@riel Skrevet 29. april 2005 #801 Del Skrevet 29. april 2005 Stavanger her @riel! Du da? Åh, ja den kjolen.... Alle andre jeg ser på nå, klarer ikke måååle seg med den.. Håper jeg får tak i den!! Stavanger her og Såklart ingen andre kjoler klarer å måle seg, når du har funnet THE ONE" Hcvor du har vært og forhørt deg da? Da jeg var og prøvde kjoler var jeg på den med Breiavannet, men jeg syntes utvalget der er noe begrenset. Har ikke vært på den på Madla eller på Miranda. Ikke nødvendig nå som jeg har kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. april 2005 #802 Del Skrevet 29. april 2005 Har bare sendt mail til Madla salongen @riel. Har sett på breiavannet & miranda sine hjemmesider men de har ikke Ian Stuart... :-? Heldigen du som har kjøpt! Jeg kommer garantert til å prøve 100 stk hvis jeg nå ikke får tak i dreamkjolen;) Håper det beste! Stavanger jente, kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. april 2005 #803 Del Skrevet 29. april 2005 Melder med venninna som snart kommer hjem. Jeg skal kaste ut typen onsdag så skal vi lage mat & drikke ælkohol her! Han vil jo sikkert dra til kompiser, så det ordner seg vel. Oioi, jeg trykker og trykker.. Addicted to PC!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. april 2005 #804 Del Skrevet 30. april 2005 Hei og hopp! Går fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. mai 2005 #805 Del Skrevet 1. mai 2005 FREDAGEN: Tok en pizza til Idol & så var det øl Ble for det meste å høre på musikk & pjatte LØRDAG: Igår dro jeg til mamma i 3-tiden, så møtte jeg venninna mi i 5-tiden, og vi dro på en pub og tok etpar øl i sola. Kjempekos! Så tok vi den 3.dje inne før vi dro hjem. Så film: "Mean Creak", Grei nok men litt langtrukken.. SØNDAG: Nå har jeg stått opp & skal ha meg kaffe & røyk Nyyydelig vær idag også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. mai 2005 #806 Del Skrevet 1. mai 2005 Hei og hopp! Går fint? Yes! Og med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 1. mai 2005 #807 Del Skrevet 1. mai 2005 Heiii :blomst_opp: Går med deg da? Long time no see Fremgang i bryllupsplanene? Drukner i eksamenslesning jeg... :-( Men litt sniking på KG blir det da tid til... Litt kos må man ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. mai 2005 #808 Del Skrevet 1. mai 2005 Heiii :blomst_opp: Går med deg da? Long time no see Fremgang i bryllupsplanene? Drukner i eksamenslesning jeg... :-( Men litt sniking på KG blir det da tid til... Litt kos må man ha Kommer innom dagboka di Yes, går bare bra! Nydelig vær & nok kaffe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. mai 2005 #809 Del Skrevet 1. mai 2005 Surfer KG, dilla på navn... Olander .. Tror jeg skal ta meg en fitness-frokostblanding & ta en dusj snart.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
englefjes Skrevet 1. mai 2005 #810 Del Skrevet 1. mai 2005 Hei. Har vært opptatt og bortevekk. Men nå er jeg her igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. mai 2005 #811 Del Skrevet 1. mai 2005 Hei. Har vært opptatt og bortevekk. Men nå er jeg her igjen. Koselig Håper du har hatt en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. mai 2005 #812 Del Skrevet 1. mai 2005 Litt sløv dag ja. Badekar & slappa av i senga.. Vaska litt kler & skal støvsuge litt nå. Melda med jentene, ang onsdag - middag & drikke her. Blir koselig, en liten bytur også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. mai 2005 #813 Del Skrevet 1. mai 2005 Puh, så varmt! Etter å ha vaska badet & gangen, støvsugt tepper - det tok på... Nå lager jeg litt pomm fri. Typen er snart på vei hjem. Blir vell Tv & sofanight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 1. mai 2005 #814 Del Skrevet 1. mai 2005 Tv og sofanight høres behagelig ut, har samme plan jeg også Høres ut som du har hatt en fin helg, og flink å gjøre husarbeid også da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. mai 2005 #815 Del Skrevet 1. mai 2005 Tv og sofanight høres behagelig ut, har samme plan jeg også Høres ut som du har hatt en fin helg, og flink å gjøre husarbeid også da! Ja, deilig å bare slappe av på søndagene... Vi skal sikkert se noe film, og kanskje BB. Er litt flinkere med husarbeid i det siste ja Sikkert pga det fine været Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. mai 2005 #816 Del Skrevet 1. mai 2005 Hei Ser at du koser deg i dag, det gjør jeg også Hvilken film skal dere se? Jeg skal se ekstrem oppussing og bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. mai 2005 #817 Del Skrevet 1. mai 2005 hei meja! Tenkte å se White Noise og/eller The Ring 2 snart.. :hår: Kose deg med Tv'n i sofaen du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. mai 2005 #818 Del Skrevet 1. mai 2005 Typen er innom jobben, skal sende selvangivelsen.. Han er en liten vims Vi skal se film litt senere.. Gleder meg til typen kommer med røøøyk, får nå begynner jeg å få abstinenser snart & god mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 1. mai 2005 #819 Del Skrevet 1. mai 2005 :o Å røyk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har røkt masse mens kusina mi var her nå, og nå har jeg sånn lyst på røyk at hjelp......... Må slutte med det der, skal ikke røyke i det hele tatt, blir bare tull Har det bra? Hva skjer a? Å vi har hatt det kjempe kjempe fint. Hun er en skikkelig kusine. Og så tror jeg vi er litt lik og det gjør hele susen Håper du har det fint :dagensrose: :klem2: Jobb???????????????? Må lese litt mer her kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. mai 2005 #820 Del Skrevet 1. mai 2005 Du har hatt en fin helg, ser jeg. Vært husmor og hatt litt late dager. Ha en fortsatt god søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg