Gå til innhold

Daten begynte å runke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg må bare høre hva dere synes om dette: jeg dater en fyr og vi har møttes en 5-6 ganger. Hadde sex første gang på 3. daten. Siste daten var vi hjemme hos han, jeg hadde mensen og ville ikke ha sex. Sa fra om det. Vi kysset og koste og det var romantisk. Plutselig løsner han på buksa og drar fram penis og sier at han trenger å få utløsning. Og setter i gang å runke. Er ikke det litt spesielt? Er jeg sær som reagerer kanskje?  

Anonymkode: 4eedf...90d

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Han var ærlig mot deg. Ville du foretrukket om han skjulte det og ikke ville ha en intim relasjon med deg? Det kan kanskje kalles spesielt at han stoler på deg, men jeg syns det må være en bra ting at han gjør det og deler alt. Dvs at han er tent på deg.

Edit: Han krevde iallefall ikke at du skulle dra den for han. Men du hadde kanskje heller ville gjøre det?

Endret av Tøytigern
  • Liker 8
Skrevet

Hahaha si at det er en spøk. Jeg tror jeg hadde dødd av latter om daten min gjorde det :)

Anonymkode: da672...0ce

• Liker 23
Skrevet

Han håpa vel du ville suge han da. Men synes det var litt drøy oppførsel. 

Anonymkode: bdc5f...8f9

• Liker 17
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må bare høre hva dere synes om dette: jeg dater en fyr og vi har møttes en 5-6 ganger. Hadde sex første gang på 3. daten. Siste daten var vi hjemme hos han, jeg hadde mensen og ville ikke ha sex. Sa fra om det. Vi kysset og koste og det var romantisk. Plutselig løsner han på buksa og drar fram penis og sier at han trenger å få utløsning. Og setter i gang å runke. Er ikke det litt spesielt? Er jeg sær som reagerer kanskje?  

Tja, det er vel forståelig nok. Mange ville kanskje gitt ham en hjelpende hånd.

Anonymkode: 26a25...492

• Liker 10
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tja, det er vel forståelig nok. Mange ville kanskje gitt ham en hjelpende hånd.

Det ville jeg også trodd.

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha si at det er en spøk. Jeg tror jeg hadde dødd av latter om daten min gjorde det :)

Da tror jeg ikke det hadde blitt flere dates på deg, du...

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, Tøytigern skrev:

Da tror jeg ikke det hadde blitt flere dates på deg, du...

Det hadde vært heeelt greit. Altså nå ville jeg sannsynligvis hatt sex allerede på 1. date, men hvis jeg av forskjellige grunner ikke hadde, og han hadde dratt fram pikken og begynt å runke? Hahaha null sosial intelligens der ass.

• Liker 33
Skrevet

Det hadde vært heeelt greit. Altså nå ville jeg sannsynligvis hatt sex allerede på 1. date, men hvis jeg av forskjellige grunner ikke hadde, og han hadde dratt fram pikken og begynt å runke? Hahaha null sosial intelligens der ass.

Hvis dere ligger og kliner og han begynner å bli hard og du bare later som ingen ting så er det vel ikke så bra med sosial intelligens der i gården heller? Har du prøvd å være kjempekåt og formidle det på en rasjonell, sømmelig måte? 

• Liker 12
Skrevet

Hvis det var en jeg ikke kjente så godt hadde jeg kanskje opplevd det som spesielt. Jeg var sammen med kjæresten mim en god stund før vi har sex, men hvis det av en eller annen grunn ikke passer å ha sex så kan han fin runke ved siden av meg.

Anonymkode: fc1cf...6db

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Null sosial intelligens på deg som begynner å le.

• Liker 4
Skrevet

Ta her

Vi ble selvfølgelig litt kåre begge to av å kline, men vi hadde det hyggelig, småsnakket og koste, jeg opplevde det ikke som en ren seksuell stund om dere skjønner. Jeg hadde feks alle klærne på. Jeg skjønner bare ikke hvorfor at det at han ble kåt betyr at det må "ordnes" opp i? Det er vel ikke krise å være kåt uten å få utløsning en gang i blant..

• Liker 33
Skrevet

Ta her

Vi ble selvfølgelig litt kåre begge to av å kline, men vi hadde det hyggelig, småsnakket og koste, jeg opplevde det ikke som en ren seksuell stund om dere skjønner. Jeg hadde feks alle klærne på. Jeg skjønner bare ikke hvorfor at det at han ble kåt betyr at det må "ordnes" opp i? Det er vel ikke krise å være kåt uten å få utløsning en gang i blant..

Ta det som et kompliment. 

• Liker 5
Skrevet

Dette er evolusjonens gang heldigvis, hvis det var opp til deg ville det ikke vært mennesker igjen på denne kloden. 

I stedenfor bør du prise han!!!

Min erfaring er at damer er ofte utrolig prippene i begynnelsen av 20 åra, men når de vender 40 / 50 snus plutselig rollene, så jeg synes du bør tenke langsiktig, plutselig en dag er det du som ligger der... 

Du burde i det minste ha gitt han en handjob!

Anonymkode: 3d824...42b

• Liker 2
Skrevet

Å herregud så tacky og bare rennestein. Ser for meg en psyko som bor alene i en campingbil, spiser hermetikk kald fra boksen og blotter seg i parken hver kveld. Æsj. Stilløst.

Anonymkode: 06a9a...6ef

• Liker 15
Skrevet

Nei syntes ikke det han gjorde var noe rart. Dere lå jo å koste og sånt og dere har allerede vært intime og møttes flere ganger. 

Anonymkode: 49ead...673

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Å herregud så tacky og bare rennestein. Ser for meg en psyko som bor alene i en campingbil, spiser hermetikk kald fra boksen og blotter seg i parken hver kveld. Æsj. Stilløst.

Anonymkode: 06a9a...6ef

Er dette en karakteristikk du har erfaring med?

• Liker 10
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sug ham...

Anonymkode: f1c8c...f8d

• Liker 7
Skrevet

Vel, jeg hadde jo gitt beskjed om at jeg ikke ville ha sex.. Følelsen jeg sitter igjen med er at han har tvunget seg på meg. Jeg ville ikke ydmyke han når han først var i gang så spilte med, var vel litt overrasket også

• Liker 17
Skrevet

Hjelpes. Da hadde det vært siste gang han så meg. Det har ikke noe med å være prippen å gjøre. Det har med sosial intelligens, og rett og slett stil å gjøre. Det vil si, mangel på begge deler. Hva gjorde du? 

Anonymkode: 45932...ea4

• Liker 22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...