Gjest gjesta Skrevet 29. mai 2005 #1441 Del Skrevet 29. mai 2005 **** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2005 #1442 Del Skrevet 29. mai 2005 Det er nok meget normalt å tenke sånn i din situasjon, det vet jeg ganske sikkert jeg selv ville gjort. Men jeg tror også at det barnet dere får sammen kommer til å være minst like spesielt som det første, for barna sine elsker man jo uansett. Og selv om det ikke er hans første barn så er det hans første barn sammen med deg, og det er uansett noe nytt,spennende og spesielt :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. mai 2005 #1443 Del Skrevet 29. mai 2005 ** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 29. mai 2005 #1444 Del Skrevet 29. mai 2005 Ja, dark kaken var SÅ bra, og det har vært ei rigtig koselig kveld. Jeg har spilla på orgel et par timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. mai 2005 #1445 Del Skrevet 29. mai 2005 Kost deg å spillt orgel blondinen? Har du opptak Kose deg videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 29. mai 2005 #1446 Del Skrevet 29. mai 2005 Nei jeg har ikkje opptak :oops: men jeg vil kose meg videre, TAKK OG I LIKE MÅTE snuppa min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. mai 2005 #1447 Del Skrevet 29. mai 2005 Fin helg ja! Blitt ein del lesing, men det går! Gledar meg til å bli fulltids-bryllupsplanleggar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. mai 2005 #1448 Del Skrevet 29. mai 2005 Godt at lesinga går bra veslo! Uff ja, planlegginga... Vet ikke hvor jeg skal begynne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. mai 2005 #1449 Del Skrevet 29. mai 2005 Er så treg med bryllupsplanlegginga.. :oops: Dette bør jeg fikse etterhvert ja... Sett opp budsjett Velg festlokale og arrangør Sett opp en bryllupsplan Bestill fotograf og evt. en som kan videofilme fra bryllupet Velg bryllupsklær Velg bryllupsreise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. mai 2005 #1450 Del Skrevet 29. mai 2005 Er så treg med bryllupsplanlegginga.. :oops: Dette bør jeg fikse etterhvert ja... Sett opp budsjett Velg festlokale og arrangør Sett opp en bryllupsplan Bestill fotograf og evt. en som kan videofilme fra bryllupet Velg bryllupsklær Velg bryllupsreise Gøy!!! Gledar meg til å høyre meir!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. mai 2005 #1451 Del Skrevet 29. mai 2005 Det er nok helt naturlig å tenke litt som det du gjør vennen. Men når du får egne barn så skjønner man kanskje lettere også den kjærligheten som i dette tilfellet samboeren din har til gutten sin. For ungene sine elsker man bare betingelsesløst uansett de. Du har masse å se fram til. Og selv om han har barn med en annen så vil det jo være noe nytt og unikt å få barn med deg. Og det er jo en helt ny opplevelse med hvert eneste barn- det er aldri noe som blir likt med det! God trøste klem for vonde tanker til deg fra meg :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. mai 2005 #1452 Del Skrevet 30. mai 2005 Hvis jeg bare kommer igang en dag veslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. mai 2005 #1453 Del Skrevet 30. mai 2005 ******** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. mai 2005 #1454 Del Skrevet 30. mai 2005 Igår når sambo kom hjem, så vi siste episode av 24, nesten trist det er ferdig.. * addicted me? * Nå er det røyk & mest mulig kaffe før jobb. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2005 #1455 Del Skrevet 30. mai 2005 Hvis jeg bare kommer igang en dag veslo Det gjer du heilt sikkert! Ha ein god og glad dag på jobb då vennen!!! *klemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. mai 2005 #1456 Del Skrevet 30. mai 2005 Takk for det veslo! Du skal lese kanskje? Kose deg masse vertfall! Ja, kommer nok mer igang når lokale er ordna. Sambo har snakket med ei på jobb, men har ikke fått svar enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2005 #1457 Del Skrevet 30. mai 2005 Skal nok lese ja.... Tre minutt til her inne no berre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. mai 2005 #1458 Del Skrevet 30. mai 2005 Skal nok lese ja.... Tre minutt til her inne no berre... Kos deg & good luck! 3 minutt ja... Det jeg pleier å si til meg selv, men så blir det 3 timer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2005 #1459 Del Skrevet 30. mai 2005 Kos deg & good luck! 3 minutt ja... Det jeg pleier å si til meg selv, men så blir det 3 timer... Det vart visst litt meir ja.. Men no MÅ eg komme meg bort... Hehe... Snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 30. mai 2005 #1460 Del Skrevet 30. mai 2005 Martine er blitt 7 mnd snuppa, så tiden den flyr virkelig. Og som sagt over her, det er normalt å føle det du føler. Men husk bare at det ikke er den lille gutten sin feil, og at det er så viktig at du viser at du bryr deg. Sett deg inn i situasjonen selv og tenk om det hadde vært ditt barn. Jeg tror du kommer til å klare dette bare bedre og bedre jeg snuppa. Og når du får ditt eget lille nurk, blir det jo kjekt for barnet også å ha en kjekk liten storebror. Sender en klem til deg i dag også. Og følelser vet du vennen, de kan man bare ikke skru av de. Mandagsklem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg