Gå til innhold

Daten begynte å runke

Fremhevede innlegg

Skrevet

nei damer dette er ikke greit.

tenk på teknikkene dere bruker når dere skal ha barn.

De er langt styggere enn den uskyldige stakkaren i TS sin tråd!!!

Anonymkode: 3d824...42b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som at han ikke er spesielt sosialt oppegående og dette var hans måte å si at han virkelig hadde satt pris på en BJ. 

Skrevet

Jeg personlig hadde likt det og fortsatt med å suge han eller noe. :)

Men kan forstå at det virker merkelig. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må bare høre hva dere synes om dette: jeg dater en fyr og vi har møttes en 5-6 ganger. Hadde sex første gang på 3. daten. Siste daten var vi hjemme hos han, jeg hadde mensen og ville ikke ha sex. Sa fra om det. Vi kysset og koste og det var romantisk. Plutselig løsner han på buksa og drar fram penis og sier at han trenger å få utløsning. Og setter i gang å runke. Er ikke det litt spesielt? Er jeg sær som reagerer kanskje?  

Anonymkode: 4eedf...90d

Navnet hans begynner vel ikke på T?

Anonymkode: 3da6e...8f4

Skrevet

Hvis det hadde vært en person jeg bare hadde hatt sex med et par ganger, og datet i såpass kort tid... hadde jeg nok blitt lettere sjokkert 😅 syns det var drøyt og det virker som fyren har lite sosial intelligens. Han kunne ventet til du hadde dratt. 

Hadde det derimot vært kjæresten min hadde jeg reagert helt annerledes. 

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke synes det var rart i seg selv.

Men hadde syntes det var litt ukomfortabelt iom at jeg allerede hadde sagt nei til sex også blir det litt sånn bli med eller se på til jeg blir ferdig situasjon.... 😅

Anonymkode: d11c6...94f

• Liker 2
Skrevet

Utrolig pressende og teit. Hadde fått helt avsmak. Må innrømme jeg gjorde dette med en eks noen ganger fordi han ikke ville ha sex, jeg gjorde det kun for å fremprovosere at han liksom skulle få mer lyst på meg, men det fungerte jo helt motsatt. I dag skammer jeg meg for at jeg gjorde dette, det er selvfølgelig helt greit å ikke ha lyst, og om den andre har lyst da så får de i værste fall gå i dusjen å ta seg en runk (det ble min løsning i hemmelighet også, så jeg ikke pressa det på han) .

Anonymkode: 54c5c...9fb

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ta her

Vi ble selvfølgelig litt kåre begge to av å kline, men vi hadde det hyggelig, småsnakket og koste, jeg opplevde det ikke som en ren seksuell stund om dere skjønner. Jeg hadde feks alle klærne på. Jeg skjønner bare ikke hvorfor at det at han ble kåt betyr at det må "ordnes" opp i? Det er vel ikke krise å være kåt uten å få utløsning en gang i blant..

Nei , det er ingen krise,

men utløsning er avslappende og man kan bli behagelig søvnig.

Selv om du hadde mange klær på så kan det ha vært en veldig seksuell opplevelse for han. Du gjør han seksuelt ivrig.

• Liker 2
Skrevet

Ser ikke problemet? I den situasjonen hadde jeg tatt initiativ til handjob eller blowjob. Er ikke det normal da? Blir jo ikke aseksuell selv om man har mensen. 

Anonymkode: 00372...7b2

• Liker 4
Gjest Alterego666
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må bare høre hva dere synes om dette: jeg dater en fyr og vi har møttes en 5-6 ganger. Hadde sex første gang på 3. daten. Siste daten var vi hjemme hos han, jeg hadde mensen og ville ikke ha sex. Sa fra om det. Vi kysset og koste og det var romantisk. Plutselig løsner han på buksa og drar fram penis og sier at han trenger å få utløsning. Og setter i gang å runke. Er ikke det litt spesielt? Er jeg sær som reagerer kanskje?  

Jeg for min del fniser litt av både daten og deg. Utover det er ikke dette en big deal.

Skrevet

Æsj. Når skjedde det? Hvor gammel er han?

Anonymkode: 40e39...590

• Liker 1
Skrevet

Synes ikke det så rart, jeg. Dere er "nye" og spennende, dere kliner og koser og han vil komme, enkelt og greit - han fiksa jo biffen selv tilogmed! :) Hadde en eks som var sånn, ofte kunne vi ikke kline i sofaen før han begynte å runke, men jeg synes det var bare morsomt, sexy og litt søtt. 

Jeg vil forresten tro at han trodde du ikke ville ha sex pga mensen i seg selv, ikke at du ikke hadde lyst på sex og at han presset seg på deg. 

• Liker 3
Skrevet

Ææææsj nei skrekk og gru. Hadde aldri møtt han igjen etter noe sånt.  

Anonymkode: 52c31...8e3

• Liker 3
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Hjelpes. Da hadde det vært siste gang han så meg. Det har ikke noe med å være prippen å gjøre. Det har med sosial intelligens, og rett og slett stil å gjøre. Det vil si, mangel på begge deler. Hva gjorde du? 

Anonymkode: 45932...ea4

Veldig enig med deg! Tenkte først at dette måtte være en trolletråd, for det hørtes for utrolig ut.

7 hours ago, AnonymBruker said:

Kjip dame... når hun er 36 skal ha barn og tvinger mannen til å ligge med henne!!!!

6 hours ago, AnonymBruker said:

nei damer dette er ikke greit.

tenk på teknikkene dere bruker når dere skal ha barn.

De er langt styggere enn den uskyldige stakkaren i TS sin tråd!!!

Hæ???

Anonymkode: 9a54a...fc3

• Liker 3
Skrevet

Uff, hadde daua, hadde fått helt latterkrampe og turn off deluxe. 

Anonymkode: 16014...790

• Liker 2
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Langt fra ekkelt iallefall, jeg hadde synes det var kjempedeilig. Hadde blitt tent og digget det  og spesielt om dette var en jeg likte og var sammen med. Ja @Ragnar89, du er jo såå deilig å se på så da måtte jeg jo , hihi 😍

Skrevet

Merkelig oppførsel. Han kunne i det minste ha gått på badet først, synes jeg. 

• Liker 1
Skrevet

Som @FantasDick skriver så tror jeg kanskje det ble en misforståelse. Han trodde nok du mente at du ikke ønsket sex pga mensen, ikke at du ikke ville noe seksuelt i det heletatt. :)

• Liker 2
Skrevet

Hei alle dere som mener at det er sosial intelligens å ha samleie (til og med på første date!) men ikke å runke: Hvor mange samleier/hvor lenge må man være sammen før dere synes man kan begynne å runke?

Selv om noen kaller dette sosial intelligens vil jeg heller hevde at det handler om kultur. Når jeg vokste opp var terskelen for samleie veldig mye høyere enn for runking.

Anonymkode: 1abb1...650

• Liker 2
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, du kunne jo ha sugd han da..! 

Anonymkode: 1032c...7b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...