Gå til innhold

Frustrert av lite sex

Fremhevede innlegg

Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Kanskje ting hadde endret seg radikalt om du ikke forventet at hun skulle ta initiativ. Det er i hvertfall den største turn-off jeg kan tenke meg.

Anonymkode: cbc42...2d5

ja, tenk å være så frekk at ma forventer initiativ fra damen mer enn en gang i halvåret, makan til drittfyr altså...

Anonymkode: ee81a...d0e

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, eller skrev:

Dere må snakke om det, uten at dere diagnostiserer hverandre. Du må være kjæreste for henne uten å forvente at hun skal ha sex uten at hun er tent, og så må du finne ut av tenningsmønsteret hennes. Øv på å snakke om det.

Selvfølgelig skal man ikke forvente av noen at de har sex uten å være tent!

Men man bør kaste på hue og ræva ut de kvinnene som ikke interesserer seg for sex og som faktisk ikke tenner på kjæresten. Da er det noe galt!

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja, tenk å være så frekk at ma forventer initiativ fra damen mer enn en gang i halvåret, makan til drittfyr altså...

?

Det har jeg aldri sagt. Men for mange kvinner er det skummelt å måtte ta initiativ eller det er turnoff. Kanskje hun ville hart sex med en mer dominant mann. 

Det er lov å ikke tenne på underdanige menn. 

Men hvis de ikke passer, så bør de gjøre slutt.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

?

Det har jeg aldri sagt. Men for mange kvinner er det skummelt å måtte ta initiativ eller det er turnoff. Kanskje hun ville hart sex med en mer dominant mann. 

Og det er sikkert ikke skummelt for menn etter at de har blitt avvist gang på gang på gang på etc..

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, studerende skrev:

Og det er sikkert ikke skummelt for menn etter at de har blitt avvist gang på gang på gang på etc..

Derfor skrev jeg også at han må kreve at hun ikke avviser, hvis han skal hele tiden ta initiativet.

Fint om folk faktisk leser tråden og følger med.

Skrevet

Det er jo nesten ingen her inne som virker som de har et bra sexliv. Man svarer som man enten er seksuelt ødelagt av voldtekt og misbruk, evig jomfru, evig frustrert, asosial, bitter på menn, bitter på kvinner...

Er det i det hele tatt noen av dere som gir råd her inne, som har et sunt og normalt sexliv?

Skrevet (endret)
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Derfor skrev jeg også at han må kreve at hun ikke avviser, hvis han skal hele tiden ta initiativet.

Fint om folk faktisk leser tråden og følger med.

Beklager, jeg husker ikke ordrett alle innleggene fra ABer i degge tråden.

Jeg er litt usikker på om den typen tilnærming hadde fungert, men et godt forhold krever i alle fall stort sett innsats fra begge parter i forholdet og villighet til å inngå kompromisser.

Endret av studerende
Skrevet
5 minutter siden, studerende skrev:

Beklager, jeg husker ikke ordrett alle innleggene fra ABer i degge tråden.

Jeg er litt usikker på om den typen tilnærming hadde fungert, men et godt forhold krever i alle fall stort sett innsats fra begge parter i forholdet og villighet til å inngå inngå kompromisser.

Ja, den fungerer. 

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

?

Og for mer eller mindre alle menn er det betydelig skumlere fordi de prøver og prøver og prøver og vet at de vil bli avvist betydelig flere ganger enn de blir akseptert. Hvis menn skulle være like feige som kvinner her hadde det ikke fantes mennesker igjen, så hva med å manne seg opp litt og ta litt ansvar selv, kvinner?

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og for mer eller mindre alle menn er det betydelig skumlere fordi de prøver og prøver og prøver og vet at de vil bli avvist betydelig flere ganger enn de blir akseptert. Hvis menn skulle være like feige som kvinner her hadde det ikke fantes mennesker igjen, så hva med å manne seg opp litt og ta litt ansvar selv, kvinner?

Fordi jeg støtter ikke den feminismen som har vært til skade for menn i første omgang. Det er på tide å SNU SKUTA!

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet
På 1.9.2018 den 7.31, AnonymBruker skrev:

NEI, 1 gang i uka er ikke VELDIG lite nei. Med mindre du er nymfoman elns, men da er du jo ikke normal

Anonymkode: 865bd...3e5

1 gang i uka er lite i et ferskt forhold.

Anonymkode: 63294...15b

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

1 gang i uka er lite i et ferskt forhold.

Anonymkode: 63294...15b

1 år er ikke ferskt. 1 mnd er ferskt.

Anonymkode: 865bd...3e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...