Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2005 #1401 Del Skrevet 26. mai 2005 Næmmen stakkars lita då....... :trøste: Håpar det ordnar seg for dykk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 26. mai 2005 #1402 Del Skrevet 26. mai 2005 Hopper bare innom her og sier takk for at du stakk innom dagboka mi. Håper du får en fin torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. mai 2005 #1403 Del Skrevet 26. mai 2005 veslo Uff ja, bare vi kan ha ferie sammen senere... Irriterende.. CocoPuff Ha en kjempekos torsdag & helg!! Sitter på dataen på jobb. Au tanna verker litt. Sikkert for han fikla såmye med den idag. Ganske sløøv. Heldigvis ikke mange arb.timer igjen.. Kjip dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 26. mai 2005 #1404 Del Skrevet 26. mai 2005 Hello vennen! Håper du får den ferien du ønsker deg! Er kjipt å måtte snu om ferieplanene.. :-( Du får ha en fin dag videre! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. mai 2005 #1405 Del Skrevet 26. mai 2005 ¤Chanela¤ Det ordner seg kanskje likevel! Fikk sms fra sambo nå... Så vi får se Skal du ha ferie? Det blir isåfall uke 29, 30, 31 da hvis alt går i boks. :-D Håååper det. Og at det er en annen festival å gå på! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. mai 2005 #1406 Del Skrevet 26. mai 2005 Åh, sliten. Hadde vondt i tanna på jobb.. Slang meg på senga entime. Vi skal snart ha mat, skal bli godt! :-D Må se om det er festivaler senere denne sommeren i England.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 26. mai 2005 #1407 Del Skrevet 26. mai 2005 Åh, sliten. Hadde vondt i tanna på jobb.. Slang meg på senga entime. Vi skal snart ha mat, skal bli godt! :-D Må se om det er festivaler senere denne sommeren i England.. Å tannverk er så grusomt, leste engang et dikt til tannverken av Robert Burns, var bra :-? Håper du blir helt bra snart, kroppen kan vel bli litt rar av pennicellin :-? Prlver å hoppe bort litt tannverk her jeg Hvordan er jobb, har du måtta vært noe borte pga tannverken?''Håper du har det fiiiiiint Forholdene i betraktning da Takk for fargerik og glad hilsen til tur :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 26. mai 2005 #1408 Del Skrevet 26. mai 2005 Ser ut til at vi holder på med samme tannbehandling. Det er jo egentlig ikke så vondt, men det er så ekkelt og ubehagleig. Håper formen er bedre i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. mai 2005 #1409 Del Skrevet 27. mai 2005 Hei chrizzy! Jeg har vert borte en hel dag når jeg så ut som ballong, og to timer når jeg var hos t-legen, så skal jeg igjen neste mandag... Ja, hadde litt tannverk igår. Ellers er det ikke vondt heldigvis Hvordan var turen?? :-D Og bryllupet?? Og å være forlover? Sikker på du klarte deg kjempebra!! Ja, Bettie, sant det er skikkelig ubehagelig? Jeg har følt meg sløv også. Hva med deg? Får du pencilin? Igår så vi endel episoder av 24, mangler bare 2! Så så vi første del av The Jacket, men ble så trøtt. Skal se resten en annen dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. mai 2005 #1410 Del Skrevet 27. mai 2005 Tenker på å heller ta 3 uker i august, spare opp litt mer penger til englandstur.. Og få bryllupsreise i april/mai!! JIPPI! Godt å ha jobb, så vi kan få råd å reise på en romantisk tur. Opplagt idag, herlig.... Lei av å ha vært så sløv i det siste pga pencilinen.. Helg snart, yohooo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2005 #1411 Del Skrevet 27. mai 2005 Helg snart,ja Planer for helgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. mai 2005 #1412 Del Skrevet 27. mai 2005 Ikke noen planer Anea, må spare penger.. Brukt endel de siste helgene... og skal på ferie enten juli eller august. Du da? Skal du finne på noe gøy? Hva med ferie? Jeg tror jeg vil ha 2 uker i juli og en i august... Tror ikke jeg klarer meg uten noooe ferie i juli... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2005 #1413 Del Skrevet 27. mai 2005 Deilig å ha sånne slappe av helger også da Skal snart ut sammen med noen venninner for å kjøpe bursdagsgave til en annen venninne,så skal vi ut å spise sammen med henne i morgen Blir så koselig så! Ferie,ja. Hmm..blir vel en tur til Nord-Norge til bestemor,også skal jeg to uker til Kypros med familyen i slutten av juli. Og så blir det vel noen hytteturer og sprell med venner innimellom der Du da? Hva skal du i ferieukene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. mai 2005 #1414 Del Skrevet 27. mai 2005 Anea Ja, deilig å slappe av og. Regner med det blir noen øl hjemme ikveld eller imorgen da.. Men ikke ut. Koselig å spise ute ja! Har sjelden råd. Nå blir det 2 uker i aug/sep. da vi skal kjøre i England. Da håååper vi å få med en konsert, kanskje festival! Til NordNorge ja? Nære Tromsø? Fattern er derfra Kypros høres deilig ut.... Med familien? Hvor gammel er du? Bare lurte, er det med foreldre eller sambo og evt. barn? Vi skal nok ta turen til sydlig strøk i bryllupsreisen... Vi tar en uke i juli også, da blir det enten telttur eller dannmarkstur. Kanskje jeg skal se på brudekjole der... Er mye billigere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. mai 2005 #1415 Del Skrevet 27. mai 2005 Skal kaste meg på senga når jeg kommer hjem.. Slappe av og hvile litt. Så blir det hjemmekveld med øl.. Herlig! Og resten av The Jacket vi begynnte å se igår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. mai 2005 #1416 Del Skrevet 27. mai 2005 Tar turen til ei venninne snart, og drar hjem igjen senere til middag & beeeeers! Sckål! Er stuptrøtt, men fant ut jeg ikke gadd å sove bort dagen i fine været.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. mai 2005 #1417 Del Skrevet 27. mai 2005 Ønsker deg en good fredag og god bedring til tannen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 27. mai 2005 #1418 Del Skrevet 27. mai 2005 HEEEEEEEEEEEEEEEELGGGGGGG!!!!!! Jeg har sendt deg mail jeg, du trenger ikke sende tilbake til meg, innboksen blir bare full med en gang. Men hvor mange poeng fikk du? Det er den siste attatchment du skal trykke på Jeg fikk 41 Koooooooooooooos deg :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 27. mai 2005 #1419 Del Skrevet 27. mai 2005 Forresten turen og alt var fint, men jeg skrev det i dagboka mi som svar til deg, og jeg er litt energiløs akkurat nå så det bare meg å skrive så mye, skriver bare akkurat det jeg har lyst til, for da blir alt så gøy :klem2: Men forresten jeg traff faktisk noen som jeg likte godt hi hi;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. mai 2005 #1420 Del Skrevet 27. mai 2005 Hallooo vennen. Stikker snuten min innom en sånn sein fredagsnatt for å si: håper du får ei kjempefin helg. At du får slappet godt av,tatt det med ro omgitt av de som betyr mest for deg :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg