Gå til innhold

Menn som bruker strømpebukser


Mann 33

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har ett lite dilemma, værtfall i hue mitt. Hva tenker dere kvinner om dette? De som synes dette er fjollete trenger ikke å skrive :)

jeg er en mann på 33 år er nå gift på år 2 og har 2 barn. En vilke som helst mann. 

Jeg har liksom en greie for tykke strømpebukser, ja du leste riktig :) jeg bruker tykke strømpebukser fordi jeg synes dette er bedre enn stillongs, jeg har en skuff med dette og min kone vet om dette, jeg vet at dette er bare ett plagg og ikke mer en det,det  er liksom slik at det er dere kvinner som bruker strømpebukser og ikke vi menn.

men at jeg bruker det er greit og godtatt av min kone. Men noe jeg ikke klarer å dele med henne er at jeg også tenner på dette..!

føler meg liksom skikkelig dumm, strømpebukse liksom. Det gjelder både at jeg har på og vis hu har på, jeg vil jo gjerne at hu skal ha på dette og men vil liksom ikke nevne dette for jeg synes dette er noe flaut..!

 

hva synes dere kvinner her?? Hva skal jeg gjøre? Jeg har så lyst å fortelle men synes dette er flaut, i tillegg er jeg liksom en kraftig kar med tatoveringer å slikt så jeg skal liksom være litt tøff.. dette er egentlig ganske dumt men jeg trenger noen råd og meninger :)

 

takk på forhånd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ærlig talt aldri sett en mann i tykke( eller tynne) strømpebukser! 

Tror jeg hadde kikket både to og tre ganger, dømt deg og snakket om deg. 

Det er skikkelig rart , og jeg visste ikke engang at det fantes strømpebukser for menn. Aldri sett noen gutter over  8 år med strømpebukser.

Anonymkode: d5f38...14b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ærlig talt aldri sett en mann i tykke( eller tynne) strømpebukser! 

Tror jeg hadde kikket både to og tre ganger, dømt deg og snakket om deg. 

Det er skikkelig rart , og jeg visste ikke engang at det fantes strømpebukser for menn. Aldri sett noen gutter over  8 år med strømpebukser.

Anonymkode: d5f38...14b

Ja, du høres jo mye sunnere ut enn en mann i strømpebukse... :ironi:

Anonymkode: e4805...412

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg syns det er mer rart at du har vært gift i 2år, også klarer du ikke snakke med din kone on din kink :P 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Mann 33 skrev:

Hei, jeg har ett lite dilemma, værtfall i hue mitt. Hva tenker dere kvinner om dette? De som synes dette er fjollete trenger ikke å skrive :)

jeg er en mann på 33 år er nå gift på år 2 og har 2 barn. En vilke som helst mann. 

Jeg har liksom en greie for tykke strømpebukser, ja du leste riktig :) jeg bruker tykke strømpebukser fordi jeg synes dette er bedre enn stillongs, jeg har en skuff med dette og min kone vet om dette, jeg vet at dette er bare ett plagg og ikke mer en det,det  er liksom slik at det er dere kvinner som bruker strømpebukser og ikke vi menn.

men at jeg bruker det er greit og godtatt av min kone. Men noe jeg ikke klarer å dele med henne er at jeg også tenner på dette..!

føler meg liksom skikkelig dumm, strømpebukse liksom. Det gjelder både at jeg har på og vis hu har på, jeg vil jo gjerne at hu skal ha på dette og men vil liksom ikke nevne dette for jeg synes dette er noe flaut..!

 

hva synes dere kvinner her?? Hva skal jeg gjøre? Jeg har så lyst å fortelle men synes dette er flaut, i tillegg er jeg liksom en kraftig kar med tatoveringer å slikt så jeg skal liksom være litt tøff.. dette er egentlig ganske dumt men jeg trenger noen råd og meninger :)

 

takk på forhånd

Hadde ikke vært noe stress for meg i alle fall. Så lenge han ikke vil tisse/bæsje på meg så går det meste helt greit. Strømpebukser er jo veldig uskyldig i så måte 🙂

Anonymkode: 19b27...f93

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det må være helt greit. Selv er jeg enn mann med litt store pupper og som gjerne bruker bh. Det gir meg bedre støtte i ryggen så da synes jeg det må være greit.

Anonymkode: 378b3...a98

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dere ser er det jo fordommer her, en av grunnene til at jeg liksom ikke tør og fortelle om dette, det er jo liksom litt pinlig.

menn menn hva får man gjort har ikke valgt selv å ha strømpebukse fethish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ved det er det som tenner deg? Er det fordi det strammer rundt kuken, og du får se hennes fasong i stram stilongs?
Spør av nysgjerrighet, for kan godt forstå det er tennene.

Jeg trodde det var vanlig at menn brukte tykk strømpebukse når det var kaldt, som vi også gjør for å beskytte oss mot kulden så at du har en skuff full av strømpebukser ville jeg ikke reagert på.

Om min mann fortalte meg at han tente på å gå å strømpebukse så hadde jeg ønsket at han ga meg noen hint om hvorfor i en lengre periode før han fortalte det. For eksempel si ting som at "Du har så stram og sexy kropp med strømpebuksene, jeg får lyst til å bare rive de av deg" også kanskje etterhvert rive hull i de og slikke hun mens hun har det på seg, for da går fokuset fort over at det er "sært" å tenne på til at hun får nytelse ut av det, og da er det ikke sært lenger. Og kanskje si i en spøkefull tone mens han har på seg strømpebukse selv og bulen hans er synlig, si ting som "ja hehe han her liker at du ser på han ;) " mens du griper tak i utstyret ditt gjennom strømpebuksa osv. Liksom gi det i dropp og hint over tid, så jeg skjønner hvor tenningen kommer fra, i stedet for at du bare sier ut fra det blå at det tenner deg når jeg trodde du bare brukte det fordi du syntes det var kaldt.
Min mann har også tatoveringer og er skikkelig macho, men jeg hadde syntes det var spennende om han hadde en sånn fetisj så lenge han forklarte meg hva det var som tente han med å ha på en selv, da er det lettere å sette seg inn i og forstå tenningen, og så lenge jeg forstår tenningen så tenner jeg jo selv på at han tenner! Er det det å vise seg frem uten å egentlig vise seg frem, eller er det fordi stoffet masserer kuken, eller hvorfor? :)

Anonymkode: c0d2f...733

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Perle skrev:

Du må jo bare si det. Det er jo helt uskyldig. 

Hadde synes det var hot med min sambo i strømper jeg. :)

Spøt han litt fleipete om han vil ta de på seg da vel :) :) 

Anonymkode: 844aa...eb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mann 33 skrev:

Som dere ser er det jo fordommer her, en av grunnene til at jeg liksom ikke tør og fortelle om dette, det er jo liksom litt pinlig.

menn menn hva får man gjort har ikke valgt selv å ha strømpebukse fethish

Men ingen av oss som har svart her, er noen du har kjent såpass lenge, at vi har vært gift med deg i 2 år. 
Ingen av oss som har svart her, er den personen som elsker deg. 

Ja det er fordommer i verden, det er det mot alt, sånn er dessverre livet. Menn det betyr ikke at DIN partner har de fordommene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde likt å sett min i strømpebukser som hadde strammet rundt pikken så man så konturene. Hadde bare vært deilig  i en seksuell setting

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Hadde likt å sett min i strømpebukser som hadde strammet rundt pikken så man så konturene. Hadde bare vært deilig  i en seksuell setting

Når du sier det på den måten...

...egentlig burde ALLE menn brukt strømpebukser :rodmer:

Anonymkode: e4805...412

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du sier det på den måten...

...egentlig burde ALLE menn brukt strømpebukser :rodmer:

Anonymkode: e4805...412

Hvertfall alle de som har en shower i stedet for grower da ;) Ikke noe å se på om pikken er liten

Anonymkode: c0d2f...733

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvertfall alle de som har en shower i stedet for grower da ;) Ikke noe å se på om pikken er liten

Anonymkode: c0d2f...733

FEIL! Jeg er kvinne så jeg liker kuk uansett størrelse :) 

Er bare mannfolk som er opphengt i størrelse.

Anonymkode: e4805...412

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke hatt noen problemer om kjæresten min gikk i, eller tente på tykke strømpebukser. Jeg har klart å finne meg to sokkefetishister av de fem jeg har hatt lengre forhold med, og det krydrer sexlivet vårt. Også får jeg helt magiske fotmassasjer. Og etter at jeg lærte meg å slappe av (for kilingen) synes jeg nå det er helt fantastisk når han slikker fotbladene mine gjennom sokkene. Jeg bruker ofte strømpebukser med ribbestrikk og hvite Nike eller Adidassokker over og da får jeg betydelig pleie.

Når kjæresten bruker tights og en hettegenser eller litt baggy treningsjakke, for eksempel Adidas Firebird synes jeg han er hot og da blir det lett sex. Jeg elsker å terge ham ved å slikke og kysse penisen hans gjennom tightsen, en fotballshorts enner en jogge eller treningsbukse. En tykk strømpebukse kunne gjort samme nytten egentlig. Det å beholde klær på noen ganger krydrer sexlivet vårt. En myk hettegenser eller treningsdress er jo bare deilig å kose seg i, om vi har rolig og myk sex. Andre ganger blir det for varmt men da er det jo bare å ta av. Sokker gir meg masse nytelse, men nå er det jo jeg som har de på.

Men jeg tror ikke en tykk strømpebukse på min kjære hadde vært noe problem. Tynne nylonstrømpebukser hadde blitt vel femi for meg. 

Min mann bruker leggvarmere over joggebuksa på vinteren. Jeg vet ikke om det er vanlig men kan ikke huske at noen av mine brødre gjorde det i alle fall. 

Anonymkode: ad227...fee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i alle dager selger de mannestrømpebukser? Hadde aldri i min villeste fantasi trodd at det fantes. 

Anonymkode: 22aed...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...