Gå til innhold

diary of an angel

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Seleena

Australia virker spennende. Men det er skummelt å flytte så langt! Hvordan gikk språket og sånt da? Var du i klasse med andre fra Skandinavia?

Jeg er fra Hordaland :) NESTEN der Chanela bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Var laaangt ja Seleena, men gikk greitt det. Hadde masse fri hvert halvår. Var der 1.5 år :) Halve klassen var norske!! :ler: Litt kjipt egentlig, for jeg valgte australia, og tenkte det var mindre norske som reiste der iforhold til feks England. men det har tatt helt av!

Men var jo greitt også da. Kom heldigvis i snakk med noen kjapt og flytta inn med noen fra Oslo. For med engang jeg kom bodde jeg meg ei fra Kina & Zimbabwe... de kunne ikke mye norsk..!

Anbefaler Australia ja.. :) Men veldig mange reiser dit, og det er jo veeeldig langt... Har du tenkt på å studere i utlandet snart? Anbefaler ABSOLUTT å ta turen til utlandet før det er for seint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seleena

Jeg vet ikke om det blir hele utdanninga i utlandet, men hadde vert spennende med deler av den. Spørs hva jeg finner på......

Sånn som det er nå, så frister det ikke å begynne å studere, så det kan jo vere jeg tar meg en backpackferie til Australia eller SørAmerika etter et halvt år med jobbing :) Men må finne noen venner som har den samme interessa ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Jeg vet ikke om det blir hele utdanninga i utlandet, men hadde vert spennende med deler av den. Spørs hva jeg finner på......

Sånn som det er nå, så frister det ikke å begynne å studere, så det kan jo vere jeg tar meg en backpackferie til Australia eller SørAmerika etter et halvt år med jobbing :) Men må finne noen venner som har den samme interessa ...

Ja, vi var backpackere, noen av oss norske på universitetet når det var Spring Break, det var den kuleste ferien jeg har hatt EVER! Da looover jeg deg at du kommer til å kose deg ihel & aldri vil hjem.. ;)

Da reiste vi fra Newcastle, opp til Brisbane, og avslutta i Airlie Beach (hvis du har et kart?)... Just herli... ;)

Nå skal vi snart se BB, hekta på teite programmet... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Du får gi ham en natta- :klem2: fra meg ;)

Gjorde det :ler: Hvem er det sa han? Fortalte at det var ei jeg skriver med på datan når jeg sitter der, skal hilse :ler::vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Gjorde det :ler: Hvem er det sa han? Fortalte at det var ei jeg skriver med på datan når jeg sitter der, skal hilse :ler::vinke:

:ler: Kult ;)

Nå har vi sett BB, 2 som gikk ut. Begynner faktisk å bli litt lei hele greia, skjer så lite.

Skal kjøpe baguetter snart, og ha i ovnen med smelta ost på :sikle: , og se resten av "Man on Fire".. den var så spennende.. :) Og 24, hvis de kommer ned snart! :hoppe:

Har du en kos kveld? Hanging around at KG ;) ?

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chrizzy
:ler: Kult ;)

Nå har vi sett BB, 2 som gikk ut. Begynner faktisk å bli litt lei hele greia, skjer så lite.

Skal kjøpe baguetter snart, og ha i ovnen med smelta ost på :sikle: , og se resten av "Man on Fire".. den var så spennende.. :) Og 24, hvis de kommer ned snart! :hoppe:

Har du en kos kveld? Hanging around at KG ;) ?

:kose:

Joda, men jeg leste en tråd her som gjorde meg så trist :grine:

Men det er over nå :ler:

Kos deg med baguetter, hørtes skikkelig naMMM ut :sikle: Og film :) Og med typen da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Goooooooooooooooood Mooooooooooooooooorning Stavanger :fred:

:ler::ler2:

Ny dag :tommelsmil: Kanskje telefonen ringer :)

Eller kanskje du bare får en super duper koselig dag :kose:

Ha det sååååååååå bra :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Chrizzy,

hihi! Koselig morgen-melding ;)

God morgen Bodø!!

Hvilken tråd du så igår som gjorde deg :cry: ??

Vi så ferdig Man On Fire igår, så la vi oss i loppekassa.

Ja, håper de ringer idag, men kanskje litt tidlig å håpe enda. Først må jeg sende over cv'en.. Jeg får fylle den litt mer ut nå om jeg husker mer hva jeg har gjort (leeenge siden!) ;)

Hva du har gjort siden du sto opp idag da?

JIPPI!! Fint vær idag også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chrizzy
Chrizzy' date=

hihi! Koselig morgen-melding ;)

God morgen Bodø!!

Hvilken tråd du så igår som gjorde deg :cry: ??

Vi så ferdig Man On Fire igår, så la vi oss i loppekassa.

Ja, håper de ringer idag, men kanskje litt tidlig å håpe enda. Først må jeg sende over cv'en.. Jeg får fylle den litt mer ut nå om jeg husker mer hva jeg har gjort (leeenge siden!) ;)

Hva du har gjort siden du sto opp idag da?

JIPPI!! Fint vær idag også!!

Æsj, det var den der :grine::grine: Minna meg bare på hvor lei meg jeg var på grunn av det, og jeg prøvde å prøvde :grine: Hulk !!!

Men det går så bra nå :):)

He he :briller:

Nå har jeg skrevet et undervisnongsopplegg på 2,5 sider, ble genialt :idesmil: En lærer er en kunstner :tommelsmil:

Nå skal jeg se på media og brusgenerasjonen og skrive ca en side om det :) Oppgaven vår er på 15 sider, fordelt på 4 stykker, så det er ikke ille :)

Håper du koser deg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem? dagbok? jeg? ehm.. jo.. jeg.. kremt.. du skjønner.. :oops: :sjenert:

Vel.. jeg er en sånn periode-skriver, tror jeg.. hehe.. :ler: og nå er jeg her igjen.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
hvem? dagbok? jeg? ehm.. jo.. jeg.. kremt.. du skjønner..  :oops:  :sjenert:  

Vel.. jeg er en sånn periode-skriver, tror jeg.. hehe..  :ler:  og nå er jeg her igjen..  :ler:

:ler: Koselig du stikker innom vertfall! ;) Ja, er ikke vits med dagbok om du ikke er her så veldig ofte ;)

Håper du har en kos dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, jeg har da dagbok!! :o

Jeg prøver bare å være.. heter den.. scroll litt nedover, ikke så stor, men den er da der..! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Håper du koser deg også Chrizzy!

Den :grine: ?? ...... Godt det går bra nå ;)

Godt det går bra med skrivinga;)

Høres gøy ut!

Og håper du finner ut hva du skal velge som fag & hvor du skal flytte, kan ikke være lett!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...