Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2005 #1361 Del Skrevet 24. mai 2005 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2005 #1362 Del Skrevet 24. mai 2005 Med det samme du er der...kan du være så snill og se etter et Her&Nå blad fra 2005 med en reportasje av Kåre Magnus Berg (du vet Idol programlederen) der han stiller opp med en annen kar han er i familie med som også er kjendis?? :-) Lykke til da snøppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. mai 2005 #1363 Del Skrevet 24. mai 2005 Tuuuuuusen takk Sneip!! Skal gjøre det ~Alwa~ Takk... trenger en god klem nå!! :hår: :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. mai 2005 #1364 Del Skrevet 24. mai 2005 Lurer på hvem han er i familie med ~Alwa~ .... Uff... nei, nå må jeg stikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2005 #1365 Del Skrevet 24. mai 2005 Tenkte du ble glad for å lese dette når du er ferdig! http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/05/24/432571.html Da er var det kanskje ikke så ille likevel?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. mai 2005 #1366 Del Skrevet 24. mai 2005 Ble heldigvis ikke utsatt for vold! Men en vond sprøyte... Gikk fort da. Skal komme inn igjen torsdag. KUUULT å fortelle det til de på jobben, men.. Har fått betennelse, så jeg skal bruke pencilin 5 dager nå... :-? Var ikke vondt å bore heldigvis, for tanna var død.. Det jeg egentlig syns er verst er å være vekke fra jobben når jeg akkuratt har begynt... Men de må jo nesten bare forstå... Sambo kjørte meg til apoteket nå.. Ordna pencilin. Så skal vi kjøpe pizza later & kose oss. Nå tar han en liten hvil. Trenger det jeg også, men får ikke sove nå tror jeg... Heller legge meg tidlig. Igår etter jobb så vi 4400, ganske kul serie, ganske sci-fi. Frister å bare se film fra sofaen idag.. Hilsen BALLONGTRYNE ANGEL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2005 #1367 Del Skrevet 24. mai 2005 Hei og hå! Ha ein fin tirsdags-kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. mai 2005 #1368 Del Skrevet 24. mai 2005 I like måte veslooo!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. mai 2005 #1369 Del Skrevet 24. mai 2005 Litt trøtt... Må ta pencilin snart.. Går på de 5 dager, heldigvis ikke lenger! Tannlegen var heeeldigvis hyggelig. Det hjalp på. Skulle bare ønske han ikke sa vi skulle se på de andre tennene.. Har alltid hull.. Men må bare få alt gjort, for jeg kan ikke utsette hele tiden og ende opp med gebiss!! Åh, skal bli godt med pizza snart....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2005 #1370 Del Skrevet 24. mai 2005 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 24. mai 2005 #1371 Del Skrevet 24. mai 2005 God tann bedring Var bra at det ikke var så vondt, tenkte på deg.! Får kosa deg masse i kveld, det fortjener du etter en slik dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. mai 2005 #1372 Del Skrevet 24. mai 2005 Takk Ja, skal kose meg masse ikveld. Har sett andre episode av The 4400 nå, ganske kul. Sett den? Hvis du kan hente ned filmer da? Vi venter på 3.episode, så vi kan se flere senere. Skal du slappe av ikveld? :-D Se de Frustrerte? :-) TakkFøler meg helt bra. Er littt hoven enda bare. Men kjipt å må dra til tannlegen på torsdag igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. mai 2005 #1373 Del Skrevet 24. mai 2005 Da blir det 3 øl, The 4400, chips & røyk... Jadda Jadda ... Typen er nede å kjøper nå. Sofaen neste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 24. mai 2005 #1374 Del Skrevet 24. mai 2005 Vondt i munnen er ikke ok. Forstår at du synes det passer dårlig, men sånne tanngreier - de passer aldri. Det er godt at tannlegen er av den hyggelige sorten. Det hjelper i hvert fall litt. Har akkurat blitt kvitt en betennelse selv, så nå er det bare en gang igjen hos tannlegen med den tanna. Tror ikke det er mer å reparere da, og med min tannlegeskrekk er det gaske stort. God bedring til deg, dark angel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. mai 2005 #1375 Del Skrevet 25. mai 2005 Uff Bettie, du hadde samme problemet? Hvor mange ganger gikk du til tannlegen? Ja, kjipt når jeg må ta fri fra jobb... :-? Er trøtt idag.... Sitter på jobb nå.. Skal bli godt å få en tur ut når jeg kjøper lunsj, lufte hodet litt. Igår så vi ferdig sesong 1 av The 4400, og hadde fire øl. Koselig det. Idag er jeg litt stiv i nakken.. Og trøttt.... Tror jeg skal legge meg nedpå når jeg kommer hjem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 25. mai 2005 #1376 Del Skrevet 25. mai 2005 Hei Håper det går bra med alt som har med tannlegen og gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. mai 2005 #1377 Del Skrevet 25. mai 2005 Yes det gjør det ! Bare litt sløv idag pga pencilinen.. Skal inn igjen imorgen tidlig. :-? Håper det blir unnagjort kjapt. Det er jo veeeldig dyrt :o Men får heldigvis låne penger av papsen! 3 1/5 time igjen av arbeidsdagen.. Nå svarer jeg på søknadene (til min stilling) .. hihi.. Hvordan går det med deg da? Er din kjære ute å kjører igjen? Ha en kos dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. mai 2005 #1378 Del Skrevet 25. mai 2005 Stupte i seng da jeg kom hjem. Var dødstrøtt.. Fikk sove 1/2-1 time, var deilig. Nå har jeg hatt meg makaroni med ost, og sett været. Er ikke meldt bra til helgen nei. Mai har vert skikkelig kjip, mye regn og vind! Skal bli godt å få lønn den 10.ende. Men blir ikke fullt såmye denne gangen pga fridager + at jeg har vert syk & hos tannlege.. :-? Fattern kunne heldigvis hjelpe meg med tannl-regn, så jeg får låne av han til det. Ellers blir det digg med ferie den 28. juni.. Tror det ordner seg med jobben der! Litt susen i hodet etter hvilen, men bedre enn tidligere. Følte meg slapp og varm på jobb. Sikkert pga pencilinen. Imorgen er det tannlegebesøk fra morningen. Så drar jeg nok på jobb etterhvert som hevelsen roer seg, for jeg regner med at jeg tar bedøvelse.. På søndag skal jeg entur å besøke mamma. Ei stund siden nå, pga jeg fikk meg jobb. Ellers.. Håper å få sovet ut inatt.. Våkner såmye om natta for tiden.. Typen skal møte kompiser ikveld. Jeg blir bare hjemme, er ikke helt i form nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 25. mai 2005 #1379 Del Skrevet 25. mai 2005 Huff å ha vondt i munnen er bare så pyton! Jeg kan ikke fordra å gå til tannlegen og utsetter det lengst mulig! Heldigvis har jeg kjempesterke tenner,null hull de siste 20 årene. Men visdomstennene derimot har plaget meg noe veldig sukk. Håper dere får en fin kveld, her i huset skal vi se Lost. Og legge sammen et fjell med vaskete klær Charminaklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. mai 2005 #1380 Del Skrevet 25. mai 2005 Du er heldig som har sterke tenner Charmina! Uff ja, hater tannleger.. Utsetter det til jeg får større problemer som betennelse.. smart! Skal bare være hjemme å slappe av. Har henta ned LOST, så jeg har sett 20 episoder til nå. Er ikke helt i form pga pencilinen nei.. Kose deg med LOST & legge sammen klesvask!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg