmmm...... Han vil helst gifte seg når det er varmt i været.. Men han er også klar for unger "imorgen"... Får se hva han sier. Ikveld skal jeg til ei venninne på besøk, blir koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2005 #1491 Del Skrevet 31. mai 2005 Framskynding av bryllupet? Hmm.. Spennande! Hadde forresten ein fin kveld i går ja. I dag har eg berre lest, skal ut å handle litt no, ete kylling til middag, opp på besøk til svigers og lille nevø, og på trening etterpå. Ha ein fortsatt god og glad dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. mai 2005 #1492 Del Skrevet 31. mai 2005 Ja, veslo hvis han går med på det da... Han skulle tenke på det. Han vil helst ha det når det er varmt da men... Så vi får se! Er litt babysyk jeg... Og føler et vinterbryllup kan bli bra også. Håper kirka er ledig.... Høres ut som en koselig kveld! :-D Ah, skikkelig trøtt nå.... Og suuugen på røyk. Kose deg ikveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 31. mai 2005 #1493 Del Skrevet 31. mai 2005 Dere kan jo ta vielse i utlandet..? F.eks. sjømannskirka på Gran Canaria (den er veldig koselig!). Også holde en gedigen fest innendørs når dere kommer hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. mai 2005 #1494 Del Skrevet 31. mai 2005 Hørtes digg ut lillesky Takk for tips! Men er kanskje litt kjipt at ingen vil "se" på når vi gifter oss liksom.. Hmmm.. Men det var en tanke ja.. Men blir kanskje litt mye styr ang papirer osv.. Og har litt lyst å ha denne kirka her i byen. Skal tenke på det.. Men håper bare sambo liker ideen om desember-bryllup in the eeend! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 31. mai 2005 #1495 Del Skrevet 31. mai 2005 Tror ikke det er så mye styr, er jo norsk sjømannskirke! Men bryllup i desember (i Norge) må jo være flott! Tenk om det snør litt, og legger seg et fint hvitt teppe bare for deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2005 #1496 Del Skrevet 31. mai 2005 Hei! Gratulerer så mye med 100 sider!! :-) Vinterbryllup høres jo skikkelig koselig ut, får håpe at mannen din går med på det! Når er det egentlig dere skal gifte dere? Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 31. mai 2005 #1497 Del Skrevet 31. mai 2005 Hadde en rolig helg Jobb og familie selskap. var herlig å bare sitte i sovaen forand tv`n.. prøvinga pågår for fullt den Men sørgelig så skjer det ingenting :cry: , men herregud, me har goe ti ennå så me tar det me knusende ro... Glede meg t å få unge. Ha en fin dag på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. mai 2005 #1498 Del Skrevet 31. mai 2005 Hørtes jo greitt ut egentlig lillesky... hmmm... maybe.. Skal lufte tanken for typen.. Takk Sneip! Vi skal egentlig 22.april... Men spørs om jeg klarer å vente. Føles sålenge til både bryllup & unger! solisol Rart det tar sånn tid da.. hmm.. Godt dere har god tid vertfall! Jeg begynner å bli mer og mer babysyk for hver dag som går.. Skal snart hjem nå... Slappe av.. Spise bagels.. Drar til ei venninne i 18-19 tiden. Stikker innom dagbøkene deres før det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. mai 2005 #1499 Del Skrevet 31. mai 2005 Tok en hvil etter jobb & varmte bagels etter vi våkna. Sambo dro ut for å møte kompiser. Jeg skal snart gå ned til (toastmaster)venninna mi. Sambo skulle tenke på ang. vinterbryllup.. Tenkte desember. Håper han vil tilslutt ...... Bare dumt det typisk er slapsete og vått i gatene den dagen.. Kommer innom dagbøkene deres ikveld eller imorgen. Nå må jeg få på meg noen klær og ta turen. Tok akkuratt en dusj, herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 31. mai 2005 #1500 Del Skrevet 31. mai 2005 Gratulerer med dei hundre Er lite her inne for tiden,syke unger og mye å gjør. Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg