Gå til innhold

Menn som bruker strømpebukser


Mann 33

Anbefalte innlegg

Tenker mest «hvorfor i all verden vil en mann bruke strømpebukse, jeg som kvinne liker ikke å bruke det en gang» 😅😂😂

Ubehagelig og fælt. Men «to each his own».

Hadde syntes det var rart å se en mann i strømpebukse. Men kanskje litt mer de tynne nylonstrømpebuksene. Vet helt ærlig ikke om jeg klarer å se forskjell på stillongs, ullundertøy og tykke strømpebukser da 😅 så hadde kanskje ikke reagert like mye på akkrat d :) 

Anonymkode: 5595c...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har samme preferanser som TS og har vært gjennom det samme. Nå har jeg imidlertid blitt en voksen mann og er mindre redd for å eksponere meg. Da jeg traff min nåværende kjæreste fortalte jeg henne om mine preferanser med en gang, og det funket. Går med strømpebukser når det passer meg og vi har stadig vekk sex med strømpebuksene på.

Så mitt råd til TS er å kaste hemningene tIl side og si rett ut at du tenner på strømpebukser. Kanskje hun synes det er spennende å utforske din verden? Hvis hun ikke takler det er hun kanskje ikke den rette for deg. Men det er viktig ikke å tre fetisjen din over hodet på henne og at du leser signalene hennes. 

Lykke til!

Anonymkode: 720fb...585

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det er viktig ikke å tre fetisjen din over hodet på henne

:fnise:

Ser for meg en kvinne med strømpebukse som lue og strømpebena hengende ned som to lange kanin-ører. 

Anonymkode: e4805...412

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.9.2018 den 5.09, Mann 33 skrev:

Som dere ser er det jo fordommer her, en av grunnene til at jeg liksom ikke tør og fortelle om dette, det er jo liksom litt pinlig.

menn menn hva får man gjort har ikke valgt selv å ha strømpebukse fethish

Du er tydeligvis opphengt i «menn» også ser jeg. Vi andre ville skrevet; «men» med bare en n.

Anonymkode: 3427d...95f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tykke ullstrømpebukser er genialt til litt røff vinteraktivitet. Aldri problemer med stilongs som sklir opp og sokker som sklir ned og blottlegger bar hud. Burde vært et unisexplagg spør du meg.

Anonymkode: 481bc...c9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet i tråden er om TS skal fortelle til kona at han tenner på strømpebukser.

Kona til TS synes strømpebuksene er OK i seg selv, men hvordan vil hun reagere hvis han forteller at han også tenner på de? Bare en måte å finne ut det på, og det er å fortelle henne det. Ikke noe å være redd for hvis hun er ei skikkelig dame.

Anonymkode: 720fb...585

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok bare oppi hodet ditt. Hvilke preferanser man har om man liker stillongs eller strømpebukse er det ingen som bryr seg om. Eneste forskjell er jo bare om sokkene er for seg eller er en del av stillongsen.

Noen tenner på menn i dress, andre på ullgenser eller pupper.

Hvis det gir deg noe seksuelt å gå med strømpebukse eller ullgenser. Så må du jo bruke det så mye du kan og kose deg med det. Det er jo et helt vanlig basisplagg for begge kjønn.

Hvis du vil formidle til partneren din at du får noe seksuelt ut av å gå med strømpebukse eller ta henne på puppene. Så er det vel bare å gjøre det. Kanskje hun føler seg sexy med høye hæler eller utrigninger.

Anonymkode: f1895...ae3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 31.8.2018 den 23.22, AnonymBruker skrev:
 

Jeg har ærlig talt aldri sett en mann i tykke( eller tynne) strømpebukser! 

Tror jeg hadde kikket både to og tre ganger, dømt deg og snakket om deg. 

Det er skikkelig rart , og jeg visste ikke engang at det fantes strømpebukser for menn. Aldri sett noen gutter over  8 år med strømpebukser.

Anonymkode: d5f38...14b

Du har fordommer. Det er ikke mer merkelig at en mann bruker strømpebukse enn at kvinner bruker det, og hvorfor skulle det være det?

Anonymkode: b30d0...da6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.9.2018 den 7.29, Perle skrev:
 

Du må jo bare si det. Det er jo helt uskyldig. 

Hadde synes det var hot med min sambo i strømper jeg. :)

Så hyggelig at du synes det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel like lite merkelig at menn bruker varmt undertøy i form av longs eller strømpebukse. Som at kvinner gjør det? 

 

Anonymkode: f1895...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vell innrømme at jeg har prøvd å ha det på  - men da bare for meg selv. Digger damer i strømper det være seg stay ups, med holder eller strømpebukser. Syntes strømpekledde ben er drit sexy.

Hender at når jeg er borte hos vennepar/venninner og de har lagt fra seg en strømpebukse på badet, så skal man ikke se bort fra at jeg drar den litt utenpå kuken og runker litt med den. Blir liksom en nærhet til den digge dama i huset og herlig følelse å ha den rundt kuken - deilig stoff

Anonymkode: 7bce0...716

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Hei mann33. 

Føler du og jeg sitter i samme båt. Jeg har også 2 barn og samboer og er 33 år 😅

Min eks syntes det var helt greit at jeg brukte strømpebukse. Det var jo bare en stillongs med sokk på. Har mange tykke. Både fra pierre robert og cubus/kappahl og et par laget for menn som jeg kjøpte på nett. Tykke ribbestrikk ull/bomull. 

Det hendte også jeg ikke rakk å ta den av før sex også. Det var ekstra stas. 😉

Nå har jeg imidlertid fått en ny dame i hus. Jeg tenkte at her er det bare å buse ut med hva jeg bruker om vinteren, men turte ikke. Nå har jeg gjemt alle sammen og sitter med dilemmaet. Hvordan fortelle henne at jeg bruker strømpebukser og om jeg gjør det, hvordan vil hun reagere. Hadde før heller skulle fortalt i dine sko at jeg liker at begge går i det enn å måtte fortelle min nye flamme hele greia på nytt. 

Jeg også har det litt som deg at det også tenner meg, men i all hovedsak ta bort tabuet i eget hjem er viktigst. 

En annen ting? Vet ungene dine at du går med de? Turte aldri å vise meg til de. Redd for at "resten av verden" også får høre om det da.. 😅

Lykke til i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2.9.2018 den 8.17, AnonymBruker skrev:

Hvor i alle dager selger de mannestrømpebukser? Hadde aldri i min villeste fantasi trodd at det fantes. 

Anonymkode: 22aed...8fb

du er lite opplyst😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Til TS:

Dette er en fullstendig harmløs kink som ikke skader noen. Du jar ingen grunn til å føle deg demaskulinisert, og partneren din bør bare være glad og takknemlig for at du viser alle dine fasetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortalt alle kjærestene mine om min strømpebuksefetsij, og alle har taklet at jeg går i tykke ull-, bomull og nylonstrømpebukser så sant de er i mørke farger. Jeg er en maskulin mann og har aldri vært redd for å si det. Og ja, å ha sex med strømpebuksene på helt magisk. Ingenting å være redd for hvis det er ei skikkelig dame👍

Anonymkode: 720fb...585

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Rotemor skrev:

Jeg tipper din kone aner dette ;) 

Det tipper jeg også.  Og, det er mange mannfolk som liker å bruke både strømpebukser, strømper og andre dameklær 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎13‎.‎05‎.‎2019 den 20.09, barbent skrev:

du er lite opplyst😂

Det finnes til og med rosa pumps med høye hæler i størrelse 47  😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg burde legge ut et bilde av meg selv iført strømper mm......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...