AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #21 Skrevet 31. august 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan ikke snakke seg til sex, men man kan - og bør! - stille krav eller ultimatum. Det å ikke kreve noe man ønsker, betyr at man ser på seg selv som mindre verdt, dette skjer ubevisst, og dermed ser også partneren på en som mindre verdt, dette skjer også ubevisst, og hvem vil vel ha sex med noen de synes er mindre verdt? Vær obs på å sette deres egen verdi høyt! Anonymkode: cbc42...2d5 Jeg er nok ganske enig, men eksplisitt ultimatum tror jeg riktignok ingenting på. Anonymkode: 2a16a...a10 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #22 Skrevet 31. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er nok ganske enig, men eksplisitt ultimatum tror jeg riktignok ingenting på. Anonymkode: 2a16a...a10 Det er helt i orden. Man velger selv hva man vil finne seg i. Jeg mener at totalen her (unge mennesker, kun vært sammen kort tid, den ene ser ikke viktigheten av sex eller gidder ikke bry seg) er så dårlig at jeg tror like gjerne jeg ville dumpet. Det finnes mange bra mennesker der ute, hvorfor velge de mest hjelpesløse? Anonymkode: cbc42...2d5 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #23 Skrevet 31. august 2018 Hun hadde sikkert sex med deg i begynnelsen for det var forventet, nå som dere er et par trenger hun ikke gjøre det lenger. Dump henne. Anonymkode: b9268...be5 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #24 Skrevet 31. august 2018 Høres ut som en kvinne som har svært lite sexbehov. Hun var med på leken i starten da forholdet var nytt, men nå kommer den ekte personligheten på området tilsyne. Litt urovekkene med tanke på hvor unge dere er og uten barn og hverdagslogistikk som antaglig vil gjøre problemet ennå større. Hun vil neppe forandre seg til det bedre, du bør tenke grundig gjennom om du kan leve et liv med lite sex, og hvor du sannsynligvis alltid må ta initiativet. Anonymkode: 07c46...903 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #25 Skrevet 1. september 2018 1 gang i uka er IKKE lite. Hun kommer med unnskyldninger fordi hun syntes det er upassende med sex, enten fordi : a) du ikke tilfredstiller hun så tilstrekkelig at hun syntes det er noe vits med å ha sex. Gi hun god tid og multiorgasmer og jeg skal love deg hun er i humør oftere. b) at du kun er kjærlig når du vil ha sex, og ikke kjærlig og intim i useksuelle sammenhenger. Da blir kjærligheten og intimiten falsk og basert på at du vil ha en orgasme ut av det, og ikke fordi du elsker henne. Dette er de vanligste årsakene. Så er det også et alternativ at hun ikke har de samme følelsene for deg lenger og vil ut av forholdet, eller at nyforelskelsen er gått over (som normalt sett skjer rundt 1 år) så hormonene ikke er like yre som før. Anonymkode: 15df6...df7 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #26 Skrevet 1. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: 1 gang i uka er IKKE lite. Hun kommer med unnskyldninger fordi hun syntes det er upassende med sex, enten fordi : a) du ikke tilfredstiller hun så tilstrekkelig at hun syntes det er noe vits med å ha sex. Anonymkode: 15df6...df7 Jo, 1 gang i uka er veldig lite og TS skrev at hun får orgasme hver gang. TS, du bør dumpe henne. Anonymkode: b9268...be5 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #27 Skrevet 1. september 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. Har snakket om det i etterkant, så ingen sure/frustrerte følelser når vi tar tatt det opp. Hun sier hun vet at hun ikke har blitt bedre på iniativtaking eller frekvens på sex, men at hun ikke vet hvorfor, men forsikrer meg om at hun har lyst. De siste gangene har hun blitt irritert på meg når jeg tar det opp, å sier at hun vet hva jeg skal si, å der stopper samtalen. Gidder ikke kjefte på henne eller bli irritert tilbake, men forklarer mine tanker/følelser/spørsmål rundt det og om hun kan tenke seg om hvorfor det er slik. Anonymkode: c1091...5d0 Siden du formulerer det med at du ikke GIDDER å kjefte på henne, mener du at det at hun ikke er i humør til å ha sex når som helst når du har lyst , er grunn til å kjefte eller bli irritert på hun? Hvorfor bli irritert? Hva med å bare akseptere forskjellene? Ta deg en runk i dusjen, inkluder mer romantikk i hverdagen så hun føler seg verdsatt og begjært uten å bli et bruksobjekt. Problem solved. Anonymkode: 15df6...df7 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #28 Skrevet 1. september 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Man kan ikke snakke seg til sex, men man kan - og bør! - stille krav eller ultimatum. Det å ikke kreve noe man ønsker, betyr at man ser på seg selv som mindre verdt, dette skjer ubevisst, og dermed ser også partneren på en som mindre verdt, dette skjer også