Charmina Skrevet 1. mai 2005 #821 Del Skrevet 1. mai 2005 Håper søndagen har vært stråååååååålende! Her har vi gått flere timer på tur i dag - deilig! Må jo nyte det gode været mens vi har det Kjempeklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 1. mai 2005 #822 Del Skrevet 1. mai 2005 Hallu! :D Slutt på helgen. Bu.. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. mai 2005 #823 Del Skrevet 2. mai 2005 Chrizzy: Så gøy at dere har hatt det så koooselig når kusina di var på besøk ! Er vel koselig at hun også har en liten tenker jeg? :-D Uff, røyk ja... ikke så lett å slutte hvis du har røykt litt nå... Men håper det går greitt!! Hva dere gjorde i helgen da? Skal du ut på onsdag forresten, siden det er fridag torsdag? Vi skal ha jentekveld her da, middag & vin, gleder meg! Jobb... samme greia.. Jeg venter på svar fra vikarbyrå.. Gjort mye spennende lately ? Aniola: Heisann! Slutt på helgen ja... Men fri på torsdag da! Jeg har jo fri hver dag da, siden jeg søker jobb. Charmina: Så koselig da, jeg også elsker å gå tur om jeg bare kommer meg opp av sofaen Hatt en koselig avslappende søndagskveld her ja Bettie: Stikker innom dagboka di nå ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. mai 2005 #824 Del Skrevet 2. mai 2005 Ble Spaghetti & White Noise film igår kveld. Åhh, godt å ha typen her etter å ha sett grøsser.. :hår: Men var en kul film da La oss i 00-tiden, sovna endel seinere, siden hjernen tenker sååå myyye hver gang jeg legger meg.. Men døgnrytmen er jo helt BAD også da.. Fikk ikke sove lenger nå. Og naboen oppe går og går... Klikk-klakk sko inne hver dag, hva skjer a?? Sola skinner.. digger det! Ser fram til onsdagen.. blir koselig med alle venninnene på besøk, ikke så ofte alle samles. Blir 6 stk tror jeg.. Uff, får legge meg igjen senere.. Spørs når, etter hvor hekta jeg blir på KG & om jeg kvikner litt til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. mai 2005 #825 Del Skrevet 2. mai 2005 Når jeg stod å lagte ei brødskive & trakta kaffe kom jeg plutselig på....! Mandag... 2.mai.. Bestille kirken! Så nå skal jeg ringe kirken og bestille tid 22.april 2006.. Rundt kl. 14- tenker jeg..hvis det går.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. mai 2005 #826 Del Skrevet 2. mai 2005 Venter leeenge i mobilen på svar... " vi har for tiden stor trafikk, vennligst vent.. " om og om att... Sååå blir jeg brutt! Lurer på om jeg får svar idag... tålmodigheten blir satt på prøve ja! Prøver igjen nå... zzzzz.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. mai 2005 #827 Del Skrevet 2. mai 2005 Posta samme innlegg to ganger... frustrert og treg data.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2005 #828 Del Skrevet 2. mai 2005 Når jeg stod å lagte ei brødskive & trakta kaffe kom jeg plutselig på....! Mandag... 2.mai.. Bestille kirken! Så nå skal jeg ringe kirken og bestille tid 22.april 2006.. Rundt kl. 14- tenker jeg..hvis det går.. Fekk du bestilt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. mai 2005 #829 Del Skrevet 2. mai 2005 Fekk du bestilt? nei Ble brutt for andre gang. Prøver IGJEN nå... Klikker snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. mai 2005 #830 Del Skrevet 2. mai 2005 Denne gangen la de på....! For en gjeng! Prøver for 4.gang.... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. mai 2005 #831 Del Skrevet 2. mai 2005 EEEndelig svar. Kun får å få høre at ei skulle ringe meg opp imorgen. Hu jeg snakka med visste lite, for hu sa jeg må bestille fra september av. Men jeg fikk vite på mail at jeg skulle ringe etter 1. mai.. Jaja, ordner seg vel imorgen da Og imens jeg ringte dit, hadde jeg fått beskjed fra et firma nedi gata, om intervju imorgen kl. 10! yohooo! Håper det går bra.... Denne gangen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 2. mai 2005 #832 Del Skrevet 2. mai 2005 Så gode nyheter da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. mai 2005 #833 Del Skrevet 2. mai 2005 Ja, *Hanne*, I'm sooo happy! Håper jeg får denne, hadde vert perfect, ligger så nære & jeg er ikke noe morgenfugl... ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. mai 2005 #834 Del Skrevet 2. mai 2005 Sliten.. Får kanskje ta meg en høneblund senere.. Må sette inn i oppvaskmaskinen snart... Vaska som en gaaal igårkveld når typen var innom jobben, deilig å ha det rent. Og fjerna teppet ved sofaen, og la på et annet, ble mye bedre.. Uff uff, for et husmorssnakk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2005 #835 Del Skrevet 2. mai 2005 Åh, intervju!! Så spennande!! Teit at du ikkje fekk bestilt kyrkje då... Vi bestilte jo i haust ein gong vi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. mai 2005 #836 Del Skrevet 2. mai 2005 Åh' date=' intervju!! Så spennande!! Teit at du ikkje fekk bestilt kyrkje då... Vi bestilte jo i haust ein gong vi..[/quote'] Ja, men hun som skal ringe meg vet sikkert mer. For tidligere fikk jeg mail at jeg kunne bestille for april i begynnelsen av mai, mens for juni/juli må man vente til september.. Bare kjedelig å ringe i en evighet å ikke få unnagjort bestillingen. Men håper det går i boks imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. mai 2005 #837 Del Skrevet 2. mai 2005 Månedslønn 16.500,- brutto... Ca. 10.500,- i mnd fikk jeg vite nå... hvis de trekker 36 % skatt.. Greitt å vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. mai 2005 #838 Del Skrevet 2. mai 2005 11 mnd og 2 uker og 6 dager igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. mai 2005 #839 Del Skrevet 2. mai 2005 Ah.. kjipern.. Stillingen varer kun til 30.oktober i år.. jaja er jo greitt å ha en jobb sålenge uansett.. Skulle bare ha vart lenger. men først må jeg fåå den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 2. mai 2005 #840 Del Skrevet 2. mai 2005 Ah.. kjipern.. Stillingen varer kun til 30.oktober i år.. jaja er jo greitt å ha en jobb sålenge uansett.. Skulle bare ha vart lenger. men først må jeg fåå den.. Hallais! Kjedelig med så kort vikariat,ja, men da har du jo en fot innefor arbeidslivet, og det er alltid slikt som blir satt pris på når du skal lete videre. Fikk du den? Krysser fingre og tær for deg! Jeg skal på et Viktig Møte med den skumle Aetatmannen som har lovet å hjelpe meg videre i dag- satser på at ting er mer avklar etter det- har vært syk en lengre periode, og da er det ikke så lett å komme igang på egen hånd igjen. Ønsker deg en koselig dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg