Gå til innhold

diary of an angel

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Hvor er din avatar? Valgte du Save As For Web?

Jeg fikk ikke til...enda! Jeg har mac, så jeg får ikke helt de samme valgene. Jeg får prøve litt til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei dark angel

Fin avatar du har nå.

Godt at formen din er bedre. Det blir jo kjempespennende å starte i ny jobb, men det kommer sikkert til å gå bra. Lykke til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke hvert inne her på nesten hele dagen, plutselig to sider og lese i dagboken din :ler:

Kjempe fin avatar ja :tommelsmil:

Jeg er på vei inn i sengen,måtte bare innom her :wink:

Ungene står sikkert tidlig opp i morgen,la seg tidlig...Men fikk meg ihvertfall en ridetur da ;) min lillesøster satt her n liten stund :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

~Alwa~

Takk ;) Likte den veldig godt. Midt i blinken ;)

Hadde en kos kveld igår . Du også? :kose:

blondinen Den skal jeg ha leeenge !

:ler: Stressa litt med å finne en igår ja, som besatt! ;)

lillesky Så kul avatar du fikk deg! :danse:

veslo

Takker ;) Likte den godt selv også ;)

englefjes Følte meg toppers idag! Litt hostete men gikk greitt ;) Vi så en film igår som het

Around The Bend, helt okei :)

Bettie Ja, var koselige folk på jobb. Under 10 stk, men da blir det bedre miljø lettere føler jeg, toppers! Ei på min alder jeg vil samarbeide mye med. 8)

Charmina Gikk veldig bra på jobb! Kjempekule folk & endel å sette seg inn i, men tror det går fort når det har gått en stund, var bare litt mye på en gang idag, første dagen.

Jettes :ler: Har hatt så mye fridtid at det har blitt mange sider ja ;) Men nå blir det nok ikke fullt såmye. Alle var sååå snille med meg idag ja.. Gikk veldig bra :)

¤Chanela¤ Det har gått så bra, frisk som en fisk & virka som en veldig bra plass å jobbe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Har røykt lite idag!! :hoppe: Hjelper med jobb ja! :ler:

Åh, sliten.. Er så vant med å være arbeidsledig.. :tunge1: Jeg og sambo skal til kjøpesentret senere, må få tak i noen finkler til jobben, har nesten bare uteklær & rocka kler.. :kul:

Sambo snart hjemme nå tror jeg, så jeg venter med evt mat til han kommer å joiner meg ;)

Kjempepositivt på jobb, kjekke folk & virka som bra miljø og greie arb.oppgaver. Er ansatt som kontormedarbeider, men er også resepsjonist og designer.. Blir spennende å se hvordan jobben er etter å ha vert der en stund, fikk bare en liten innføring i alt idag, men har ikke fått prøvd meg på såmye.

Igår la vi oss ganske tidlig.. kremt! Det vil si, TIDLIG da vår tidligere døgnrytme var å legge seg 2-3 om natta..;)

Så film & litt på Tv, ellers slappa av.

Gleder meg til første lønning den 10.ende... Vekk fra dumme aetat.. :tunge1::ler: & bare det å være fast ansatt, ha en bra lønn & eeeendelig et NORMALT LIV!!

:-D :Hehe::danse::perebrus::Hehe: :-D :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Tulle :ler:

Du har nog gitt os vore egne farger, okei. Betyr det så att jeg er blå alltid? :hoho::hoho:

:heiajente::hoppe::hoppe::kose::kose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

blondinen

blondinen

blondinen

blondinen

blondinen

blondinen

bare tilfeldig ;):kyss:

Ja ~Alwa~ , godt å føle det er en kul plass å jobbe & kjekke folk! Nå skal jeg ned å kjøpe pizza på prix, så skal jeg shoppe! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjesta
Lenge siden jeg har vært innom! Fått deg jobb?

jaaa!! :hoppe: Helt heeerlig følelse. Har følt meg som et nytt menneske etter jeg var på jobb idag & er frisk igjen, er skjønt å få penger i kassen & ha fast jobb ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Sambo barberer håret og skjegget, har vokst litt siden han ble syk ja.. :wink: Vi skal snart dra til senteret & se etter en fin svart bukse & en jakke-genser, så jeg har litt å ha på jobb om dagene.

Åh, jeg gleder meg til fredag, når vi reiser etter jobb til Kristiandsand, da skal jeg viiirkelig nyte langhelgen..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...