ubevisst, og hvem vil vel ha sex med noen de synes er mindre verdt? Vær obs på å sette deres egen verdi høyt! Anonymkode: cbc42...2d5 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis ikke dama er moden nok til å forstå viktigheten av sex, så er det bare dumt å skulle begynne å drive opplæring. Finn heller noen som er motivert for et forhold, vet det mest grunnleggende om forhold, og som er med på å trekke lasset fra første stund. Anonymkode: cbc42...2d5 Jeg trodde poenget til troll var å komme med noen morsomt og vittig, og ikke bare leke fullstendig dumme. Det første jeg siterer her er jo som tatt ut fra kjeften på en voldtektsmann. Nei, man kan ikke eller bør ikke stille krav om sex fra andre når det passer en selv, da får man ha sex med seg selv og la andre gjøre det de føler for! Hvis du ikke er et troll hva er det du prater om egentlig? Fordi man ikke har ekstrem høy sexlyst og kaster seg over mannen hver gang han har lyst som om man skulle fått en million for det , så syntes man liksom den andre er mindre verdt? Moden nok til å forstå viktigheten av sex, vel du virker hvertfall ikke moden i det hele tatt om du virkelig mener at sex er det mest grunnleggende i et forhold. Tipper du ikke har noen særlig lange forhold bak deg i hvertfall, om det er sex du tror er grunnen til å ha kjæreste. Anonymkode: 15df6...df7
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #29 Skrevet 1. september 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, 1 gang i uka er veldig lite og TS skrev at hun får orgasme hver gang. TS, du bør dumpe henne. Anonymkode: b9268...be5 Nei, det er normalen. At TS hevder hun får orgasme hver gang gjenspeiler ikke nødvendigvis sannheten. At hun selv hevder hun får orgasme gjenspeiler heller ikke nødvendigvis sannheten. Mange kvinner blir shamet om de ikke får orgasme, og lyver om dette for å tilfredstille og blidgjøre mannen og ikke bli sett på som "turnoff " eller "kravstor" av han om de er ærlige og sier at de ikke får orgasme. Klart at det oppleves som en støkk når man går fra å ha ofte sex, til sjeldnere sex, men det er noe alle par er igjennom, og om han ikke overlever med 1 dag i uka så vil han aldri overleve et eneste langvarig forhold. Det er naturlige faser av livet man ikke har sex på ukesvis eller månedsvis uten at det trenger å være noe galt, så om det pga sex 1 gang i uka står mellom å dumpe pga det, ja så håper jeg han dumper henne jeg også, for hun fortjener ikke en masete, bitter og sutrende mann når hun går gravid med null sexlyst og store smerter, eller en utro mann når hun ligger på sykehuset med kreft og ikke kan la han få tømme seg i henne. Anonymkode: 15df6...df7 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #30 Skrevet 1. september 2018 16 minutter siden, AnonymBruker said: Jo, 1 gang i uka er veldig lite og TS skrev at hun får orgasme hver gang. TS, du bør dumpe henne. Anonymkode: b9268...be5 NEI, 1 gang i uka er ikke VELDIG lite nei. Med mindre du er nymfoman elns, men da er du jo ikke normal Anonymkode: 865bd...3e5 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #31 Skrevet 1. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, det er normalen. At TS hevder hun får orgasme hver gang gjenspeiler ikke nødvendigvis sannheten. At hun selv hevder hun får orgasme gjenspeiler heller ikke nødvendigvis sannheten. Mange kvinner blir shamet om de ikke får orgasme, og lyver om dette for å tilfredstille og blidgjøre mannen og ikke bli sett på som "turnoff " eller "kravstor" av han om de er ærlige og sier at de ikke får orgasme. Klart at det oppleves som en støkk når man går fra å ha ofte sex, til sjeldnere sex, men det er noe alle par er igjennom, og om han ikke overlever med 1 dag i uka så vil han aldri overleve et eneste langvarig forhold. Det er naturlige faser av livet man ikke har sex på ukesvis eller månedsvis uten at det trenger å være noe galt, så om det pga sex 1 gang i uka står mellom å dumpe pga det, ja så håper jeg han dumper henne jeg også, for hun fortjener ikke en masete, bitter og sutrende mann når hun går gravid med null sexlyst og store smerter, eller en utro mann når hun ligger på sykehuset med kreft og ikke kan la han få tømme seg i henne. Anonymkode: 15df6...df7 Dine personlige erfaringer er ikke førende når det kommer til TS sin situasjon. Beklager at du har opplevd vonde ting men verden kretser ikke rundt deg. Anonymkode: b9268...be5 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #32 Skrevet 1. september 2018 Med tanke på alder osv, høres det bare ut som om hun ikke er så interessert i deg lenger. Ender vel med at hun dumper deg og sier det var fordi du var var for sexfiksert, i god konfliktsky ånd. Anonymkode: 3c604...d79 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #33 Skrevet 1. september 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dine