Gjest gjesta Skrevet 19. mai 2005 #1281 Del Skrevet 19. mai 2005 Hvor du tenker deg på ferie da englefjes? Ingen aning? Ja, ble hekta på Fagerstrand gitt! Hva skal du ikveld da? Slappe av hjemme? Gleder meg til ferien ja... Tenkte ta båten over til England, kjøre rundt & ikke ha spesielle planer hvor eller hva. Men vil på Oxegen festivalen Nå har vi spist pasta med kjempegod champignongsaus, og sett Nyhetene. Nå skal vi trykke litt på dataen entime. Stakkars typen fikk tannverk. Men hjelper nok med Paracet. Kjenner jeg blir sliten av å være i jobb ja, ikke vant med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. mai 2005 #1282 Del Skrevet 19. mai 2005 Semifinalen i GP kl. 21! Får svitche mellom GP - BB & Fagerstrand.. Tv-kveld deluxe Ah... Stapper trynet fullt av Sour cream chips! Supergodt ja.. Masse fett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2005 #1283 Del Skrevet 19. mai 2005 Hei! Takk for koselig hilsen i db min! Håper du får en fin tv-kveld, det skal iallefall jeg ha! Faktisk litt hektet på Fagerstrand jeg også! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 19. mai 2005 #1284 Del Skrevet 19. mai 2005 du er bare SÅ god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. mai 2005 #1285 Del Skrevet 19. mai 2005 Ja, sant Fagerstrand er digg sneip! Duuuu er god Bustis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2005 #1286 Del Skrevet 19. mai 2005 Hei og hopp, snuppa!! Går fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 19. mai 2005 #1287 Del Skrevet 19. mai 2005 Heiiii vennen Har du det fiiiinnntttt??? Så var endelig fagerstrand ferdig.. ka skal me se nå då?? :klø: bra at Siri ? og Anders vant, fortjener det når de e så onge syns eg.. Kem heide du på?? Har såde her på KG i snart ein time, tiå går så fort.. Herlig med sour cream chips då.. Kan eg fååå litt? Hvis du bare strekke armen litt.. Koss går det på jobben då?? Håbe du har hatt ein super kveld med typen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. mai 2005 #1288 Del Skrevet 19. mai 2005 Hei Så flott at du trives så godt i den nye jobben din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. mai 2005 #1289 Del Skrevet 19. mai 2005 Oops.. ble 3 øl på rocke-puben.. Herlig da.. Bare jeg er opplagt til imorgen.. Vi schnakkes imårra. Jai må legge meg jah.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. mai 2005 #1290 Del Skrevet 20. mai 2005 Skulle holdt meg unna den siste, tredje øla.. Men vi hadde det så kooos ute. Vi dro ut en liten tur etter Fagerstrandfinalen. solisol Jeg heide på Stine & Anders jeg også!! Jeg ble liiite misunnelige da de flyttet inn. Tenk da! Sinnsykt nydelig hus.. :-D Hva gjorde du etter Fagerstrand da? Vi tok noen øl ute, men var hjemme til midnatt meja Ja, trives veldig godt! Ikke bare ny jobb, men har blitt kjent med ei jente på min alder som er veldig okei. Travel og variert jobb. Hvordan går det med deg da? Jeg skal gå ned på jobb ti på.. veslo Går bra her! :klem2: Med deg også? Men skulle holdt meg til 2 øl igår ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 20. mai 2005 #1291 Del Skrevet 20. mai 2005 HEI Blir vel og legge seg tidlig da ikveld eller Å ingen øl Her er det strålendes sol,deiligt Var ikke her inne på hele gårdagen pga min søster lånte dataen og så stripet vi mitt hår på kvelden, for ett arbeid :o Håper du har en fin dag på jobb,hørest ut som om du trivest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. mai 2005 #1292 Del Skrevet 20. mai 2005 Ble du fin på håret da Jettes? Joda, blir øl ikveld.. ... Kan sove lenge imorgen! Skal se Idol, selv om jeg ikke syns noen kan synge så bra akkuratt men.. Har du planer for helga da? Vi tenkte ha GP-fest lørdag Hvis folk gidder å komme;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 20. mai 2005 #1293 Del Skrevet 20. mai 2005 Ja,blei bedre Ja,går det and å glemme att det er lørdag i morgen??!! :o Jeg kan glemme slikt,min kjære skal ut å kjøre i helga,skal til utlandet i en uke.... Kjedeli,men blir jo penger å det er noe vi trenger Helgen blir ikke helt den samme uten....han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 20. mai 2005 #1294 Del Skrevet 20. mai 2005 En til deg og et ønske om en fin dag! Snart er det helg vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2005 #1295 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg er av typen som får krampe i magen bare av å høre Melodi Grand Prix, men jeg lurer nesten på om jeg må få med meg sendinga på lørdag jeg altså. Tenk om de vinner Håper du får en fin idolkveld (det skal jeg hvertfall få med meg ) og en ellers strålende helg dark angel :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. mai 2005 #1296 Del Skrevet 20. mai 2005 Uff, det må være vanskelig når han er mye ute å kjører Jettes... Ja, vi trenger penger hele gjengen Jobbe..jobbe.. Håper du får en fin helg uansett! :klem2: Kjempegod helg til deg Charmina!! Ja, ~Alwa~ Jeg er som deg jeg også.. Men Wig Wam har en kuuul låt, og det er gøy å se GP når Norge eeendelig har en sjangs!! Lurer på hvem som vinner av Tone & Jorun ikveld.. De ligger ganske likt på VG. Ha en kooos helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. mai 2005 #1297 Del Skrevet 20. mai 2005 PUH! Jobba for harde livet siste timene på jobb idag. Kjente jeg var sliten når jeg kom hjem istad.. Men arbeidsdagen var ellers grei. Typen er hjemme om entime, så blir det middag etterhvert & øl + Idolfinale. Så deiiilig med helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SumoBryter Skrevet 20. mai 2005 #1298 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg får gi deg en meget sen gratulasjon på ny jobb, jeg er litt dårlig til å følge med. Alle gode ting kommer til den som venter. :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. mai 2005 #1299 Del Skrevet 20. mai 2005 Takk SumoBryter! Ja.. .. Vente lenge måtte jeg.. Men så er jeg veldig fornøyd med jobben! Mer kontorarbeid & også design! Har du hatt en fin dag? GOD HELG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SumoBryter Skrevet 20. mai 2005 #1300 Del Skrevet 20. mai 2005 Fint! Det må være deilig! Tror jeg ville blitt helt arbeidsnarkoman om jeg fikk jobb så uttørket på annerledes utfordringer som jeg er... Jeg har hatt en bra dag takk! Og du ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg