solisol Skrevet 9. mai 2005 #1001 Del Skrevet 9. mai 2005 Må bare ønske deg lykke til på jobb intervjuet.Fortell hvordan det gikk.. * tilbake til ped. bøkene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mai 2005 #1002 Del Skrevet 9. mai 2005 TUUUUSEN TAKK solisol Bare litt over en time til... Er littt nervøs. Mest redd for at jeg har håpt for mye og skal bli skuffet igjen... Men det som skjer, skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 9. mai 2005 #1003 Del Skrevet 9. mai 2005 Nå er vi spente på hvordan det gikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mai 2005 #1004 Del Skrevet 9. mai 2005 Nå er vi spente på hvordan det gikk Skal være der 1215, går snart nå Litt nervøøøs.. Skal fortelle hvordan det gikk med en gang etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 9. mai 2005 #1005 Del Skrevet 9. mai 2005 Trylle kann jeg ikke, men håpe att du får jobbet det gjør jeg av hele mitt hjerte :enig_animasjon: :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mai 2005 #1006 Del Skrevet 9. mai 2005 TUUUSEN TAKK Nå er jeg snart på vei ut dørene! Kryss fingrer og tær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mai 2005 #1007 Del Skrevet 9. mai 2005 JEG FIKK JOBBEN OG BEGYNNER IMORGEN!! Tusen takk for alle lykkeønskninger!! Er sikker på at det hjalp! Det stod mellom meg og ei annen, og jeg fikk telefonen bare 5 min etter jeg gikk fra intervjuet! Er så glad! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 9. mai 2005 #1008 Del Skrevet 9. mai 2005 GRATULERER SÅ MASSE VENNEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mai 2005 #1009 Del Skrevet 9. mai 2005 Tusen takk Charmina!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mai 2005 #1010 Del Skrevet 9. mai 2005 Begynner i jobb kl 8 imorgen. 08-16 hver dag.. Er resepsjon, kontorarbeid & designarbeid!! Så digg at det er fast jobb & at jeg får jobbe med design innimellom også! Er så glad... Kan ikke forstå det helt!! :-D :-D Digg Digg Digg!! Nå har typen lagt seg, enda syk.. Stakkars.. Han ble så glad når jeg fikk jobben, som de andre vennene og familien min ble. Sola skinner, jeg har jobb & skal på tur og kose meg med GOD SAMVITTIGHET i pinsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 9. mai 2005 #1011 Del Skrevet 9. mai 2005 Gratulerer så mye Dark Angel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 9. mai 2005 #1012 Del Skrevet 9. mai 2005 Gratulerer så mye vennen. Endelig.!!!! :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: Kan tro du er lettet, nå kan du feire skikkelig det har du fortjent Stakkar sambo, du får trøste han litt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 9. mai 2005 #1013 Del Skrevet 9. mai 2005 Nå ble jeg GLAD! :DKjempeflott Gratulerer vennen Du er flink da! Og har jobba så hardt,så dette fortjener du virkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mai 2005 #1014 Del Skrevet 9. mai 2005 Tuuuusen tuuuusen takk Bustis!! ER SÅ GLAD!! Bare det jeg savnet i livet!! Nå har jeg meldt meg inn i Dyrebeskyttelsen & skal fjernadoptere et dyr, endelig råd til å hjelpe med noe jeg brenner for nå!! Det varmer utroooli mye at dere bryr dere!! Dere er så skjønne & gode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 9. mai 2005 #1015 Del Skrevet 9. mai 2005 Gratulerer !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mai 2005 #1016 Del Skrevet 9. mai 2005 Gratulerer !!!!! Tuuuusen takk!! Jippi, kake også!! Er så glad nå!! Håper du har en kos dag! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 9. mai 2005 #1017 Del Skrevet 9. mai 2005 Ja det får en litt bedre dag nå,for all denne gleden smittet litt over på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 9. mai 2005 #1018 Del Skrevet 9. mai 2005 Innlegget kom dobbelt :oops: , så jeg legger bare enda en god her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 9. mai 2005 #1019 Del Skrevet 9. mai 2005 Gratulerer med ny jobb!! :dagensrose: Den nye jobben din høres super spennende ut! Du må huske å fortelle oss hvordan det går da... Er så glad på dine vegne! Der ser du, NÅ var det din tur! Nå får du kose deg ordentlig! Lag noe godt til middag og unn deg noe ekstra! Dette må feires! :blomst_opp: Ha en fortsatt fin mandag! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mai 2005 #1020 Del Skrevet 9. mai 2005 Gratulerer med ny jobb!! TUUUUSEN takk! Er så fornøyd!! Men uff.. merker jeg begynner å bli forkjøla.. Typisk ja! Skal feire rolig hjemme idag ja. Typen er syk;) Ja, jobben virker kjempeinteressant, er så glad for det var min tur denne gangen!! Ha en kjempefin dag lillesky! Så godt at gleden smitter over litt da Jette! Rart å skal begynne i jobb, er jo år og dag siden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg