Morea Skrevet 18. mai 2005 #21 Del Skrevet 18. mai 2005 Det som er best med Poros, foruten at det er en liten og koselig øy, er at du har både Athen og Peloponnes rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 18. mai 2005 #22 Del Skrevet 18. mai 2005 Antiparos! Og håper jeg kan anbefale Lefkas i slutten av juli... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 21. mai 2005 #23 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg kan anbefale Lefkas i allefall! En bitteliten rolig øy. Der vi bodde (husker navnet på byen) var strendene veldig lange men smale. Men siden det var lite mennesker der spilte det ingen rolle. Vi kjøpte oss flytemadrasser og lå i sjøen på de hele dagen. mmmm deilig... Jeg kan anbefale en utflukt med båt! Vi var på dagstur til naboøyene (bla scorpios, øya til familien onassis). En helt fantastisk tur! Lefkas er en romantisk øy, men jeg var der med ei venninne og vi koste oss skikkelig! Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 22. mai 2005 #24 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg kan anbefale Lefkas i allefall! En bitteliten rolig øy. Der vi bodde (husker navnet på byen) var strendene veldig lange men smale. Men siden det var lite mennesker der spilte det ingen rolle. Vi kjøpte oss flytemadrasser og lå i sjøen på de hele dagen. mmmm deilig... Jeg kan anbefale en utflukt med båt! Vi var på dagstur til naboøyene (bla scorpios, øya til familien onassis). En helt fantastisk tur! Lefkas er en romantisk øy, men jeg var der med ei venninne og vi koste oss skikkelig! Pam Bodde du i Nidri? Jeg skal dit i juli med en venninne og to fjortiser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest nå Skrevet 22. mai 2005 #25 Del Skrevet 22. mai 2005 Naxos - om tre uker er vi på vei dit - for fjerde gang! Gleder meg til å treffe "gamle" kjente, sløve på stranda, kose meg i kveldsvarmen på terassen med en kald øl, sitte på uterestauranter om kvelden, gå hånd i hånd med kjæresten min i gamlebyen............... å bare tre uker til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 22. mai 2005 #26 Del Skrevet 22. mai 2005 Naxos! (Du må ta båt fra Santorini) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 22. mai 2005 #27 Del Skrevet 22. mai 2005 Bodde du i Nidri? Jeg skal dit i juli med en venninne og to fjortiser! Ja det var Nidri vi var i! Byen er kjempeliten! Man kan gå igjennom "handlegaten" på 10 minutter og i tillegg ha rukket innom noen butikker Men det er vel rundt 5 år siden jeg var der nå så det kan ha skjedd mye siden den gang. Byen er utrolig koslig og det var iallefall 1 diskotek der. Er dere ute etter avslapping og kos er dette riktig sted, men hvis dere vil ha litt mer liv tror jeg dere burde valgt et annet reisemål... Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå