Gjest Coral Skrevet 18. april 2005 #541 Del Skrevet 18. april 2005 Ønsker deg en fin dag, Dark Angel! Håper solen skinner der du er, her er det en nydelig dag :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. april 2005 #542 Del Skrevet 18. april 2005 Ønsker deg en fin dag, Dark Angel! Håper solen skinner der du er, her er det en nydelig dag :-D Koselig du titter innom! Ja, kjempefint vær her også, herlig! Håper du har en koooos dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. april 2005 #543 Del Skrevet 18. april 2005 Nå skal jeg spise en baguett til frokost, bedre seint enn aldri.. Ellers har jeg starta bryllupsdagbok for å slippe å kjede folk her med planleggingsprat.. Ååå, for et deilig vær! Er det virkelig muuulig?!? Her er jeg vant til regn & atter regn & ikke så mye sol mange dager i strekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 18. april 2005 #544 Del Skrevet 18. april 2005 Håper du koser deg også Chrizzy! Den ?? ...... Godt det går bra nå Godt det går bra med skrivinga;) Høres gøy ut! Og håper du finner ut hva du skal velge som fag & hvor du skal flytte, kan ikke være lett! Ja jeg orker ikke å skrive om det, for det er enda litt sårt Men merkelig nok så gjorde det så godt å bli skikkelig knust av det i går, fordi når jeg slapp tanken så dro den så lett Ja det var bare gøy å skrive om det her, dette er vel det jeg kan best også, så det er ikke så rart, ikke er det vanskelig heller Jeg finner utav det snart Skal ta meg en ringerunde i løpet av uka, da begynner sikkert ballen og rulle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. april 2005 #545 Del Skrevet 18. april 2005 Ja jeg orker ikke å skrive om det, for det er enda litt sårt Men merkelig nok så gjorde det så godt å bli skikkelig knust av det i går, fordi når jeg slapp tanken så dro den så lett Ja det var bare gøy å skrive om det her, dette er vel det jeg kan best også, så det er ikke så rart, ikke er det vanskelig heller Jeg finner utav det snart Skal ta meg en ringerunde i løpet av uka, da begynner sikkert ballen og rulle Uff, nei men da må du ikke skrive om det, hvis du blir Men vertfall bra du har det godt nå Ja, fortell hvordan det går, etter ringerunden og alt! Kos deg videre! Nå skal jeg i dusjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. april 2005 #546 Del Skrevet 18. april 2005 Nå skal jeg vaske litt i leiligheten. Får energi fra sola tror jeg.. Litt dårlig samvittighet av ikke å være ute, så da fjerner jeg den dårlige samvittigheten med å vaske. Fungerer bra Ah, herlig med en dusj, våkna til, nytt menneske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 18. april 2005 #547 Del Skrevet 18. april 2005 Fantastisk vær i dag da Håper du får en flott mandag 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 18. april 2005 #548 Del Skrevet 18. april 2005 Helluuuu!! Lenge sidan eg har vore innom dagboka di no. Har vore litt sløv på dagbok-fronten den siste tida. Er jo umulig å følge med! 2 sider per dag liksom. Dokke er galne!! Imponerande!! Håpar alt er bra med deg :-) Kor det gikk med den jobben du søkte på forresten? Ha en fantastisk kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. april 2005 #549 Del Skrevet 18. april 2005 Helluuuu!! Lenge sidan eg har vore innom dagboka di no. Har vore litt sløv på dagbok-fronten den siste tida. Er jo umulig å følge med! 2 sider per dag liksom. Dokke er galne!! Imponerande!! Håpar alt er bra med deg :-) Kor det gikk med den jobben du søkte på forresten? Ha en fantastisk kveld! Hei, koselig du stikker innom Går bare bra. Jo den jobben jeg søkte.. De hadde bestemt seg for å ikke ansette noen likevell.. Typisk min flaks ja! ja, skriver ofte, har så mye dødtid. Håper det dukker opp en jobb snart... :-? 8) Går bra med deg også? Fint vær? Her er det sol sol sol, herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 18. april 2005 #550 Del Skrevet 18. april 2005 Jammen skinner ikke solen på oss i dag også! Helt utrolig!!!!! Man blir så mye lettere til sinns med en gang da synes jeg! Synd at de ikke skulle ansette noen alikevel da - men jeg er sikker på at det blir din tur snart Ha en fin mandagskveld Klems fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lanfear Skrevet 18. april 2005 #551 Del Skrevet 18. april 2005 Hihi.. Samvittighetsvasking er bra.. Du får ha en fortsatt fin dag i solskinnet, nå skal jeg tusle meg ut på visning.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. april 2005 #552 Del Skrevet 18. april 2005 Fantastisk vær i dag da Håper du får en flott mandag 8) Heisann!! Ja, supervær!! Deilig å bare se frem til vår & sommer! Håper du koser deg masse i varmen ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. april 2005 #553 Del Skrevet 18. april 2005 Jammen skinner ikke solen på oss i dag også! Helt utrolig!!!!! Man blir så mye lettere til sinns med en gang da synes jeg! Synd at de ikke skulle ansette noen alikevel da - men jeg er sikker på at det blir din tur snart Ha en fin mandagskveld Klems fra Charmina Ja, merkelig at sola har vert oppe så mye som de to siste mnd! Merker jeg får mye mer energi! Håper det vikarbyrået ringer ja, de hadde vertfall endel jobber inne for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. april 2005 #554 Del Skrevet 18. april 2005 Hihi.. Samvittighetsvasking er bra.. Du får ha en fortsatt fin dag i solskinnet, nå skal jeg tusle meg ut på visning.. Visning? Så gøy! Kose deg masse i sola!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. april 2005 #555 Del Skrevet 18. april 2005 Tok et bad og har etter det surfa etter festivaler i England denne sommeren. Ah, trodde jeg så The Cure skulle opptre, men tok feil!!! De spillte ifjor... argh.. Men er mange kule festivaler ser det ut som, selv om jeg ikke får se favorittbandet mitt.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. april 2005 #556 Del Skrevet 18. april 2005 Satser på Oxygen i Irland: Saturday 9 July Main Stage: Green Day The Frames The Prodigy Queens Of The Stone Age Erick Morillo Ian Brown Kasabian Razorlight Kaiser Chiefs Snoop Dogg Dance Stage: Eric Morillo Mylo 2 Lone swordsmen Slam Black Strobe fish go deep and Tracy K Brother J Frank Jez Hugh scully Sunday 10 July Main Stage: Foo Fighters Keane The Killers Doves New Order The Streets Jimmy Eat World Audioslave James Brown The Beautiful South Dance stage: Deep Dish LCD Sound System Jaques le Cont Death in Vegas Sillicone Soul Infadels Nick Fanculli Brother J Paul Taylor Scott McNaughton Al Gibbs eller MOVE festivalen 8/9/1011 JULY 2004 PLACE: OLD TRAFFORD CRICKET GROUND MANCHESTER LINE UP To Be Confirmed .... i England. ÅÅÅÅ jeg gleder meg! Hvis det går i box, men tror det Ååå, det ringte en fra et motell. Jeg hadde visst søkt der? Husker ikke!! Han la beskjed på svarer & jeg skal ringe imorgen!! Ligger litt langt vekke men er glad bare jeg har fått en tlf WISH ME LUCK! Virker greitt å sitte i resepsjonen på et motell. Hadde vert godt med litt penger i kassa ja Nå lager typen stekte egg.... nam! :kysse: Et kvarter til BB begynner, egentli litt lei hele greia, men så har vi noe å se på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 18. april 2005 #557 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg har sittet i resepsjonen på motell, var helt greit. Men jeg jobbet bare nattevakt og hadde endel annet ansvar også, frokost og litt sånn. Helt grei jobb. Treffer jo mye foskjellige folk også. Det jeg husker best er nok de jeg jobbet med Å så spennende TVI TVI TVI!!!!!!!!!!!!!!!!!! :blomst_opp: Knekk en arm og fem føtter og alt det der Å så artig det høres ut å dra på konserter i England og Irland, må jo bli helt supert Jeg har vært på en konsert i England, med Bogus Brothers, men de har du sikkert ikke hørt om, de var populære lokalt. Det var i York. Kjempe fin by Ha det fint så lenge :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. april 2005 #558 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg har sittet i resepsjonen på motell, var helt greit. Men jeg jobbet bare nattevakt og hadde endel annet ansvar også, frokost og litt sånn. Helt grei jobb. Treffer jo mye foskjellige folk også. Det jeg husker best er nok de jeg jobbet med Å så spennende TVI TVI TVI!!!!!!!!!!!!!!!!!! :blomst_opp: Knekk en arm og fem føtter og alt det der Å så artig det høres ut å dra på konserter i England og Irland, må jo bli helt supert Jeg har vært på en konsert i England, med Bogus Brothers, men de har du sikkert ikke hørt om, de var populære lokalt. Det var i York. Kjempe fin by Ha det fint så lenge :klem2: Jeg ringte nå, og har intervju imorgen kl 10:30! YIPPEY! Ja, har jobbet ute på bedrifter før, men aldri moteller eller hoteller. Godt å høre det er greitt Ja, elsker konserter!! Har ikke hørt om de nei.. Men kult å se lokale band og, de er jo ofte like bra de! Håper du koser deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 18. april 2005 #559 Del Skrevet 18. april 2005 WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW :blomst_opp: Det er jo kjempe bra!!!!! Å så spennende Du kommer helt sikkert til å ha det fint i en sånn jobb.. Dette var artig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #560 Del Skrevet 18. april 2005 Er du iferd med å bli ansatt i ny jobb!! Det er jo toppen!!! TviTvi! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg