Gjest gjesta Skrevet 21. april 2005 #621 Del Skrevet 21. april 2005 Hatt enda etpar skiver med philadeeelphia.. Åh, jeg savner bagels med philadelphia & tomater fra Australia.. ingenting topper den lunsjen! Har kjøpt endel telys, er så digg med masse lys i leiligheten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 21. april 2005 #622 Del Skrevet 21. april 2005 kan jeg få være med på punkrock festival? hvor bor du.. egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. april 2005 #623 Del Skrevet 21. april 2005 kan jeg få være med på punkrock festival? hvor bor du.. egentlig.. Jaaa!! Bor i Stavanger! Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. april 2005 #624 Del Skrevet 21. april 2005 Puh! Nå har jeg vaska badegolvet, speilet, vasken, alle vinduskarmer & border & vaska kler i hytt og ver.. ! Just as everyone know how flink I am.. ! Åh, det frister med øl eller hvitvin idag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 21. april 2005 #625 Del Skrevet 21. april 2005 OI! Jeg skal springe å se!! Ja, la oss tidlig igår Uff Mange på KG tror sikkert jeg er kjempe slem nå Men ka farsken, man har de ikke artiere en man gjør det til Jeg har bestemt meg, jeg tar russisk til neste år. Det er de jeg vil Du har jo vært rene super husmoren i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. april 2005 #626 Del Skrevet 21. april 2005 Så kult Chrizzy! Russisk altså? Spennende! Ja, fikk skikkelig vaskekick idag... det er ikke ofte! Vi skal drekke øl ikveld. Kose seg mens "jobben ikke stopper meg" Så blir det pannekaker m/ pommes frittes i. Jeg syntes det hørtes helt ut før jeg smakte det! KNALL-SUPERGODT!! Koser deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lanfear Skrevet 21. april 2005 #627 Del Skrevet 21. april 2005 Pannekaker med pommes frites i?? :o Her er jo massssse skjedd siden sist, den skurer og går den dagboka di, gitt.. DIPLOM Tildeles bare de mest oppofrende, huslige og vaskeglade menneskene sør for nordpolen! Koselig av typen din å overraske med champis da, han høres kjempeflott ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. april 2005 #628 Del Skrevet 21. april 2005 Snart 17:30... Har knaska litt chips & besøkt hjemmesiden til Cloroform. De spiller islutten av mai. Fikk bare hørt en sang, ganske spesieeeelt ja. Ellers ser jeg frem til ØL ØL OG MERRE ØL, DET E DET SKJØNNASSTE EG VETT Jadda.... 150,- for dagspass på punkrock'en, hm.. Får se om det blir noe av. Ingen kule konserter framover gitt! :-x Men gleder meg til den nye rockefestivalen begynner her i sommer! Men da er jeg kanskje uansett på OXEGEN i England.... dream dream.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. april 2005 #629 Del Skrevet 21. april 2005 Reagerte akkuratt som deg lanfear, da typen forslo en dag at vi skulle ha pannekaker med pommes frittes! Jeg bare :hår: :klø: Kan DET være godt??? GRØSS:.... Men det var kjempegodt!! Du bør absolutt prøve det!! ja, skriver som en gal. Bare masse kjedelig, som om jeg var ei kjerring på 75 år... hvordan været er & hva jeg har til frokost... :oops: Har såmye dødtid! Og altfor hekta på Tuuuusen takk for diplomet!! Xtypen hjem imårra? Eller er det typen....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 21. april 2005 #630 Del Skrevet 21. april 2005 Så kult Chrizzy! Russisk altså? Spennende! Ja, fikk skikkelig vaskekick idag... det er ikke ofte! Vi skal drekke øl ikveld. Kose seg mens "jobben ikke stopper meg" Så blir det pannekaker m/ pommes frittes i. Jeg syntes det hørtes helt ut før jeg smakte det! KNALL-SUPERGODT!! Koser deg? Hva :o Hm, det har jeg aldrig hørt om før Ja snart kommer jobben og stopper deg Jeg har jo masse vin her til i morra, det er jo en tre liter, he he kanskje jeg skal ta et glass vin og skrive masse tull på KG Høres ut som dere har lagt opp til en koselig kveld, håper det blir kjempe fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. april 2005 #631 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg hadde ikke heller hørt om det før Chrizzy godt Såvidt jeg turde å smake da..... Så kos, masse vin & jenteprat! Ja, blir nok koselig ikveld, med øl & pannekaker med.. DET ER GODT!! Har tent masse stearinlys, syns det blir så herlig stemning av det. Digger masse lys i leiligheten.. Er sola enda i Bodø? Her er den gjemt godt bak skyene idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 21. april 2005 #632 Del Skrevet 21. april 2005 Den har vært gjemt bak skyene i dag, men akkurat nå så kom den fram litt Men det var kaldt i dag Og jeg hadde kledt alt for lite på meg, var nesten frosen når jeg og W kom hjem. Men vi har spist en deilig wok med kongereker og søt chili saus nå og det ble vi varm og glad av Ja men hvordan gjør du de? Har hele pommesfrites oppi røra? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. april 2005 #633 Del Skrevet 21. april 2005 Hei Chrizzy! Nei, ikke oppi røra det trodde jeg også faktisk når typen nevnte denne spesielle retten Du steker begge for seg, og bare ruller noen pommes frittes inni pannekakene når alt er klart, akkuratt som du ruller feks syltetøy & sukker inni. Kult hvis noen lager det en dag. Da er jeg stolt av å videreføre oppskriften til min kommende svigermor Uff, kjipt å fryse... ikke lett å vite med været, skifter fort! Men DA er det deilig med badekar..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. april 2005 #634 Del Skrevet 21. april 2005 1 time til vi kaster i oss øla! 1 år og en dag til vi gifter oss! 1 minutt til jeg surfer forumet igjen! 1 sekund til jeg poster innlegget mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. april 2005 #635 Del Skrevet 21. april 2005 Hei Kos deg i kveld! Jeg skal straks se Lost (håper det var litt skummelt i går, lenge siden det var det nå..) Også må jeg se Bb da.......... meja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. april 2005 #636 Del Skrevet 21. april 2005 Hei meja! Se LOST idag, reprise? Kose deg masse! Er blitt hekta på 24 jeg Ja, blir kos ikveld, snart klar for å drikke litt. Planer i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. april 2005 #637 Del Skrevet 21. april 2005 Hei meja! Se LOST idag, reprise? Kose deg masse! Er blitt hekta på 24 jeg Ja, blir kos ikveld, snart klar for å drikke litt. Planer i helga? Ikke reprise nei, tok den opp på video (hadde besøk i går kveld...) Som du sikkert så i boken min, så blir det familiehelg på oss. Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. april 2005 #638 Del Skrevet 21. april 2005 Ja, meja, kos deg masse i familiehelgen ! Vi drikker og koser oss. Typen blir gal for det er ikke mer rizla papir igjen... Hører på Killing Heidi & Hell is For heroes. Så Fagerstrand & siste del av BB. Gøy med LOST? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 21. april 2005 #639 Del Skrevet 21. april 2005 1 time til vi kaster i oss øla! 1 år og en dag til vi gifter oss! 1 minutt til jeg surfer forumet igjen! 1 sekund til jeg poster innlegget mitt! .............. .......................... ...................................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 21. april 2005 #640 Del Skrevet 21. april 2005 Hei Dark Angel Den lista di var fin. Tiden fram mot bryllupet kommer til å go fort, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg