Gjest gjesta Skrevet 7. mai 2005 #961 Del Skrevet 7. mai 2005 neste uke skal han heldigvis jobbe kvels, og da er han hjemme kl halv 12 ØL. ØL, ØL å som jeg gleder meg til ØL i kveld Ah, det er digg når du gleder deg til det! Jeg gleder meg ikke enda.. Men det kommer vel når kvelden kommer. Er redusert nå jah.. Uff ja, hadde savna typen jeg også hadde han jobba natt! Er det ofte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 7. mai 2005 #962 Del Skrevet 7. mai 2005 Siden han bare jobber der på våren/sommeren må han ta det han får ellers er det på håve ud,, Var uheldig å få to uker etter hverandre med natt jobbing, ellers er det vanlig skift dag, kveld, natt, dag osv. Skal bli herlig å ha an hjemme nå altså. Du tar an heil ud du redusert for tia?? hehe Får se hvem som er mest sleden i mårå då?? Eg så skal lese på eksamen å greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. mai 2005 #963 Del Skrevet 7. mai 2005 Ja UFF A MEG solisol, eg har vert i ølå litt formye i det sista! Jaja, løye og då Godt det ikkje bler så ofte han jobbe sånn då! :-D Ja, håpe me slippe å bli slitne imårå... Vertfall for deg, som skal lese på xamen, good luck! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. mai 2005 #964 Del Skrevet 7. mai 2005 Skal snart ta et bad... Så skal typen legge seg nedpå litt, han har fått vondt i halsen stakkars, og sløv fra igår Lager middag i 18 tiden, blir heller ovnstekte grønnsaker.. Har fått dilla på å prøve nye ting.. Så blir det "øl øl & merrre øl" senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 7. mai 2005 #965 Del Skrevet 7. mai 2005 Takk takk. Skal nok klare å lese.. E så flinke vett du Får hoppa i dusjen.. Snakkes i mårå då.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. mai 2005 #966 Del Skrevet 7. mai 2005 Takk takk. Skal nok klare å lese.. E så flinke vett du Får hoppa i dusjen.. Snakkes i mårå då.. Ja, du e nok kjempeflinke! Me snakkes imårå, så må du kosa deg masse ikveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. mai 2005 #967 Del Skrevet 7. mai 2005 Herlig med et bad... :-D Nå skal jeg vaske opp litt & hakke opp grønnsaker og gjøre alt klart til å hive det i ovnen. Sliten... sliten.. Men energien pleier å kicke inn etter etpar øl da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 7. mai 2005 #968 Del Skrevet 7. mai 2005 Ja det er hardt dagen derpå av og til Vi har spist mat ute hos min mormor,kjempe snerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. mai 2005 #969 Del Skrevet 7. mai 2005 Ja det er hardt dagen derpå av og til Vi har spist mat ute hos min mormor' date='kjempe snerte [/quote'] Koselig da Åh, jeg er skikkelig sløv! Hater bakrus, men gjør lite for å SLIPPE det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2005 #970 Del Skrevet 7. mai 2005 Hadde du en fin fredag, planer for resten av helgen? Fredagen min var fin den :-) Har egentlig ingen store planer for helga, bortsett fra å få gjort unna fag. Men nå er livet mitt i et bedagelig tempo for tiden da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 7. mai 2005 #971 Del Skrevet 7. mai 2005 Dæven den her dagboka vokser! Snart tar du igjen meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 7. mai 2005 #972 Del Skrevet 7. mai 2005 ja det er vel selvforskyldt,men vi synst vel alle synt i oss selv når vi er fyllesjuk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. mai 2005 #973 Del Skrevet 7. mai 2005 Dæven den her dagboka vokser! Snart tar du igjen meg Jeg vet! Skriver så mye detaljer om været og frokosten, middagen... Sku tro jeg var ei gammal kjerring! Jadda... Hur går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. mai 2005 #974 Del Skrevet 7. mai 2005 ja det er vel selvforskyldt,men vi synst vel alle synt i oss selv når vi er fyllesjuk Ja, kjempesynd på meg selv. Har ligget på sofaen fra 19 til 20, og nå er jeg på andre øla. Blir litt seine opp på festen. Typen er i dusjen, halvsyk & jeg prøver å komme i gassen Du skal bare være glad du ikke drikker idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 7. mai 2005 #975 Del Skrevet 7. mai 2005 Ja Chrizzy, det er 2.gangs intervju, så jeg håper at DENNE gangen.... Åh, det hadde vert perfekt. Får jobbe med design litt også + det er bare 5 min fra der vi bor! Hatt en fin fredag? Kjempegøy på konsert. Hadde vert deilig å tatt det rolig ikveld, men blir nok fest igjen ja.. Har du planer? Fest igjen, ja jeg blir "redda" av det at jeg har barn, for studenter går ut eller drikker hele tiden kan det virke som Hm, jeg har jo en flaske rødvin her som jeg ikke har drukket opp Håper du koser deg på fest og jeg gleder meg til mandag når du skal på intverju, for det kan jo bli kjempe bra Skål da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 7. mai 2005 #976 Del Skrevet 7. mai 2005 Hei Dark Angel Jeg har koset meg hela daga i goa venners selskap, vært på besøk mange steder, snakket, tullet og pjattet og bare hatt det kjempebra. :blomst_opp: :enig_animasjon: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 7. mai 2005 #977 Del Skrevet 7. mai 2005 Hei du Ha det hyggelig på festen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 8. mai 2005 #978 Del Skrevet 8. mai 2005 Fyllesjuk i dag....også ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mai 2005 #979 Del Skrevet 8. mai 2005 Hei Bettie Gøy på fest igår ja! Tok helt av islutten.. Vi dro tidlig hjem, for stakkars typen ble enda sykere stakkars. Så jeg føler meg ikke så aller verst idag, siden vi ikke drakk så lenge igår. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mai 2005 #980 Del Skrevet 8. mai 2005 Håper du koser deg på fest og jeg gleder meg til mandag når du skal på intverju, for det kan jo bli kjempe bra Skål da Kjempegøy på fest igår! Men NÅ er jeg lei av bakrus.. Og vi som skal være med et vennepar til Kr.sand i pinsen, blir nok drikking da også. Men som du sier, når man får barn blir det mindre - så om ca et år er det vannvogna mange mnd.. OI :o Klarer jeg det?! Håper du hadde det kos igår!! Åh, det blir spennende å se hvordan mandagen går.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg