Gå til innhold

diary of an angel

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta

Blir middag om etpar timer så er det frustrerte fruers :sexy::sexy: night. sendte melding til venninna mi om hvis hun ville komme entur, da gubben skal ut entur å møte kompiser. Men tror hun jobber seint.

Åh, typen er så flink! Han snakka med jobben ang bryllupslokale idag :hjerte: og måtte snakke med ei på fredag, så kanskje det går i boks også snart! Det føler jeg er mye av jobben, så det er godt å få unnagjort kjapt! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Kommer visst 2 til på venninnefesten, blir 8 stk, gøy!

Skal starte i 19tiden, så jeg får rydde & vaske litt før alle kommer. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Kommer visst 2 til på venninnefesten, blir 8 stk, gøy!

Skal starte i 19tiden, så jeg får rydde & vaske litt før alle kommer. :-D

Åh, det hørtes gøy ut!!! Fest er moro!!! Eg er åleine idag eg, trur eg.. Skal heim å lese litt no (er på skulen), og så skal eg sjølvsagt sjå fruene ikveld!! I morgon kveld kjem kjærasten min hit, det blir kooooos!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Åh' date=' det hørtes gøy ut!!! Fest er moro!!! Eg er åleine idag eg, trur eg.. Skal heim å lese litt no (er på skulen), og så skal eg sjølvsagt sjå fruene ikveld!! I morgon kveld kjem kjærasten min hit, det blir kooooos!!! :)[/quote']

Ja, fest er alltid moro! ;):hoppe:

Kjæresten din kommer? Har han vert vekke? Kos da ;)

Ja, Fruene er best!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Vi bur slik delvis borte frå kvarandre nokre veker, fordi eg studerer i Bergen... ;)

Ah.. Da blir det jo ekstra stas når han kommer hjem!!

Kose dere masse.. ;):hjerter:

Lenge igjen av studier da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Nå har vi spist & dude'n har dratt for å møte kompisene.

Jeg skal ta en dussssj snart, så blir det Tv& KG kveld tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ser Bryllupsfeber.. Okei nok, men lei av han der dessspo homoen .. :tunge1::ler:

Gleder meg å se mer om Johansson & det norske parets bryllupsdag hvor endel går galt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Nei nå fikk jeg lyst å tegne litt..

Lenge siden jeg har hatt lyst til det...! :)

Nok data data data på en stund! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Så på Våre Små Hemmeligheter & Frustrerte Fruer. EEElsker de seriene.. ! :Hehe:

Ikke sålenge til typen kommer hjem.. :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry: Er lei av att jeg dummet meg med innlegget om Kine. Jeg må nog lade vere med att komme med nya innlegg. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
:cry: Er lei av att jeg dummet meg med innlegget om Kine. Jeg må nog lade vere med att komme med nya innlegg. :wink:

Det glemmer alle fort vet du;) De forstår at det var ikke med vilje. Neste innlegg blir suuperduuupert! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ah, da var jeg våken.. Håpte å få sovet lenge idag, siden jeg har sovet lite de siste dagene.. men den dumme skarpe sola skinner inn på soverommet, og jeg må ha det møøørkt. :tunge1:

Ikveld blir det middag og alkohol. Uff, egentlig bare pes å lage middag rett før vi skal drikke.. liten tid å drikke & for mett.. :-? Jaja, går vel greitt. :wink:

Jeg måå prøve å sove litt etterhvert, så jeg klarer bli opplagt til senere! :danse:

Ser de har ringt fra vikarbyrået, de så var så trege.. må ringe de opp igjen.. Men nå håper jeg mest på den andre jobben som er fast, for denne tror jeg er kun et år.. og greitt å ha jobb når vi skal bli prøvere neste vår.. :) Men hvis jeg skulle få denne sier jeg self ja, men går for den andre hvis jeg får den neste uke.. :P

Må få skrudd på discokula ikveld, så den surrer.. :danse: Glemmer alltid det.

Så lurer jeg på om jeg skal ha hvitvin og noen øl, istedenfor bare øl - siden det blir mat, men får spise littt bare så jeg ikke blir stappa! :Hehe:

Åh, idag haaater jeg sola.. :ler: Umulig å sove i superlyst rom... :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var like inne på "topmodel" og så at du forsvarte meg.

:klem: :klem2: :klem::vinke::gullengel: Så søt du er ALTID

TUSEN TAKK beste vennen min

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

JIPPIFikk nytt intervju - mandag på den jobben jeg var på igår, 5 min herfra! Det er faktisk en stor mulighet for en gangs skyld. Og eeendelig var det POSITIVT med designutdannelsen min!! At jeg kan brukes til det også!

MEN.. Nå har vikarbyrået ringt også. Prøver få tak i big sis som alltid vet hva man skal gjøre når man har mulighet for 2 jobber. For OM jeg skulle bli valgt til denne vikarjobben, og den feks starter mandag, så MÅ jeg jo få kommet meg på det andre, nye intervjuet mandag!! For et stress! :ler:

LUKSUSPROBLEM! :ler::roll::tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjesta

YOHOO! Ringte vikarbyrået, men de hadde ringt tidligere ang et ANNET oppdrag på noen uker, men det hasta så de hadde fått andre til å ta det, like greitt, for det var bare noen få uker. Det firmaet jeg trodde det gjalt, som vikarbyrået sendte over CV'en min på, de hadde de ikke enda hørt fra. Så de tror de vil løse det internt eller det bare tar lang tid. En liiiten sjangs der enda da..

Nå gleder jeg meg bare til mandag !! :Hehe: Håper jeg får jobben!! Endelig litt positivt ang jobb i livet, har vert utsulta på det!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Venninna som kom hjem igår, kommer hit i 18 tiden ikveld, skal lage klar maten til folka kommer kl 19.

Skulle hatt meg en hvil.. men får vente med det, har gått mye i kaffe nå & er så oppspillt ang jobbegreiene..

:ler:

Blir kos ikveld da, girlsnight! ;):danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jeg må dra på butikken snart & få kjøpt øl & vin.. Så håper jeg å få sovet en time i 16 tiden eller noe..

SÅ er jeg klart for PARTEYYYY!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spent på å høre om jobb! Håper det går din vei nå....du har jo venta lenge! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...