studerende Skrevet 1. september 2018 #61 Skrevet 1. september 2018 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei alle dere som mener at det er sosial intelligens å ha samleie (til og med på første date!) men ikke å runke: Hvor mange samleier/hvor lenge må man være sammen før dere synes man kan begynne å runke? Selv om noen kaller dette sosial intelligens vil jeg heller hevde at det handler om kultur. Når jeg vokste opp var terskelen for samleie veldig mye høyere enn for runking. Anonymkode: 1abb1...650 Nei, jeg mener ikke det. Jeg mener det er lav sosial intelligens å bare dra frem kølla og legge seg ned alene og klappe torsken. En mer fornuftig fremgangsmåte hadde for eksempel vært å si til henne "vel, om du ikke har lyst på sex så har du kanskje lyst til å finne på noe annet spennende" med et lurt smil og litt glimt i øyet. Endret 1. september 2018 av studerende 7
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #63 Skrevet 1. september 2018 Han kunne/burde jo funnet ut om du synes det var greit om ikke annet. Ført hånda di til skrittet sitt og spurt om du kunne tatt på ham f.eks. Eller si ifra om at han tenner så sykt på deg at han egentlig kunne tenke seg å få utløsning selv om samleie var uaktuelt. Be "pent" on en bj eller en runk. Jeg hadde satt pris på om samboeren min tok saken i egne hender om han hadde sykt lyst på sex og gått og venta på det hele dagen.. En fyr jeg hadde truffet 6 ganger hadde ikke fått samme reaksjon fra meg. Men nå hadde samboeren min faktisk spurt om det var greit, til og med 8 år etter første daten. Anonymkode: 7b8f3...2cb 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #64 Skrevet 2. september 2018 Folk er forskjellige! Jeg hadde gitt han en blowjob og frustrert meg grenseløst over mensen, og det hadde vært en ganske vanlig 6. date for å si det sånn. Men så klart, finner man det rart eller ubehagelig så er det vel bare å si klart fra? Anonymkode: fb1ce...b73
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #65 Skrevet 2. september 2018 På 1.9.2018 den 3.46, AnonymBruker skrev: Navnet hans begynner vel ikke på T? Anonymkode: 3da6e...8f4 Hu venninna mi som opplevde dette (nevnt tidligere tråden). Han fyren som hun opplevde det med het noe på T. Hvor gammel er han du sikter til? Anonymkode: b008f...7d2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #66 Skrevet 2. september 2018 Er mann og hadde ikke funnet på å jort det selv ivertfall😂 Anonymkode: bee64...79e 1
duplexx Skrevet 2. september 2018 #67 Skrevet 2. september 2018 Åååååå jeg kan ikke styre meg.. hvem trenger tv-kanaler når man har KG. 1
Gjest supernova_87 Skrevet 2. september 2018 #68 Skrevet 2. september 2018 På 1.9.2018 den 0.23, AnonymBruker skrev: Ta her Vi ble selvfølgelig litt kåre begge to av å kline, men vi hadde det hyggelig, småsnakket og koste, jeg opplevde det ikke som en ren seksuell stund om dere skjønner. Jeg hadde feks alle klærne på. Jeg skjønner bare ikke hvorfor at det at han ble kåt betyr at det må "ordnes" opp i? Det er vel ikke krise å være kåt uten å få utløsning en gang i blant.. Anonymkode: 4eedf...90d Hvem bryr seg om det var rart eller ikke, hvis du synes det var ubehagelig og uønsket. Selv om han utfører den seksuelle handlingen på SEG SELV, er det likevel en seksuell handling utført MED deg siden du ligger rett ved siden av. Å ta for seg på den måten selv om det er på egen kropp når den andre parten ikke har lyst til det er ikke greit. Men dette fordrer jo at du sier fra om dine grenser. Sex er langt mer enn penetrering, og det plager meg skikkelig med de som har en slags "lufta er fri for alle"-holdning til at de selv må "få lov" å gjøre hva de vil med egen kropp foran andre selv om de ikke har lyst. Argumentet "jeg er så hard så jeg må komme nå" eller "jeg er mann og har jo mine behov" er SKIKKELIG lavmål, og er kun noe som presser den andre og prøver å ugyldiggjøre deres NEI. Når den andre har påstått sine behov så blir det vanskeligere å sette en grense og si at man ikke ønsker en del av dette, da blir man rigid og prektig. Jeg tror jeg lager meg en ny regel nå, menn som mener at det er MITT ansvar at de har behov er ikke noe å samle på. Hvis det er så ubehagelig å bli hard kan de si fra om at vi må ta det litt rolig, han trenger avstand til å roe ned, eller at han går for seg selv litt og fikser "problemet". At mine grenser blir respektert er helt essensielt, og jeg kjenner seriøst jeg blir sur og trigget av å lese det du beskriver TS. Si det til ham, si hvordan dette opplevdes for deg og hans reaksjon vil avgjøre om han er noe å ta vare på. Jeg hadde en lignende hendelse med han jeg er med nå (selv om han heldigvis aldri ytret "jeg må bare" eller noe lignende, han hadde det at han var i halvsøvne som forsvar), og hans anger og unnskyldning og åpenlyse skam over at han hadde fått meg til å føle det jeg følte gjorde det lett å fortsette med ham likevel. Jeg fikk mer tillit til ham og tryggheten ble bygd opp på ny. Hans reaksjon når jeg fortalte hvordan det hadde vært for meg viste at hans handlinger var en feil og ubetenksomhet når han var trøtt, og ikke handlet om underliggende holdninger hva kvinner seksualitet og mine grenser angår. Det avgjør. Det er ikke feil av deg å avslutte forholdet basert på denne hendelsen om han ikke tar din reaksjon på alvor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå