Gå til innhold

diary of an angel

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Nå har jeg vert nede i byen. Starta som en grå dag, trodde det skulle komme en byge, men nå er det sol & varmt igjen. Skjønt!

Snakte med typen, han skulle legge seg på hotellet kl 16, ganske så sliten.

Limer inn i album nå, etter jeg endelig fikk kjøpt albumet. Fikk kjøpt hårfarge, sminkefjerner, foundation, 3 halvlitere (kose meg litt alene med de ikveld ja..) og noe pålegg & brød.

Skal lime inn flere bilder etterhvert, surfe litt KG & bare være hjemme å slappe av. :kul:

Må sjekke avisen også, se om det er flere ledige jobber for Mons :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Merker jeg er sliten..

Må huske å tømme oppvaksen senere & sette inn skittent, og ta ut av vaskemaskinen..

Men først make some coffee.. :Gjesp:

Skal se Fagerstrand ikveld, og kanskje Rikets Røst med OJ.. Blir vel å ta noen øl & surfe KG også.

Ååå, I wish my babe was here so we could get drunk togeeeether! :hjerter:

Jaja, godt å være litt fra hverandre iblant også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Surfer forum & ser litt BB.. :ler: Det har visst blitt Big Boobs Brother!! :hoho: Sjukt!

Ennå litt vondt i magen, spiste litt fort istad.. :tunge1:

Gleder meg til å ta noen øl & kose meg... :danse:

" Alone - party " :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Tenker litt på utdrikkningslaget..Skal si klaaart ifra at jeg ikke vil at de skal drite meg ut.. :ler: Lenge til enda men, her er lista som skal overrekkes forlover! :

Aromaterapi

Bli ny dag

Boblebad

Båttur

Gjetteleker

Go-cart

Hårstudio

Massasje

Piknik

Rebusløp

Sminkør

Synge demo - Denne vil jeg aller mest!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Takk for hilsen i dagboka mi :)

Du lurte litt angående Brides. Jeg kjøpte det på Narvesen, og der kosta det 118 kr. Ganske greit blad- Masse bilder av flotte kjoler, en del lesestoff og billedreportasjer. Likte også mange av annonsene, som inneholdt linker til forskjellige nettsider. Som de norske så er det mesteparten annonser i det bladet også, men de har et større utvalg av merker (og merker som ikke nødvendigvis føres her) som annonserer, så det er spennende å se på bildene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

I andre øla, på KG & ser på Fagerstrand..

Savner typen litt.. Er ikke det samme å drikke alene.. :ler:

Har sett på noen kjoler på nettet.. Mer & mer kresen..

Men Ian Stuart sin Helsinki er jo bare drømmekjolen... :hjerte:

Litt susen i hodet allerede..

Tenker på min kjære som fikk endelig sove ut etter få timers søvn inatt... " Du er så søt når du sover..."

Gleder meg allerede til han kommer hjem imorgen..

Åh, jeg er så forelska.. etter 3 år savner jeg han etter kun en halv dag.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Hei Ariel

Dyrt med blader ja.. :o :wink:

Kanskje jeg kjøper det en dag.

har heldigvis god tid til å finne kjolen.. :P

Blir mer & mer kresen merker jeg. :tunge1:

Håper du har en fin dag! :kul:

Kose deg med planlegginga! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du er kresen. Det er jo så masse å velge mellom. Jeg har kjøpt kjolen min alt :) Kjøpte den på ebay. Snart så kommer den hjem til meg. Det gleder jeg meg masse til :)

Brides er ganske dyrt ja. Kjøpte det da det var 25% på alle utenlandske blader. Men det var et kjekt blad, og det kommer ut oftere enn de norske også. Annenhvær måned tror jeg det var det kom ny utgave.

Ha en riktig fin kveld!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Søte sms.. fra kjæresten.. "Fra snart mannen din"..

Det varmer sånn i hjertet... Gleder meg sånn til han er hjemme igjen.. Forstår ikke det går an å savne noen så mye etter så liten tid.. ;) Aldri følt så sterk kjærlighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er fint med god tid - man har tid til å bli kresen for å finne akkurat det man egenltig lette etter. Og jo mer man ser, jo mer sikker blir man på hva man ikke vil ha.

Synes det er hyggelig å lese at forelskelsen blomstrer mellom dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Hei jette!! Har du en gjestebok? ;):klem:

Ja, Bettie, er greitt å være kresen, så blir det vertfall sannsynligvis den beste kjolen tilslutt ;)

Ja, er så forelska.. Herlig følelse.. ;) Hatt en fin kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Har drukket de 3 øla.. Vet ikke om jeg får sove enda..

Åh, jeg har så lyst på den kjolen fra Ian Stuart, men koster vel en formue om jeg først får tak i den. Men vil heller ikke ende opp i en kjole "second best" .. :-?

Jaja, har tid til å finne utav det da ;)

Så litt istad på en film på Nrk2.. Ellers surfa KG & nettet.

Fikk slukt 3 soyapølser i skive, mmm.. blir sulten av alkohol!

Tror det ikke er sålenge til jeg finner loppekassen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Lå bare våken & tenker og tenker.. :tunge1: Skulle ønske man kunne "skru av" tankeboksen.. :ler:

Nei, jeg får vel prøve å legge meg igjen snart!

Ikke mer Malboro Lights, bare Rullerøyk-sneiper.. buhu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Åååå, du er så heldig som skal gifte deg! :hjerte: Jeg har også funnet mannen i mitt liv, vi har vært forlovet i 7 år nå (tida flyr!), men vi har bestemt oss for å gifte oss når vi får råd til en flott fest for alle våre kjære.

Spennende å følge med på dine bryllupsforberedelser iallefall! :) Angående bryllupsblader, kanskje det går an å låne dem på biblioteket?

Du får ha en strålende flott helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Håper du får en kjempefin dag jette & koser deg på :kghjerte:

:dagensrose:

Jeg har blitt hekta :ler:

Blir du det snart også tror du?;)

:klem:

Hei lillesky! Ja, kanskje jeg kan låne blader der.. ;) Takk for tips!

Får liksom ikke kost meg 100% siden jeg ikke får jobb..

:-? Men håper å få noe snart. Har gjort lite ang planlegging, men kommer nok etterhvert!

Jobber dere, studerer?

Foreldrene våre kommer til å betale for oss, så vi trenger ikke ha penger heldigvis ;)

:kose: Ha en kjempekos dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Våkna i 11-tiden. Grått ute. Sambo kommer hjem fra Oslo idag, blir så koselig å se han.. ;)

Lurer på om jeg skal gå ned å kjøpe røyk.. tiltak!

Røykte altfor mye igår :oops: Gjør ofte det når det også er øl på bordet.. :tunge1:

Får vel ikke sove mer nå uansett, så jeg tror jeg skal sminke meg & trave ned på Prix å handle litt.

På mandag skal jeg bestille kirke!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...