Gå til innhold

Menn som bruker strømpebukser


Mann 33

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tykk strømpebukse er jo et helt vanlig plagg uansett kjønn i den kalde årstiden. Tenner du på å bruke dette plagget, eller andre plagg som f. eks lue. Så må du jo bare bruke det hvis det gir deg litt ekstra glede. 

Dama du har helt sikkert også en greie. Mange blir tent av og føler seg sexy ved å gå med sexy undertøy, stayups eller av å gå truseløs. Hun er nok i gang allerede ved å praktisere denne lille gleden i livet uten at hun nødvendigvis har nevnt det for deg. 

Tror de fleste har "en greie" som gir de litt ekstra piff i livet. Noen har over 20 par sko... 

Bare tull å snyte seg selv for noe så uskyldig som kan gjøre livet ditt bedre. 

 

 

Anonymkode: f1895...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.5.2019 den 20.46, Hottrio skrev:

Kanskje jeg burde legge ut et bilde av meg selv iført strømper mm......

ikke for min del, men knock your self out.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.5.2019 den 20.46, Hottrio skrev:

Kanskje jeg burde legge ut et bilde av meg selv iført strømper mm......

Nei takk! 🤣

Anonymkode: c618c...30d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Min største fethis er p bli tatt bakfra fra min kone der hu har på strømpebukse og strap om og jeg har på tykk strømpebukse på, pirrer så sjuktt på det gtreine der, men tør ikke spørre kona 🥺 råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Finnes nettbutikk i norge med mannestrømpebukser. Da har du plass til utstyret.

 

Er så vanligt med menn i dame strømpebukser. To av de store merkene falke og wolford er unisex, fordi så mange menn kjøpe de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Bruker ofte nylonstrømpebukser, fordi det er deilig og opphissende å ha på. Bruker det både NPR vi har sex, når jeg runker og ellers. Brukes både hjemme og på jobb. Fantastisk å kjenne stram nylon som klemmer over ben, rumpe og baller! Kona og jeg har felles truser og strømpebukser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.8.2018 den 23.15, Mann 33 skrev:

En vilke som helst mann.

Nei

Anonymkode: 1b9bc...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bar si at du blir kåt av å ha på strømpebukser 😁 det er i verstefall morsomt liksom

Anonymkode: 8bb59...6b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det? Har du sagt hvordan det er? Bør jo være uproblematisk og gjerne gøy heller. Litt krydder er jo fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Jeg er en som er født mann men aldri helt har klart å finne meg til rette som det. Har mer eller mindre alltid følt at jeg ble født i feil kropp. I løpet av livet har jeg undertrykt disse følelsene og gått inn for å være og oppføre meg som en mann om enn så unaturlig det har føltes. Nå har jeg og min kone vært gift i snart 25 år og noen ganger i løpet av årene har dette kommet opp til overflaten slik at hun har blitt oppmerksom på at noe ikke var helt slik det skulle. Jeg kunne av og til sminke meg, prøve kjolene hennes og undertøyet hennes mens hun ikke var hjemme. Det var virkelig befriende å få kle meg mer i harmoni med følelsene mine. Hun så selvsagt at ting var flyttet på og slikt så hun forstod nok mer enn hun sa. Min kone er en meget attraktiv kvinne og har stort sett alltid brukt skjørt og strømper. Jeg  har alltid elsket å se henne kledd slik og det har nok mange andre også. Jeg er, med tanke på at jeg ikke føler meg som en mann, tiltrukket av damer. Kanskje kan man si at det er bra, men samtidig er det motstridende. Det hender jeg kan bli tiltrukket av menn også, men det har aldri fått utarte seg. Jeg har vært trofast mot henne hele tiden og det har aldri føltes som noe offer. Hun er den mest fantastiske person jeg vet om. Seksuelt har det ikke vært så lett for henne siden jeg nok til tider overkompenserte for å være mest mulig mann. Det bidro nok ikke til at hun fikk gode opplevelser bestandig. Jeg kunne slite med å få utløsning siden det på et vis var noe som manglet. Det finnes jo grenser for hvor lenge "inn og ut" kan oppleves som godt både for menn og kvinner. Men, etterhvert lot jeg det skinne mer og mer igjennom at jeg ikke var komfortabel med meg selv. Vi fikk snakket ut om alt. Som kvinne forstod hun egentlig veldig godt hva jeg manglet. Slik mange kvinner født i kvinnekropp liker å føle seg sexy, liker menn med makt, liker å bli verdsatt, liker å føle seg trygg og forstått så liker også jeg, som kvinne født i feil kropp å føle de samme tingene. Hun aksepterte og forstod meg uten å dømme meg nedenom og hjem. Det har ført til at vi kan ha jente kveld, vi kan begge kle oss og føle oss sexy sammen, vi kan skape trygghet og forståelse for hverandre og ikke minst har hun begynt å ta ledelsen i forholdet og i senga. Hun kjøper strømpebukser og truser og slikt til meg og behandler meg som den jeg føler jeg er. Det er virkelig en fantastisk følelse å få være meg selv sammen med henne. Når det krevs i familiesammenheng og slikt har vi valgt at jeg er mann og opptrer som det. Det går helt fint. Så oppfordringen er å snakke med din partner om det du liker. Du vil kanskje bli overasket over hva du kan få oppleve.

 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...