personlige erfaringer er ikke førende når det kommer til TS sin situasjon. Beklager at du har opplevd vonde ting men verden kretser ikke rundt deg. Anonymkode: b9268...be5 Beklager at du har så ræva liv at du må bruke det på å trolle og mistolke med vilje. God bedring! Anonymkode: 15df6...df7 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #34 Skrevet 1. september 2018 Jeg var den dama i mitt forrige forhold. I starten var det fordi sexen var kjedelig og ga me lite, etterhvert så dabbet følelsene mine for ham av og lysten på ham forsvant. Jeg prøvde virkelig å finne tilbake, men det bare gikk ikke. Etter to år så hadde jeg ikke lyst på ham lengre i det heletatt og sex ble nesten noe ekkelt - pliktsex er aldri noe bra.... Nå i et nytt forhold som har vart 4 år, så har jeg like mye lyst på ham nå som i starten da vi ble sammen - kan godt ha sex 3 ganger en dag. Vi finner på ting i og utenfor senga, og sexchatter/sender bilder. I mitt tilfelle så gikk det ikke å få tilbake lysten. Jeg vet ikke om vi damer er så kompliserte som vi skal ha det til... føler det blir brukt som en unskyldning avogtil. Vi har like mye lyst og kåtskap som en mann. Men lysten vår er nok mer styrt av følelsene våre avogtil. Nå elsker jeg kjæresten min noe helt vanvittig da, og synes sexen er utrolig bra - pluss at hele ham tenner meg. Anonymkode: fdd0b...929
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #35 Skrevet 1. september 2018 Går hun på p- piller, eller har bytta p- pille merke? Selv merker jeg sterk reduksjon i sexlysten ved bruk av hormonell prevansjon. Jeg forstår at du synes 1 gang i uka er lite etter såpass kort tid sammen. Det er også frustrerende når partner nesten aldri tar initiativ. Jeg har vært sammen med mannen min i 11 år, og vi har sex 1-3 ganger i uka. Det er innafor etter så mange år, med barn/ turnusjobb/ fritidsinteresser så blir det ikke tid til mer. Anonymkode: 63294...15b
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #36 Skrevet 1. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg trodde poenget til troll var å komme med noen morsomt og vittig, og ikke bare leke fullstendig dumme. Det første jeg siterer her er jo som tatt ut fra kjeften på en voldtektsmann. Nei, man kan ikke eller bør ikke stille krav om sex fra andre når det passer en selv, da får man ha sex med seg selv og la andre gjøre det de føler for! Hvis du ikke er et troll hva er det du prater om egentlig? Fordi man ikke har ekstrem høy sexlyst og kaster seg over mannen hver gang han har lyst som om man skulle fått en million for det , så syntes man liksom den andre er mindre verdt? Moden nok til å forstå viktigheten av sex, vel du virker hvertfall ikke moden i det hele tatt om du virkelig mener at sex er det mest grunnleggende i et forhold. Tipper du ikke har noen særlig lange forhold bak deg i hvertfall, om det er sex du tror er grunnen til å ha kjæreste. Anonymkode: 15df6...df7 For meg er sex en stor del av poenget med å ha en mann, ja. Jeg liker sex for min egen del, og bruker det ikke som et kynisk middel for å få fatt på en slave. At enkelte kvinner bruker sex tidlig i forholdet og så slutter med det, som en honningfelle, for å få en mann på kroken og få han til å male huset og vaske gangen, er, om ikke akkurat voldtekt, så i alle fall et stort svik. Anonymkode: cbc42...2d5 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #37 Skrevet 1. september 2018 Er det kona mi du beskriver? I det minste stemmet ALT som du skrev... men nå har vi 2 småbarn som suger energien ut av oss... hold ut. Det vil trolig bli bedre. Anonymkode: ffb6a...6cb
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #38 Skrevet 1. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det kona mi du beskriver? I det minste stemmet ALT som du skrev... men nå har vi 2 småbarn som suger energien ut av oss... hold ut. Det vil trolig bli bedre. Anonymkode: ffb6a...6cb Det vil det ikke. De er midt i tyveårene og har vært sammen i ett år. Nå må dere menn slutte å finne dere i alt og la dere tvinne rundt fingeren. Det er ikke attraktivt! Bare det å la seg tvinne rundt fingeren til en kvinne kan føre til mindre sex. Det er turn off. Finn ryggraden deres menn, og bruk den! Anonymkode: cbc42...2d5 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #39 Skrevet 1. september 2018 Kvinner tenner mer på ryggrad enn på kuk! Det er dermed ironisk at man er så opptatt av det siste og rent neglisjerer det første. Anonymkode: cbc42...2d5
eller Skrevet 1. september 2018 #40 Skrevet 1. september 2018 Dere må snakke om det, uten at dere diagnostiserer hverandre. Du må være kjæreste for henne uten å forvente at hun skal ha sex uten at hun er tent, og så må du finne ut av tenningsmønsteret hennes. Øv på å snakke om det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå