Gå til innhold

Øyemaske fra The Body Shop


Salt

Anbefalte innlegg

Jeg gikk til innkjøp av en øyemaske (en slik med "gele" inni) fra The Body Shop da jeg våknet med verdens mest hovne øyne her en dag. I bruksanvisningen som fulgte med, stod det at man måtte legge et tynt tøystykke mellom masken og ansiktet, og for all del ikke legge den rett på øynene.

Som sagt, så gjort. Men da jeg la tøystykket i mellom, merket jeg faktisk ingen kjølende effekt i det hele tatt. Er dette virkelig så nødvendig som de skal ha det til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Catwoman

Du mener sånn type med strikk rundt hodet?

Jeg har brukt sånn øyemaske rett på huden. Nå var ikke den fra BodyShop da, men prinsippet er sikkert det samme likevel.

Det går fint , men det er ikke behagelig, for det blir sinnsykt kaldt mot øynene, så neste gang skal jeg prøve med et sånt tøystykke jeg. :ler:

Syns det er rart du ikke kjenner noen avkjølende effekt gjennom tøystykket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og har en sånn, men bruker den uten tøystykke. Går helt fint, og jeg føler en mye bedre lindring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg gikk til innkjøp av en øyemaske (en slik med "gele" inni) fra The Body Shop da jeg våknet med verdens mest hovne øyne her en dag. I bruksanvisningen som fulgte med, stod det at man måtte legge et tynt tøystykke mellom masken og ansiktet, og for all del ikke legge den rett på øynene.

Som sagt, så gjort. Men da jeg la tøystykket i mellom, merket jeg faktisk ingen kjølende effekt i det hele tatt. Er dette virkelig så nødvendig som de skal ha det til?

Hadde du masken i fryseren eller kjøleskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hva hjelper sånne masker mot? og hvor mye koster de? har lenge tenkt på å prøve en slik da jeg ofte har "trøtte" øyne. hjelper det mot dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...