Luise Skrevet 29. april 2005 #781 Del Skrevet 29. april 2005 Hei søte vennen mi, alt vil gå bra om du bare kan take it easy og ha en go plan å gå etter. :trøste: Kan du ha en riktik koselig dag også :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. april 2005 #782 Del Skrevet 29. april 2005 Ja jette.. Men det er bare så vanskelig å bli gira & planlegge når jeg er uten jobb... Men håper den er rett rundt hjørnet Takk for :trøste: Det hjelper Håper du har en fin fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. april 2005 #783 Del Skrevet 29. april 2005 Oops, den ene tanna mi.. Skulle vert hos tannlegen Var nede å handla litt, røyk & mat. Skyene dekker himmelen idag.. Var frisk luft. Godt når det ikke var så varmt faktisk.. Hadde frokostblanding til frokost, og nå skal jeg trakte litt kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 29. april 2005 #784 Del Skrevet 29. april 2005 Hei Dark Angel! Skyene dekker himmelen her i dag også. Håper gråværet er kortvarig, ikke meg i mot om vi får mer sol igjen snart! Skulle bare innom å oppdatere meg litt jeg, og for å ønske deg en riktig god helg! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. april 2005 #785 Del Skrevet 29. april 2005 Hei *Hanne*!! Håper du får en kjempekos helg! Jeg sitter bare å trykker på dataen nå Gleder meg til sambo kommer hjem senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. april 2005 #786 Del Skrevet 29. april 2005 Ringte nettopp vikarbyrået, men hun hadde ikke vert på kontoret siden tirsdag...?... Hmm, og den jobben hun lanserte meg på begynner mandag. Rart. Og var ikke tilbake før neste uke.. Så vet like lite enda.. Har bare drukket kaffe & røyka - trykka på dataen siden sist.. Lysner litt opp ute bak skyene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. april 2005 #787 Del Skrevet 29. april 2005 Hei, Dark Angel! Håper det ordner seg med jobb for deg snart da (og for meg også...). I say, det var en utrolig vakker kjole, den Helsinki-kjolen! Rålekker. Håper du får sjangsen til å prøve den. Ønsker deg ei riktig fin helg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. april 2005 #788 Del Skrevet 29. april 2005 Hei lillelou og god helg!! Ja, falt pladask for den kjolen.... Den måååå være dyr... Søker jobb du også? Besøker deg i dagboka di nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. april 2005 #789 Del Skrevet 29. april 2005 Fikk sms fra typen kl 2, han måtte jobbe en-to timer til, stakkar, hadde vert oppe siden 6 idag... Ellers har jeg maila endel med søstra mi, nå skulle hun hjem, til en fullstappa leilighet med svigers & foreldre. Ikveld er det Idol igjen. Lurer på hvem som ryker, har jo vert LITT overasskende i det siste gitt! :o Ikveld skal vi bare slappe av, spise god mat & kanskje litt alkohol. Og så blir det garantert mange :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. april 2005 #790 Del Skrevet 29. april 2005 Akkuratt meldt med typen, han var på vei til Gradermoen. Visste ikke hvilket fly han kom på. Ikveld blir det Tou & idol, blir koooselig! Snakker med brodern på msn. Studerer nærme Oslo, stakkars, hele pinsen går til xamenslesing.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2005 #791 Del Skrevet 29. april 2005 God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. april 2005 #792 Del Skrevet 29. april 2005 God helg!! God helg veslo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. april 2005 #793 Del Skrevet 29. april 2005 Henter ned demo av adventurespillet Still Life, men tror ikke det er så bra som Syberia & Runaway.. Gleder meg til Dreamfall & Lost Paradise kommer... Lenge siden jeg har spillt nå, klør i fingrene.. :-D Deilig med dusj... Åh, jeg må kikke på den kjolen igjen... Og se når Runaway 2 slippes.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2005 #794 Del Skrevet 29. april 2005 Titter innom for å ønske deg en god helg! Planer for helgen? Har hatt mye å gjøre, så jeg har ikke fått tid til å se innom boka di så ofte denne uken. *krysser fingrene for at det dukker opp jobb til deg (og meg) snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. april 2005 #795 Del Skrevet 29. april 2005 Hei meja! Skal si det er ikke lett å få jobb nei, skal krysse fingrene for oss begge jeg også! Blir noen kosepils ikveld, idol og film sikkert Hva med deg? God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. april 2005 #796 Del Skrevet 29. april 2005 Prøvde StillLife demoen, var ganske bra ! Fikk sms fra ei venninne som kommer hjem på tirsdag, om vi jentene skal møtes onsdag kveld. Hørtes kos ut. :-D Jaja, blir en rolig helg, skjønnt å få slappet av, for det er noe på onsdag, lørdag & pinsen.. Må lade opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2005 #797 Del Skrevet 29. april 2005 Hei meja! Skal si det er ikke lett å få jobb nei, skal krysse fingrene for oss begge jeg også! Blir noen kosepils ikveld, idol og film sikkert Hva med deg? God helg!! Takk I kveld blir det rødvin, god mat, idol og kanskje en film! Mm, nå fikk jeg nettopp ett glass rødvin! Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 29. april 2005 #798 Del Skrevet 29. april 2005 Ikveld blir det Tou & idol' date=' blir koooselig! [/quote'] Tou??? Er du Rogalandsjente du eller??? Var forresten og så kjolen på nettet. Den var fantastisk flott. Kommer sikkert til å sitte som et skudd på deg når du får prøvd den God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. april 2005 #799 Del Skrevet 29. april 2005 Stavanger her @riel! Du da? Åh, ja den kjolen.... Alle andre jeg ser på nå, klarer ikke måååle seg med den.. Håper jeg får tak i den!! Kose deg masse med rødvin meja!! Nå har jeg akkuratt handla litt til, så det er nok øl til oss begge. Han kom hjem nærmer 18, og tar seg en hvil nå før Idol. Også blir det pizza & smågodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. april 2005 #800 Del Skrevet 29. april 2005 Knaska litt snop nå. Men ikke mer. Må ha plass til pizzaen til Idol - galla aften.. Nå bør Christian ryke!! Sitter her på KG til Idol begynner. Typen etter laaaang jobbedag i Oslo. Godt å ha han hjemme.. Gleder meg til å slappe av i sofaen... :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg