Bustetroll Skrevet 15. mai 2005 #1181 Del Skrevet 15. mai 2005 Stor til deg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. mai 2005 #1182 Del Skrevet 15. mai 2005 Hei Håper du koser deg på hyttetur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
englefjes Skrevet 15. mai 2005 #1183 Del Skrevet 15. mai 2005 Hei. Jeg følger med på deg. Fint å høre at jobben er bra. Samboeren min leker at han er skeptisk til kg han, da. Nå kommenterte han "dark angel, ja, de er nok deppa hele gjengen". (jeg fortalte at det ikke var det inntrykket jeg hadde av deg da. "dere må ikke dra hverandre ned" sa han da, og jeg prøver å fortelle at det ikke er sånn det er på kg ) Men så ble han veldig positiv når han så at det fantes hoppende smilefjes da. Han snakker som han lever i steinalderen vettu. Håper du har det fint på tur. Vi snakkes igjen om ikke så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. mai 2005 #1184 Del Skrevet 16. mai 2005 God pinse & 17.mai englefjes - Jettes !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2005 #1185 Del Skrevet 16. mai 2005 God pinse og 17. mai dark angel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. mai 2005 #1186 Del Skrevet 16. mai 2005 Ja, dark angel høres sikkert litt "dark" ut englefjes ... Han skulle bare visst hvor kult vi har det her! GOD PINSE & 17.MAI veslo!! Har kost meg masse på hytta ja! Vi kom frem seeeent fredag, til hytta på Herøy. Eller ... hus var det vel heller!! Ganske luksus ja!! Lørdagen dro vi til Krsand & shoppa + spiste på resturant. Om kvelden var det grilling og alkohol & så spillte vi spill. Vi dro på nattklubb senere, det var veldig gøy, kul plass!! :-D Søndagen gikk jeg og typen tur, mens de andre handla. Så lånte vi båten og tok en tur. Så ble det grilling igjen, og spill på hytta. Idag sto vi opp ganske tidlig og dro hjemover. Det blåste litt, men var ellers fint vær på Herøya. Her hjemme blåser det også. Skal lage middag om ikke så lenge & kanskje ta noen øl senere. Uff, jeg syns 17.mai er skikkelig gørrrr... Har lyst å sove vekk hele dagen Men vi tar oss nok entur ned i byen, ellers blir det nok lite action imorgen. Så er det back to work onsdag. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2005 #1187 Del Skrevet 16. mai 2005 Næmmen, 17. mai er jo koooooooooooos!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. mai 2005 #1188 Del Skrevet 16. mai 2005 Næmmen, 17. mai er jo koooooooooooos!!! :hår: Jeg syns det er kjedelig.. Men tror det blir gøy når man får unger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 16. mai 2005 #1189 Del Skrevet 16. mai 2005 :hår: Jeg syns det er kjedelig.. Men tror det blir gøy når man får unger Det tror jeg og! Når skal du sette i gang da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2005 #1190 Del Skrevet 16. mai 2005 Det tror jeg og! Når skal du sette i gang da? Det er eg også nysgjerrig på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. mai 2005 #1191 Del Skrevet 16. mai 2005 lillesky Vi tenkte rett etter bryllupet... Helst full klaff på bryllupsnatta.. Spørs om vi er såå heldige! Åh, men det frister nå.. Typen er også klar nå, men kan også vente.. Jeg tenker bare på at jeg ikke vil ha kule på magen i brudestasen + ha ungefri på bryllupsreisen;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2005 #1192 Del Skrevet 16. mai 2005 lillesky Vi tenkte rett etter bryllupet... Helst full klaff på bryllupsnatta.. Spørs om vi er såå heldige! Åh, men det frister nå.. Typen er også klar nå, men kan også vente.. Jeg tenker bare på at jeg ikke vil ha kule på magen i brudestasen + ha ungefri på bryllupsreisen;) Det er nok litt greit å vente litt ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. mai 2005 #1193 Del Skrevet 16. mai 2005 Det er nok litt greit å vente litt ja! Og få gått på masse konserter, leve livet uten unger et år til.. For etterpå er de der jo resten av livet! Du da? Lenge til du vil planlegge unger? :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 16. mai 2005 #1194 Del Skrevet 16. mai 2005 lillesky Vi tenkte rett etter bryllupet... Helst full klaff på bryllupsnatta.. Spørs om vi er såå heldige! Romantisk! Dere kan jo jukse litt og "øve" før og etter bryllupsnatta! Så kommer bebisen ca. 9 mnd. etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2005 #1195 Del Skrevet 16. mai 2005 Og få gått på masse konserter, leve livet uten unger et år til.. For etterpå er de der jo resten av livet! Du da? Lenge til du vil planlegge unger? :-D Vi planlegger og planlegger... Men pga. min skulegang kan vi ikkje begynne å prøve før om fire år.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. mai 2005 #1196 Del Skrevet 16. mai 2005 Romantisk! Dere kan jo jukse litt og "øve" før og etter bryllupsnatta! Så kommer bebisen ca. 9 mnd. etterpå. Ja Tenkte på det.. Men vil drikke på bryllupet.. Så da kan jeg vel ikke prøve så tidlig før bryllupet, eller hvordan er det? Går greitt med noen dager, men thats it? ..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. mai 2005 #1197 Del Skrevet 16. mai 2005 Vi planlegger og planlegger... Men pga. min skulegang kan vi ikkje begynne å prøve før om fire år.... Dere får kose dere med babyplanlegginga vertfall.. Og bryllupsplanlegginga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2005 #1198 Del Skrevet 16. mai 2005 Dere får kose dere med babyplanlegginga vertfall.. Og bryllupsplanlegginga... Den går det strålande med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 16. mai 2005 #1199 Del Skrevet 16. mai 2005 Gratulerer med 80 sider. forresten! Her går det unna! Koselig å følge med i dagboka di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. mai 2005 #1200 Del Skrevet 16. mai 2005 Tuuuzen takk!! Helt utrolig! :-D Jeg får stikke innom til dagbøkene imorgen, har ikke hatt tid idag.. :oops: Hadde makaroni med ost, så starta vi på øla til Fagerstrand.. (håper Stine & Anders vinner..) , Har hørt musikk, og sett slutten av Kandidaten 2 (teit han gikk ut.... ), så har vi sett BB. Nå dusjer typen.. Vi har kooost oss ikveld. Herlig med litt alone-time etter helga med 4 andre. Hytteturen var jo bare helt suuperduuper da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg